- Reactiescore
- 720
Door het steeds maar weer herhalen op het forum van dezelfde discussies, ben ik 23 september naar @The Minion gestapt.
Ik vroeg of ik hem vragen kon stellen over casual-(instellingen) en het idee om moeite te steken in een equête-lijst op te stellen en alle discussiepunten eens netjes op te lijsten etc.
Ik moest kort mijn idee samenvatten, zodat The Minion het idee kon opgooien tijdens de TW-team meeting.
Mijn idee was:
pm's rondsturen naar iedere speler op casual. (Ook op TW-stats kijken naar spelers die al op delete en nog w69/w70 spelen --> tijdsintensief)
In die mededeling.
Het antwoord was positief. Ik werd in een groepje geplaatst met The Minion en Duckje.
Ze zeiden hun visie over hoe hun het idee zagen en ik ging ermee aan de slag.
@The Minion heeft me heel goed geholpen doorheen het proces van het opstellen van alles wat je je maar kan bedenken.
Enkele uren tijd wanneer ik kon, maar plezant was het wel
Waar staan we nu?
Nu staat de gehele inhoud voor de komende topic klaar, het idee voor de tekst van een IGM zit al in mijn hoofd en de vragenlijst is al deels gemaakt (enkele aanpassingen nodig, hernieuwing en categoriseren).
Nu ben ik op zoek naar ongeveer 3 tot 5 mensen die even de tijd zouden willen nemen om de inhoud te controleren. (naargelang het animo van het aantal geïnteresseerden)
Het huidige document bevat 17 pagina's aan tekst (word, arial 11). Daarvan gaat ongeveer 11-13 over discussiepunten. Je zal het zelf wel merken.
Vereisten:
Mike
Ik vroeg of ik hem vragen kon stellen over casual-(instellingen) en het idee om moeite te steken in een equête-lijst op te stellen en alle discussiepunten eens netjes op te lijsten etc.
Ik moest kort mijn idee samenvatten, zodat The Minion het idee kon opgooien tijdens de TW-team meeting.
Mijn idee was:
pm's rondsturen naar iedere speler op casual. (Ook op TW-stats kijken naar spelers die al op delete en nog w69/w70 spelen --> tijdsintensief)
Ik wist niet dat je een ban kon riskeren door iedereen een pm te sturen 
In die mededeling.
- Inleiding
- Lijst van de voorgaande casual wijzigingen
- Huidige ideeën
- Vragenlijst om in te vullen
Het antwoord was positief. Ik werd in een groepje geplaatst met The Minion en Duckje.
Ze zeiden hun visie over hoe hun het idee zagen en ik ging ermee aan de slag.
@The Minion heeft me heel goed geholpen doorheen het proces van het opstellen van alles wat je je maar kan bedenken.
Enkele uren tijd wanneer ik kon, maar plezant was het wel
Waar staan we nu?
Nu staat de gehele inhoud voor de komende topic klaar, het idee voor de tekst van een IGM zit al in mijn hoofd en de vragenlijst is al deels gemaakt (enkele aanpassingen nodig, hernieuwing en categoriseren).
Nu ben ik op zoek naar ongeveer 3 tot 5 mensen die even de tijd zouden willen nemen om de inhoud te controleren. (naargelang het animo van het aantal geïnteresseerden)
Het huidige document bevat 17 pagina's aan tekst (word, arial 11). Daarvan gaat ongeveer 11-13 over discussiepunten. Je zal het zelf wel merken.
Vereisten:
- liefst 2 of meer casuals gespeeld hebben (zodat je een vergelijkend idee hebt tegenover vroeger)
- Redelijk actief geweest/zijn op het forum
- Gemotiveerd zijn
- liefst Microsoft word kunnen openen (andere opties mogelijk, maar dan zoek je zelf een converter
)
- liefst niet 5 spelers uit 1 stam / partij om zoveel mogelijke visies te hebben.
- Er mag 1-2 spelers zijn die nu slechts hun eerste casual spelen
Mike