To Beauty and Beyond - BaBe vs Finity

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Volgens mij staat je post vol met getallen over hoe goed er gedefft is en slecht is aangevallen. Als purr een aanvaller van 300k+ heeft, wij 120 dacht ik. En psycho heeft zal ook wel wat hebben. Dan klopt dat van jou al voor geen meter.. Dat er geen dorpen zijn overgenomen is dan ook wel knap van jullie of slecht van ons. Maar kom niet zeggen dat ze goed bezig zijn..

En btw Daan, als je wilt dat wij niet gaan zeiken meer over fouten op account's, stop dan met zeggen dat jullie de beste zijn van deze wereld..

Nu kan ik ff met het af en ga ik lekker naar buiten :d

Goed gedeft? Dat zeg ik niet? Dat neem je eruit op, maar dat is niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat er inderdaad waardeloos is aangevallen. Dan nog komen jullie niet aan de helft he? Snap je nou echt niet wat ik bedoel?

Ik zeg nergens dat ze goed bezig zijn. ;)
 

DeletedUser63840

Guest
Typisch, als er iets over jullie wordt gezegd, boeit het jullie niet.

@ Alex, ik zeg gewoon dat zonder die PP jullie account waarschijnlijk nauwelijks de mid game laat staan de start was doorgekomen. Het schend jezelf dat je het uberhaupt de normaalste zaak van de wereld vind terwijl je eerder een uitgesproken mening over dit soort "noobs" had ;)

Dus stop aub met het bekristiseren van anderen als je eigen account geen stuiver waard is.

Je lul weer enkel wat bullshit man.. Start zou nog kunnen, kwam er pas bij nadat de eigenaar al een aantal bb dorpen had overgenomen en geboost, dat zou kloppen. Verder in midgame is enige beetje noemswaardige tegenstander ODM geweest. Doorgekomen zonder iets van pp uit te geven, dus slaat weer op niets. En als jij kan vinden waar ik iets zeg over dat ik het maar noob vind dat mensen zo veel pp uitgeven, vind ik dat best knap. Heb volgens mij nog in de w34 chat eens gezegd dat ik dat ook eens ga doen ;)

Als je meet shit wilt vertellen, zeg het maar hoor!

Verder boeit het mij echt compleet niets wat iemand ook maar van het account vindt, niet omdat ik zo jullie commentaar kan weg wuiven, maar omdat jullie mening erover echt niets boeit..
 

DeletedUser63840

Guest
Goed gedeft? Dat zeg ik niet? Dat neem je eruit op, maar dat is niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat er inderdaad waardeloos is aangevallen. Dan nog komen jullie niet aan de helft he? Snap je nou echt niet wat ik bedoel?

Ik zeg nergens dat ze goed bezig zijn. ;)

Purr met 309 en vf 120 komen al op 430. Dan heb je nog een paar extra mensen die ook mee doen. Kom je toch aardig dichtbij. Maar zoals ik al zei: dat wij geen dorpen pakken os wel goed van jullie of slecht van ons. Dat klopt hoor.
 

DeletedUser

Guest
Het zelfde over mij? Vroeger was ik enkel van het spammen en reageerde ik bijna niet.. En zo serieus was mijn eerste opmerking niet. Het ging over clears dacht ik. Dus antwoord ik op een grappige wijze en tegelijkertijd een steek uitdelen naar finity (iets dat jullie constant doen tegen ons BaBe) waar ik op zei is dat enige is waar je over kan praten ging puur over het pp, dus de rest is helemaal niet relevant, maar ja. Ik heb een mede speler die graag pp koopt. En die graag muren wilt uppen als we worden aangevallen. En dat wij in het event zo veel pp hebben gestopt valt ook mee, enkel dag 1 veel en verder niet (op laatste dagen na dat we kasteel kapot gingen maken) mja, dat boeit mij niets..


Ik heb niet over dat event, lang voor dat event had die mafkees nog 60k pp op zn acc staan, en liep daarmee lekker 300p bb's naar 9k te boosten in een paar dagen. Dat je daar überhaupt bij wil spelen snap ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

Volgens mij staat je post vol met getallen over hoe goed er gedefft is en slecht is aangevallen. Als purr een aanvaller van 300k+ heeft, wij 120 dacht ik. En psycho heeft zal ook wel wat hebben. Dan klopt dat van jou al voor geen meter.. Dat er geen dorpen zijn overgenomen is dan ook wel knap van jullie of slecht van ons. Maar kom niet zeggen dat ze goed bezig zijn..

En btw Daan, als je wilt dat wij niet gaan zeiken meer over fouten op account's, stop dan met zeggen dat jullie de beste zijn van deze wereld..

Nu kan ik ff met het af en ga ik lekker naar buiten :d

Volgens mij is de enige plek waar ik heb gezegd dat we de beste van de wereld zijn in een golden awards lijstje, waar ik nu eenmaal gedwongen word om een keuze te maken.

Ik vind het verder prima hoor dat jullie zeiken op accounts, alleen zie ik er het nut niet zo van in. Aan jullie (Babe en Cruise samen) kant worden ook genoeg fouten gemaakt, maar daarover lopen wij (in eerste instantie) toch ook niet constant over te brullen op het AF?

