To Klepto and Beyond

DeletedUser

Guest
Leer dan is lezen. Die screens waren als reactie op de vraag of Finity al Klepto dorpen heeft gepakt.
Ik post daarop dat er weinig dorpen van Klepto te pakken zijn als Klepto gevallen is met ondersteuning een screen dat leden Klepto verlaten en de statistieken tot nu toe die dus weinig voorstellen (12 dorpen is niet echt een prestatie). Daarmee beweer ik nergens dat wij ervoor gezorgd hebben dat jullie Klepto leaven of dat wij er uberhaupt invloed op hebben en dan komt je reactie zoals Vita al zei behoorlijk gefrustreerd over ;)

Ik kan goed lezen, wil alleen graag duidelijkheid verschaffen aan mijn mede forum genoten.
 

DeletedUser

Guest
Waar zie je mij dat beweren dan?
Er wordt gevraagd hebben jullie al dorpen van Klepto en ik geef aan dat dat moeilijk kan als zowat heel Klepto aan het leaven is.

Jij bent diegene die moet leren lezen. Roboro stelt helemaal niet dat jij of iemand anders heeft beweerd dat de leaves te maken hebben met de oorlog.
Hij verheldert het alleen even voor de volledigheid. Of het waar is zullen we nooit weten aangezien het een interne aangelegenheid is. Enige hoop die we hebben is als één van de leavers opheldering geeft.
 

DeletedUser73082

Guest
Dat doet er niet meer toe aangezien daar de discussie niet om ging. Aangezien ik dit topic vrij van dit soort discussies wil houden die niet ingaan op Finity-Klepto kan je me je antwoord prive sturen :)
 

DeletedUser

Guest
Dat ik op je quote reageer betekent niet per se dat ik je ergens ongelijk geef, ik vulde het alleen aan gezien je informatie verschafte over genomen dorpen en spelers die Klepto hebben verlaten. Dat tweede vulde ik aan als speler die Klepto heeft verlaten.
 

DeletedUser63354

Guest
Nu dus, nieuwe stam, nieuwe kansen?

Succes & gefeliciteerd Finity :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Slotje dus....
 
Bovenaan