To Klepto and Beyond

Reactiescore
372
Even een update:

Kort nadat ik Mike (Eternal Blizzard, Straight Flusshie), verteld had wat ik van hem vond (gedrag op het AF etc), heeft hij de touwtjes in eigen handen genomen, en ons eruit gezet.

Klein verzoekje aan Finity. Pak deze speler het eerste :)

En dan noemen ze mij een dictator :eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Even een update:

Kort nadat ik Mike (Eternal Blizzard, Straight Flusshie), verteld had wat ik van hem vond (gedrag op het AF etc), heeft hij de touwtjes in eigen handen genomen, en ons eruit gezet.

Klein verzoekje aan Finity. Pak deze speler het eerste :)

Toch iets minder 'fantastisch in de omgang' als verwacht :p
Maar zonder geintjes, das wel een klotestreek. Grijp m Finity :D

En dan noemen ze mij een dictator :eek::eek::eek:

Jij bent meer een dick-tator (chuckle)
 

DeletedUser61174

Guest
Stiekem weet niemand dat ik Maick onder mn duim heb zitten
 

DeletedUser33738

Guest
Mike Bedankt! Je bevestigt onze visie weer en laat maar weer eens zien dat je mentaal niet heel erg sterk bent.
 

DeletedUser73132

Guest
Even een update:

Kort nadat ik Mike (Eternal Blizzard, Straight Flusshie), verteld had wat ik van hem vond (gedrag op het AF etc), heeft hij de touwtjes in eigen handen genomen, en ons eruit gezet.

Klein verzoekje aan Finity. Pak deze speler het eerste :)

Dit is toch wel hilarisch... :D:D
En maar zeggen dat hij IG een goede speler is. Niets lijkt minder waar.
 

DeletedUser74452

Guest
Even een update:

Kort nadat ik Mike (Eternal Blizzard, Straight Flusshie), verteld had wat ik van hem vond (gedrag op het AF etc), heeft hij de touwtjes in eigen handen genomen, en ons eruit gezet.

Klein verzoekje aan Finity. Pak deze speler het eerste :)

Ik stel voor dat je met bewijzen komt, want ik heb alles net doorgelezen en jij hebt hier evenveel schuld aan als Mike. Zielige poging dit Kenneth, sorry maar dit is gewoon not done.
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat je met bewijzen komt, want ik heb alles net doorgelezen en jij hebt hier evenveel schuld aan als Mike. Zielige poging dit Kenneth, sorry maar dit is gewoon not done.

Want? Kom dat zelf dan ook even bewijzen?
 
Bovenaan