Ik begon pas met opmerkingen over fouten bij TCD toen jullie over Sjeinen begonnen. De fouten waren al gemaakt, ik was er tevreden mee want het waren gratis offjes gebashed, maar zag er verder het nut niet van in om dat hier te posten. Als jullie apetrots elk foutje wat je vinden kan in Finity hier komen presenteren, ja dan kan je ze ook terugkrijgen, niet meer dan logisch lijkt me.
 
Reactiescore
117
Je lul weer enkel wat bullshit man.. Start zou nog kunnen, kwam er pas bij nadat de eigenaar al een aantal bb dorpen had overgenomen en geboost, dat zou kloppen. Verder in midgame is enige beetje noemswaardige tegenstander ODM geweest. Doorgekomen zonder iets van pp uit te geven, dus slaat weer op niets. En als jij kan vinden waar ik iets zeg over dat ik het maar noob vind dat mensen zo veel pp uitgeven, vind ik dat best knap. Heb volgens mij nog in de w34 chat eens gezegd dat ik dat ook eens ga doen ;)

Als je meet shit wilt vertellen, zeg het maar hoor!

Verder boeit het mij echt compleet niets wat iemand ook maar van het account vindt, niet omdat ik zo jullie commentaar kan weg wuiven, maar omdat jullie mening erover echt niets boeit..

Desalniettemin boeit ons jou mening niet over Sjeinen gezien je op een PP account zit.
 

DeletedUser63354

Guest
Heb t uiteraard over vandaag, en sorry, 4 aanvallers met 100k each (geloof niet dat t zo is) is nog steeds niet eens de helft van wat Sjeinen aan ODD heeft. Wil maar zeggen dat deze massa een grandioze faal is.

Massa een faal? Sjeinen is al ontzettend veel dorpen kwijt geloof ik hoor. Of bedoel je deze wave? Als je dat al als een massa beschouwt :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Typisch, als er iets over jullie wordt gezegd, boeit het jullie niet.

@ Alex, ik zeg gewoon dat zonder die PP jullie account waarschijnlijk nauwelijks de mid game laat staan de start was doorgekomen. Het schend jezelf dat je het uberhaupt de normaalste zaak van de wereld vind terwijl je eerder een uitgesproken mening over dit soort "noobs" had ;)

Dus stop aub met het bekristiseren van anderen als je eigen account geen stuiver waard is.

Martin speelt al heel lang niet meer in Babe, dus wie is 'jullie' ?
 
Reactiescore
1.075
Jammer, vanwaar ben je hier gestopt dan als ik vragen mag ?

89b9cfd9de.png


Lekker laten internen :(

zin, tijd, stambelang :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Massa een faal? Sjeinen is al ontzettend veel dorpen kwijt geloof ik hoor. Of bedoel je deze wave? Als je dat al als een massa beschouwt :eek:

O ik zie net dat het nog maar 4 dagen geleden is voor de vorige wave was. En zo, jij bent wel de eerste in een lange tijd die een grote mond opzet na zo'n gefaalde aanval. Het vreet vast aan je, of niet?:rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
O ik zie net dat het nog maar 4 dagen geleden is voor de vorige wave was. En zo, jij bent wel de eerste in een lange tijd die een grote mond opzet na zo'n gefaalde aanval. Het vreet vast aan je, of niet?:rolleyes:

je weet dat sjeinen op 1 massa zomaar 1/3e van z'n dorpen kwijt is?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja, maar het vervolg faalt dan weer terwijl het account minimale troepen heeft. Zegt wel héél wat over de kwaliteit van die massa, en natuurlijk ook over het slechte deffen ervan.
 
Reactiescore
1.075
de massa was volgens mij niet echt slecht geregeld, wel zal er wss niet te best gedeffed zijn, vervolgen op massa's zijn vaak veel minder krachtig, gewoon al omdat er minder clears / aanvallen ingezet worden. (denk ik toch in dit geval?)
 

DeletedUser72576

Guest
Ja, maar het vervolg faalt dan weer terwijl het account minimale troepen heeft. Zegt wel héél wat over de kwaliteit van die massa, en natuurlijk ook over het slechte deffen ervan.

Minimale troepen? Er staan best wel flinke stacks hoor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
de massa was volgens mij niet echt slecht geregeld, wel zal er wss niet te best gedeffed zijn, vervolgen op massa's zijn vaak veel minder krachtig, gewoon al omdat er minder clears / aanvallen ingezet worden. (denk ik toch in dit geval?)

Ja sowieso zal het niet enkel aan het slechte defwerk liggen, een slechte massa kan ook zonder wat te doen worden afgeslagen. Maar Sjeinen verloor meer dorpen door onkunde van Finity, dan door de massa. Het ligt (meestal) gewoon aan de bespelers van een account. Moet jij toch onderhand al wel weten?:p

800 clears op een account met zo'n front is nog steeds genoeg hoor, het account heeft maar 1.2mil meer he, en het aantal troepen is dik uitgedund, je kan niet verwachten dat alles weer is opgebouwd na 4 dagen:p
Minimale troepen? Er staan best wel flinke stacks hoor.

Stacks houden clears tegen, geen edels. Het draait tenslotte om het dorpenverlies, zolang men geen edels op stacks smijt zou ik dus dorpen 'moeten' verliezen. Dat bedoel ik met minimale troepen.
 
Bovenaan