TLW Vs. Semper

DeletedUser

Guest
Of je hebt een ios(of hoe dat van apple heet) en dan zet je je geluid keihard en dan word je wakker als je aanval krijgt en dan kan je snipen :D
 

DeletedUser

Guest
Als ik thuis kom van mijn werk ben ik ook altijd kapot maar vind dan ontspanning bij TW'en. En ja dan wordt het wel eens vroeg in de ochtend als ik op bed kom. So What. Dat heb ik er wel voor over.

En ik ben het trouwens geheel eens met Lone Soldier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52567

Guest
Het rommelt nogal in semper geloof ik...of zie ik weer lieve bruine beertjes op de weg lopen
 

DeletedUser

Guest
Het rommelt nogal in semper geloof ik...of zie ik weer lieve bruine beertjes op de weg lopen

Zoals deze?

pedo.png
 

DeletedUser52567

Guest
Lief beertje....goede visualisatie van wat er in semper gebeurd...rennende beertjes??

en natuurlijk Papa beer
 

DeletedUser

Guest
Lief beertje....goede visualisatie van wat er in semper gebeurd...rennende beertjes??

en natuurlijk Papa beer

Enigste dingen waar ik mee moet lachen zijn mensen die eerst een hele tijd op de achtergrond moeten spelen voordat ze dingen op het forum kunnen posten :p
 

DeletedUser52567

Guest
Wow, Tara op deze wereld, wist niet dat je hier speelde :p.

Heb destijd nog op w21 met je in de stam gezeten, samen met henky, dread,...

Fijn om eens een bekende kop op het AF te zien :D.

Hey kerel :) leuk jou hier ook te zien.....waren leuke tijden


Waar slaat dat nou weer op

Ach daar reageer ik nooit op, zijn van die loze uitspraken, gewoon negeren en zeker niet voeden hahaahahaha prosieb wil zich even laten horen..nou dat mag hoor :)
 

DeletedUser52567

Guest

dat sloeg op het feit dat ik vroeg wat er gaande was, en of ik misschien lieve beertjes op de weg zag.

Kan zijn dat je de uitdrukking "beren op de weg zien" niet kent, dan snap ik dat jij het niet snapt....misschien even google raadplegen??
 
Bovenaan