Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
Dat klein pepijntje heeft geluk dat de rest van de stam het nutteloos vond om hem aan te vallen. Dus die heeft nog geluk gehad :p
 

DeletedUser61134

Guest
Ach dat heb je soms he ;)
Zoveel mensen om aan te vallen, altijd moeilijk kiezen ^^
 

DeletedUser

Guest
Dan gaan we maar voor de uitdaging. Pally Mally de top 3 uitkegelen zodat onze Vetrix der in staat :p
 

DeletedUser17072

Guest
Wat dacht je van errormatic=N00B :p?

Ik heb het genoeg gehad om 3 weken een account in BWR te hebben maar wou na een minuut al weg, ik heb ook regelmatig op de vloer zitten te rofl'en van het lachen, toch wel jammer dat jullie dat account terughebben gekaapt :(, maar BWR ik zal jullie ongerust stellen.

I'll be back.

En op welk account zullen jullie wel merken aan de inc's :p

Op W17 al een stamverrader, op W20 ook... Sneu figuur...

Litle pipin kan door provider problemen niet op forum komen.
Vandaar ^^

Pff inderdaad, kon tijdje niet op tw forum komen...
 

DeletedUser

Guest
En ga nu niet lullen, ik weet ook dat jullie 2 spionnen hebben in de mb stam van smurf, dus dan moet je het niet gek vinden als er ook een spion in je eigen stam zit...
Maar ik was helemaal geen spion ik wou gewoon van stam wisselen naar mensen die wel verstand hebben van TW...

Want het is tribalWARS en in oorlog is alles toegestaan, dan moest jullie recruterings proces maar beter zijn maar jullie hebben zo'n slechte reputatie dat niemand (goeds) een account in BWR wilt hebben.
 

DeletedUser61134

Guest
Hmm, wat moet een stam met verstand van TW met iemand die niet eens een account kan vasthouden? ^^
Laat staan onthouden welke dorpen hij al heeft aangevallen.
Die 12 jaar is, en moeite heeft met de basis van TW te begrijpen.

En die al te dom is om edels in leven te houden.

Zover ik weet mog je cali alleen bemannen met een Co, vanwege gebrek aan ervaring om een front-account te bemannen...


Als jij nou ff solo chicago ofzo ging bemannen.
Hadden we lekker makkelijk edelvoer :)
Rashio hield vast langer stand.

Denk dat je niet eens zou begrijpen welke dorpen gestackt moeten worden ^^
En probeer maar te ontkennen wat je wil :)
feiten zijn feiten ^^

Denk dat zelfs Out dat wel gezien had en hun gewoon calimirco uit BWR wouden hebben.

En ohja, ik lul niet ^^
Je bent betrapt "met je overstap" dus je bent slecht ^^
Zoiets lijkt me makkelijk geheim te houden he?
 

DeletedUser17072

Guest
En ga nu niet lullen, ik weet ook dat jullie 2 spionnen hebben in de mb stam van smurf, dus dan moet je het niet gek vinden als er ook een spion in je eigen stam zit...
Maar ik was helemaal geen spion ik wou gewoon van stam wisselen naar mensen die wel verstand hebben van TW...

Want het is tribalWARS en in oorlog is alles toegestaan, dan moest jullie recruterings proces maar beter zijn maar jullie hebben zo'n slechte reputatie dat niemand (goeds) een account in BWR wilt hebben.

Dan wordt het toch Stamverrader op W17 en op W20 een backstabber, ookal zijn er genoeg pm's waar jij informatie door speelt...:rolleyes: Dus blijft ik tot de conclusie, dat jij alsnog een sneu figuur blijft...
 

DeletedUser

Guest
Dan wordt het toch Stamverrader op W17 en op W20 een backstabber, ookal zijn er genoeg pm's waar jij informatie door speelt...:rolleyes: Dus blijft ik tot de conclusie, dat jij alsnog een sneu figuur blijft...

ja ik ben heel sneu :(, nu ga ik dit aan mijn mammie vertellen

BFFDECA38AE68AEF8D760050DBEF7F04-huilend-kind.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hmm, wat moet een stam met verstand van TW met iemand die niet eens een account kan vasthouden? ^^
Laat staan onthouden welke dorpen hij al heeft aangevallen.
Die 12 jaar is, en moeite heeft met de basis van TW te begrijpen.

