Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
Haha dan wordt conducted de grond in geboort hehe :p maar geloof niet als het moeilijk owrdt dat hij in zijn eentje blijft ;-)
 

DeletedUser17072

Guest
Dat zal de tijd leren, moet eerst even zoveel tijd vrijmaken.:)
 

DeletedUser17072

Guest
1 van de 34 is niet meteen noob hoor, ik trek het niveau weer omhoog.:)
 

DeletedUser

Guest
LOL zie je toch maar weer dat deze forumacc naam klopt:)

Haha moet jij zelf weten^^ jij hebt jezelf nog niet bewezen... Alleen in die lullige pmtjes naar chico.. En die idioten plannen... Wij zijn geen noob want jij was zelfs bang voor ons haha
 

DeletedUser

Guest
Haha moet jij zelf weten^^ jij hebt jezelf nog niet bewezen... Alleen in die lullige pmtjes naar chico.. En die idioten plannen... Wij zijn geen noob want jij was zelfs bang voor ons haha
Nee niet op deze wereld nee.....
Maar wel de VV van pally gedraaid toen ik nog echte BWR'er was, en heb toen toch wel meer bewezen dan jij denkt...

Ik ben nooit bang, alleen ik wist wel dat het zonder OS moeilijk te redden viel tussen BWR in, want zelfs noobs kunnen aanvallen versturen ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee niet op deze wereld nee.....
Maar wel de VV van pally gedraaid toen ik nog echte BWR'er was, en heb toen toch wel meer bewezen dan jij denkt...

Ik ben nooit bang, alleen ik wist wel dat het zonder OS moeilijk te redden viel tussen BWR in, want zelfs noobs kunnen aanvallen versturen ;)

Haha dus bang ;-) in BWR zitten geen noobs.. Dat weet jij ook ;-) je bent gewoon overgehaald ;-) en dat is nou juist het probleem in Out,smurf,FF
 

DeletedUser

Guest
Haha dus bang ;-) in BWR zitten geen noobs.. Dat weet jij ook ;-) je bent gewoon overgehaald ;-) en dat is nou juist het probleem in Out,smurf,FF

LOL ik overgehaald? hoe kom je daarbij, sterker nog als ik wist dat dit zou gebeuren (ik weg van cali) dan had ik gewoon precies hetzelfde gedaan...
En als je kijkt in tips en tricks of hoe dat ook heet daar, dan zie je snel genoeg meer dan 200 noobigheden ;), maar kweet niet of jij dat ziet want noobs zien geen noobs....
 

DeletedUser

Guest
Haha dus bang ;-) in BWR zitten geen noobs.. Dat weet jij ook ;-) je bent gewoon overgehaald ;-) en dat is nou juist het probleem in Out,smurf,FF

hahaha jullie nemen hem aan en dan gaan jullie zegge dat jullie geen noobs hebben? Scheld hem anders heel de tijd uit voor noob :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
BWR is een defence-stam zonder defence?
BWR haalde 14 dagen op rij aanvaller?

Dus als ik het begrijp we zijn een defence stam met geen defence, die de meeste eenheden verslaat?:)
Je had om defence moeten vragen! Kwamen er zo paar honderd je kant op.

Meneer is dus toch echt overgehaald haha ^^
Of hij moet met een logische reden komen :)

hahaha jullie nemen hem aan en dan gaan jullie zegge dat jullie geen noobs hebben? Scheld hem anders heel de tijd uit voor noob :eek:

Je hebt een punt.
Maar hij is er nu uit, dus momenteel klopt dat wel weer ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waar blijven die rapportjes van mijn 5 speer met een edel?

Ik wil mijn oude troepen nog wel ff goededag wensen....
 
Bovenaan