ToekomstPoll

DeletedUser

Guest
Beste Mede TW'ers,

Aangezien er de afgelopen tijd zoveel veranderingen zijn plaatsgevonden kan er de komende tijd (de Zomervakantie) van alles gaan gebeuren. Ik ben wel eens benieuwd wie er volgens jullie na de Zomervakantie op nr.1 staat. Kies uit de onderstaande antwoorden en geef zonnodig een paar argumenten waarom je voor die bewuste stam hebt gekozen!

Poll: Wie staat er na de Zomervakantie op Nr.1?
[*]-FA-
[*]_TBR_
[*][.RB.]
[*]Fictus
[*]Order
[*]42
[*]Prusia
[*]~CoD~
[*]D.D
[*]Onbekende Stam
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Geef gewoon een eerlijk antwoord en ga nu niet express stemmen op de stam waarin je speelt. Doe je dat wel geef dan ook aan waarom je denkt dat jou de stam de toekomstige nr.1 zal zijn.


Greetz, Tha Punisher:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3750

Guest
D.D. doet het goed, maar op 1 staan is in zo'n kort tijdsbegrip denk ik iets te hoog gegrepen^^

Dus heb ik op FA gestemd, deze heb ik eerder al eens aangegeven als stam, waarvan ik dacht dat ze het in de toekomst ver zullen schoppen. Daarnaast maken ook RB en TBR een goede kans denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Onbekende stam lijkt me sterk in een zo'n tijd, al heb ik wel een erg lange vakantie. :p

Ik zeg grotendeels -FA-, maar misschien dat er voor _TBR_ ook nog een kansje inzit.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
RB omdat die binnekort weer vlotjes eerst gaan staan :)
En ja recruite zo kan je het idd zien :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik ga toch voor RB omdat zij gewoon de stam van w2 zijn ...

FA heeft 17 leden maar dan RB en 30 mil meer ... wat betekent dat hun punten gemiddelde VEEL lager ligt.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe 42 zich gaat ontwikkelen de komende tijd en wat hun plannen zijn:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fictus, waarom? Die stam doet rustig aan maar die leden zijn veel trouwer aan elkaar dan andere stammen.
 

DeletedUser

Guest
dit kan je niet bepalen.... er zijn 100e scanarios die er kunne gebeuren, maarja.. zelf verwacht ik dat rb en order ckr nog wel par leden bij krijgen.. fa zal nu wel recruit stop hebben.. verder ik vindt plek 1 niet belangerijk gaat erom, hoe actief je stam is..
 

DeletedUser

Guest
Leuke Poll Tha Punisher! mooi gedaan!
Ik denk dat 42 een kansje maakt.
 

DeletedUser

Guest
ik heb natuurlijk op FA gestemd ^^ vooral omdat intern alles goed gaat en we verder ook niet echt veel problemen hebben :)
 

DeletedUser11642

Guest
Onbekende stam heb ik gestemd

reden: Er kan zoveel gebeuren in 2/3 maanden dat ik niet kan bedenken de reden dat van die andere stammen er eentje op 1 zou staan;)
 

DeletedUser5208

Guest
ik heb natuurlijk op FA gestemd ^^ vooral omdat intern alles goed gaat en we verder ook niet echt veel problemen hebben :)

lol..

En dat zeg jij? Als jij zegt dat Intern enz. alles goed gaat met FA

Wat was dat voor gedonder dan>? vorige week? mml.. ow jaaa natuurlijk

Het gaat helemaal niet zo super goed, als dat het lijkt..
 

DeletedUser6666

Guest
ik heb natuurlijk op Fictus gestemd ;):
Fictus heeft een heel erg goede interne band waar de leden goed samenwerken, ik kan me geen moment herinneren dat we ooit problemen hebben gehad ( intern )
 

DeletedUser

Guest
lol..

En dat zeg jij? Als jij zegt dat Intern enz. alles goed gaat met FA

Wat was dat voor gedonder dan>? vorige week? mml.. ow jaaa natuurlijk

Het gaat helemaal niet zo super goed, als dat het lijkt..

welk gedonder? Anoli die ff met de VUT ging?
en met intern bedoel ik tussen de leden zelf, niets rond diplomatiek enzo
 
Bovenaan