En die al te dom is om edels in leven te houden.

Zover ik weet mog je cali alleen bemannen met een Co, vanwege gebrek aan ervaring om een front-account te bemannen...


Als jij nou ff solo chicago ofzo ging bemannen.
Hadden we lekker makkelijk edelvoer :)
Rashio hield vast langer stand.

Denk dat je niet eens zou begrijpen welke dorpen gestackt moeten worden ^^
En probeer maar te ontkennen wat je wil :)
feiten zijn feiten ^^

Denk dat zelfs Out dat wel gezien had en hun gewoon calimirco uit BWR wouden hebben.

En ohja, ik lul niet ^^
Je bent betrapt "met je overstap" dus je bent slecht ^^
Zoiets lijkt me makkelijk geheim te houden he?
Ja en ik was die co met ervaring om een front account te bemannen diegene die het account heeft gekregen is al naar een paar dagen weggelopen omdat hij het niet kon uitstaan, en dat jij zo'n no-lifer ben dat jij 2000 berichten per dag doorkijkt is niet mijn probleem ik doe me die moeite niet....

Ik ben pas in de smaak bij OUT gevallen nadat ik treinen had gesniped van hun....
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt erop dat Pally Mally gaat ranggeilen :eek: Bang dattie nu zen top 3 plek kwijtraakt? :p
 

DeletedUser61134

Guest
Ohnee, ragnarcar is gewoon bemant door iemand die 700k punten verloor in 3 dagen zonder dat wij 1 edel verloren.

En treinen snipen lukte mij ook probleemloos.
En ik praatte toen al met Out-leden (Oude vrienden en random gesprekken).
En ik heb netjes gezegd dat ik trouw ben aan mijn vrienden, en die zitten in BWR en dat ik Out dus nooit zal joinen.

Blijkbaar hebben ze niet verder gekeken dan hun neus lang was ^^
(ohja en met PA kan je berichten per dorp bekijken, maar dan weet je dat nu)
 

DeletedUser

Guest
Ohnee, ragnarcar is gewoon bemant door iemand die 700k punten verloor in 3 dagen zonder dat wij 1 edel verloren.

En treinen snipen lukte mij ook probleemloos.
En ik praatte toen al met Out-leden (Oude vrienden en random gesprekken).
En ik heb netjes gezegd dat ik trouw ben aan mijn vrienden, en die zitten in BWR en dat ik Out dus nooit zal joinen.

Blijkbaar hebben ze niet verder gekeken dan hun neus lang was ^^
(ohja en met PA kan je berichten per dorp bekijken, maar dan weet je dat nu)

Hoe weet je dan dat jullie geen edels verliezen
Jullie plaatsen de faalrapportjes toch nooit op het forum...
En wat boeien 10 edeltjes?

Net zoals de leiding van BWR war daar gebeurt hoort ook niemand, ik heb in het overzicht gezien dat er 300 keer bevoegdheden werden verandert, hoort iemand daar iets over? Ik niet hoor al vanaf het begin niet...

En was vriendloos in BWR dusja dan ga je zoeken naar vriendjes om mee te spelen en die vond ik in OUT ;)
 

DeletedUser17072

Guest
Hoe weet je dan dat jullie geen edels verliezen
Jullie plaatsen de faalrapportjes toch nooit op het forum...
En wat boeien 10 edeltjes?

Net zoals de leiding van BWR war daar gebeurt hoort ook niemand, ik heb in het overzicht gezien dat er 300 keer bevoegdheden werden verandert, hoort iemand daar iets over? Ik niet hoor al vanaf het begin niet...

En was vriendloos in BWR dusja dan ga je zoeken naar vriendjes om mee te spelen en die vond ik in OUT ;)

Vrienloos, je legde niet een contact op met ons... wat wel leuk was, je stuurde edeltreintje met 5 speer+ 1 edel:eek:
 
Bovenaan