top 10 massastammen

DeletedUser

Guest
dit zijn de top 20 massastammen (inclusief opleidingsstam) gerankt naar positie op de ranglijst:


1 Rf 96/234 = 230 |4|
2 0vd 89 |5|
3 Iok 95/29 = 124 |7|
4 Cq2 75 |8|
5 Heroes 239 |11|
6 -G-A- 122 |12|
7 COTT 108 |14|
8 Cow 284 |15|
9 O.D.T. 71 |16|
10 Koh 168/46 = 214 |17


indeling als volgt: Tag, aantal leden hoofdstam/ aantal leden 2e stam = totaal aantal leden, |rang op ranglijst|
 

DeletedUser

Guest
Gaan allemaal kapot door:
Axis RB en ORder

Hmm, het valt me op dat je veel voor Axis, RB en Order spreekt, en toch zie ik je in W3 maar ergens op de 10000e plaats staan.
Als zoiets nou van een lid van die drie stammen zou komen, dan zou ik het nog geloven...
 

DeletedUser

Guest
Ons ledenaantal blijft zakken. Na morgenavond zijn er weer een pak weg.
Volgende maandag vermoed ik dat we niet meer bij de massa-stammen zullen horen.

Al vraag ik me wel af, amoral , vanaf welk leden-aantal jij een stam als massa-stam quoteerd?

Ik zou graag iedereen zijn mening hierover willen weten. Vanaf hoeveel leden is 'n stam een massastam ? Laat je gaan jongens ! ;)
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk vind ik 60 leden maximum
boven 65-70 wordt je een massa-stam.


en jajah, als je niet in (.RB.) Axis of Order zit, hoef je ons ook niet te verdedigen, of te slijmen.

we kunnen onszelf wel redden, zie jij eerst zelf maar wat beter te worden.

als een van deze 3 stammen het nodig vindt om wat aan te kaarten, maken we zelf wel een nieuw topic aan.
 

DeletedUser

Guest
Hangt een beetje af van het gedrag, 65 + is sowieso massa, 60 soms niet en 55 wil af en toe zich ook wel als een massa gedragen. 50 leden is iets te veel maar niet echt meer een massastam. De beste stammen zijn over het algemeen tussen de 10 en 47 leden.
 

DeletedUser

Guest
46 is ons doel , dus dat komt wel goed volgens jou neem ik aan ? :)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie dat bereiken zijn jullie geen massastam meer :) Maar eerst zien en dna pas geloven :p

Aha, net stonden jullie nog op 89 en nu weer op 90 :D Gaat de goeie kant op gillio! :)
 

DeletedUser

Guest
hehe , ja toeval . Sommige spelers met +600 of +700 worden uiteraard nog toegestaan als zij in onze buurt liggen. Hoe zou je zelf zijn :)
Maar hehe , is wel komisch dat je dat zo vermeld :D

Hoedanook , kijk morgen nog es nr ons ledenaantal ;) dan zal je terug nét iets meer respect krijgen denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe doen :D

maar het zal pas tegen 00:15u zijn dat je echt resultaat kan zien :D

m'n pc kan niet mee met zo snel ontslaan :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe dan zal ik is een grapje uithalen :p zal je wel is zien al de leden die je kickt gaan hekel aaan je krijgen:p dan moeten wij al niks meer doen :p
 

DeletedUser

Guest
wauw , jij bent de leukste thuis. trouwens véél plezier met je 14 de verjaardag jongen. hf met wat je wil doen , zet ze maar allemaal op tegen ons ;)
Zij die gekicked kan me niet veel schelen aangezien zij toch niet aan onze standaarden beantwoorden. Ze zijn tevens altijd gewaarschuwd geweest en hebben duidelijke richtlijnen gekregen wat ze moesten doen om niet gekicked te worden. Dus véél plezier met je grapje , ik hoop dat je ervan geniet want mij zal het alleszins niet veel doen. Grtz
 
Bovenaan