To Beauty and Beyond - BaBe vs Finity

DeletedUser72576

Guest
Ah ja, begrijpelijk. Maar je insinueerde wel min of meer dat het account leeg stond door te zeggen dat het account minimale troepen had.
 

DeletedUser63354

Guest
O ik zie net dat het nog maar 4 dagen geleden is voor de vorige wave was. En zo, jij bent wel de eerste in een lange tijd die een grote mond opzet na zo'n gefaalde aanval. Het vreet vast aan je, of niet?:rolleyes:

Grote mond, waar haal je dat vandaan? Alles behalve zelfs. Ik geef alleen dat het geen gefaalde massa is, want die massa is nog steeds bezig, er zijn namelijk geen nieuwe planningen gemaakt. En ja het vreet behoorlijk aan me, pfoehh.. Ik had niet geweten wat ik had moeten doen als ik geen dorpenwinst had gezien!
 
Reactiescore
1.075
Ja sowieso zal het niet enkel aan het slechte defwerk liggen, een slechte massa kan ook zonder wat te doen worden afgeslagen. Maar Sjeinen verloor meer dorpen door onkunde van Finity, dan door de massa. Het ligt (meestal) gewoon aan de bespelers van een account. Moet jij toch onderhand al wel weten?:p

800 clears op een account met zo'n front is nog steeds genoeg hoor, het account heeft maar 1.2mil meer he, en het aantal troepen is dik uitgedund, je kan niet verwachten dat alles weer is opgebouwd na 4 dagen:p


Stacks houden clears tegen, geen edels. Het draait tenslotte om het dorpenverlies, zolang men geen edels op stacks smijt zou ik dus dorpen 'moeten' verliezen. Dat bedoel ik met minimale troepen.

dat beaam ik toch net, met dat het wellicht door het slechte defwerk van finity kwam, maar het ene sluit het andere niet uit toch? Waarom is er slecht gedeffed, kan evengoed komen door een sterke massa op te zetten niet?:p
800 clears valt idd best nog mee qua aantal voor een 2e of 3e wave
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ah ja, begrijpelijk. Maar je insinueerde wel min of meer dat het account leeg stond door te zeggen dat het account minimale troepen had.

Dat bedoelde ik er dus niet mee.
Grote mond, waar haal je dat vandaan? Alles behalve zelfs. Ik geef alleen dat het geen gefaalde massa is, want die massa is nog steeds bezig, er zijn namelijk geen nieuwe planningen gemaakt. En ja het vreet behoorlijk aan me, pfoehh.. Ik had niet geweten wat ik had moeten doen als ik geen dorpenwinst had gezien!

Is duidelijk af te leiden uit je post hoor? Deze post is ook enkel pure frustratie dat ik lees, zou niet eens begrijpen waarom.

Maar, wat moet je nu dan doen? Geen dorpenwinst :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Ja sowieso zal het niet enkel aan het slechte defwerk liggen, een slechte massa kan ook zonder wat te doen worden afgeslagen. Maar Sjeinen verloor meer dorpen door onkunde van Finity, dan door de massa. Het ligt (meestal) gewoon aan de bespelers van een account. Moet jij toch onderhand al wel weten?:p

800 clears op een account met zo'n front is nog steeds genoeg hoor, het account heeft maar 1.2mil meer he, en het aantal troepen is dik uitgedund, je kan niet verwachten dat alles weer is opgebouwd na 4 dagen:p


Stacks houden clears tegen, geen edels. Het draait tenslotte om het dorpenverlies, zolang men geen edels op stacks smijt zou ik dus dorpen 'moeten' verliezen. Dat bedoel ik met minimale troepen.

Ja, ik bedoel het niet lullig. Maar een massa zal in 99/100 van de gevallen niet slagen als het account gewoon normaal gedeffed wordt er een goede voorbereiding was. Zoals je al aangeeft, was team Sjeinen er doordeweeks niet aangezien ze student zijn, en hebben ze daardoor aardige klappen gekregen. Ik vind de massa dus niet gefaald hoor :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
dat beaam ik toch net, met dat het wellicht door het slechte defwerk van finity kwam, maar het ene sluit het andere niet uit toch? Waarom is er slecht gedeffed, kan evengoed komen door een sterke massa op te zetten niet?:p
800 clears valt idd best nog mee qua aantal voor een 2e of 3e wave

Ik beaam het zeg ik toch? En ik zeg toch dat niet alles is te wijten aan het slechte defwerk?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja, ik bedoel het niet lullig. Maar een massa zal in 99/100 van de gevallen niet slagen als het account gewoon normaal gedeffed wordt er een goede voorbereiding was. Zoals je al aangeeft, was team Sjeinen er doordeweeks niet aangezien ze student zijn, en hebben ze daardoor aardige klappen gekregen. Ik vind de massa dus niet gefaald hoor :)

Ik vind de massa ook niet gefaald, ik doelde op deze wave. Was een slechte woordkeuze van mij.
 

DeletedUser63354

Guest
Dat bedoelde ik er dus niet mee.


Is duidelijk af te leiden uit je post hoor? Deze post is ook enkel pure frustratie dat ik lees, zou niet eens begrijpen waarom.

Maar, wat moet je nu dan doen? Geen dorpenwinst :eek:

Kut.. Helaas, ik ga maar :(
En nee hoor, ik ben niet gefrustreerd :p

En aha, ja zou kunnen dat deze wave niet zo geslaagd is. Weet niet of er erg veel defwerk voor nodig was, maar well done aan de bespelers/vv'ers dan hoor :p
 

DeletedUser54299

Guest
Weer eens een faalactie van finity... Gaan het nog wel interessant worden hier bij babe?
 

DeletedUser

Guest
Uitstekende uitleg, ik weet zeker dat iedereen nu snapt waar je het over hebt!
 

DeletedUser34772

Guest
Ik ga er standaard van uit dat het over jou gaat als er geen uitleg bij gegeven is.
 

DeletedUser54299

Guest
Iets over decieved en baba yaga die iets bij killb gedaan probeerden te krijgen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Juh is moeilijk met die 11 dorpjes per frontdorp he..

Typerend dat het dan een faalactie is, ik noem Killib gewoon een dikke vette noob, en ik heb het ook al gehoord van BaBe spelers dat het nog werkelijk zo is ook. :D :D
 
Reactiescore
1.532
Tering wat een faalactie van iets van decieved en baba yaga dat ze iets gedaan probeerden maar dat het niet lukte
 
Reactiescore
1.075
Juh is moeilijk met die 11 dorpjes per frontdorp he..

Typerend dat het dan een faalactie is, ik noem Killib gewoon een dikke vette noob, en ik heb het ook al gehoord van BaBe spelers dat het nog werkelijk zo is ook. :D :D

het is natuurlijk ook een kunst om net het target uit te kiezen dat vet hard gestacked staat en 11 front dorpen heeft :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
het is natuurlijk ook een kunst om niet constant d*ckpics te openen :D
 
Bovenaan