ToekomstPoll

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat ze Ants niet gaan recruteren zoals ze met guards,av,cenm...deden ?:D

AHAA een kenner?
NOT
Hebben wij Guards gerecruiteerd? Ja, 3 spelers van de? Guards was indertijd ook nog is rang nr 1 totdat wij hun verpletterden als magere nr 3
AV? nee
Cenm? nee
...? Noem er nog is 1

Maarja als er een goeie actieve speler zit in Ants en die zou de overstap willen maken, waarom zouden we dan dat weigeren? Zon spelers zijn altyd welkom. (ik ben geen leider voordat baumpies & co overrompeld worden met stamaanvragen van noobs uit ants! ;) )
 

DeletedUser16533

Guest
AHAA een kenner?
NOT
Hebben wij Guards gerecruiteerd? Ja, 3 spelers van de? Guards was indertijd ook nog is rang nr 1 totdat wij hun verpletterden als magere nr 3
AV? nee
Cenm? nee
...? Noem er nog is 1

Maarja als er een goeie actieve speler zit in Ants en die zou de overstap willen maken, waarom zouden we dan dat weigeren? Zon spelers zijn altyd welkom. (ik ben geen leider voordat baumpies & co overrompeld worden met stamaanvragen van noobs uit ants! ;) )

bij cenm? ja

poepinjehoofd , spielberg en eistheelurker
dit zijn 3 spelers die uit cenm komen
 

DeletedUser

Guest
oowja dat was cenm
was al vergete welke stam dat was
oke dus je hebt 2 voorbeelden, moet je niet doen alsof het zoveel is hoor ;)
 

DeletedUser17207

Guest
oowja dat was cenm
was al vergete welke stam dat was
oke dus je hebt 2 voorbeelden, moet je niet doen alsof het zoveel is hoor ;)

Ff rustig ik loop je te plagen :D
En ja ik ben een kenner er was daar veel heisja rond en relatie Order Rb werd er niet beter op of keek ik op de verkeerde fora?:O
 

DeletedUser

Guest
oowja dat was cenm
was al vergete welke stam dat was
oke dus je hebt 2 voorbeelden, moet je niet doen alsof het zoveel is hoor ;)

spielberg, poepinjehoofd, eistheelturker zijn volgens mij toch 3 voorbeelden:eek: :')

maargoed, iedere stam doet daar wel aan, en waarom niet? het is toch slim om de goede spelers over te halen om voor jou stam te komen spelen? Zolang je dan ook maar de goede spelers neemt en niet de noobs.
 

DeletedUser

Guest
spielberg, poepinjehoofd, eistheelturker zijn volgens mij toch 3 voorbeelden:eek: :')

maargoed, iedere stam doet daar wel aan, en waarom niet? het is toch slim om de goede spelers over te halen om voor jou stam te komen spelen? Zolang je dan ook maar de goede spelers neemt en niet de noobs.
daarom zit jij ook niet in _TBR_ schat xXx:D
 

DeletedUser

Guest
AHAA een kenner?
NOT
Hebben wij Guards gerecruiteerd? Ja, 3 spelers van de? Guards was indertijd ook nog is rang nr 1 totdat wij hun verpletterden als magere nr 3
AV? nee
Cenm? nee
...? Noem er nog is 1

Maarja als er een goeie actieve speler zit in Ants en die zou de overstap willen maken, waarom zouden we dan dat weigeren? Zon spelers zijn altyd welkom. (ik ben geen leider voordat baumpies & co overrompeld worden met stamaanvragen van noobs uit ants! ;) )

Ze hebben in principe wel bij AV gerecruteerd ^^... Hoe denk je dat K35 voor een groot deel van Order is geworden? Doordat AV fuseerde met Guards :p
 

DeletedUser

Guest
daarom zit jij ook niet in _TBR_ schat xXx:D

In mijn tw carriere ben ik er toch aantal keer voor gevraagd :'), maargoed dat was natuurlijk "vroegah".

Ach, al zou ik gevraagd zijn, dan had je mijn antwoord toch al geweten, dus ik had netals dat jullie niet gedaan hebben, het niet eens geprobeerd ^^
 

DeletedUser

Guest
-Kuch- -Kuch-
Wie staat er nu terug 1ste? ;)

(Het kan voor 1 dag zijn, maarja maakt niet uit :) )
 

DeletedUser1863

Guest
hoe bedoel je, ga jij zijn dorp 999|999 overnemen?
lang lopen voor je met je mooie cluster, haha

dat is een heel mooi en gewild dorpje volgensmij :p

aangezien 000|000 en 999|000 en 000|999 niet bestaan :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ik denk dat TBR inderdaad wel eerst zal staan .. Maar dat Order ze op de voet blijft volgen;)

Grasje
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ik denk dat TBR inderdaad wel eerst zal staan .. Maar dat Order ze op de voet blijft volgen;)

Grasje

ik denk dat over een halfjaartje er nog wel ene stam is gevormt uit de ex rb speler mischien ook nog aantal order spelers en aantal rand spelers die daarso sterke clusters hebben gebopuwt:D
 
Bovenaan