TLW Vs. Semper

DeletedUser61518

Guest
Aangezien dat het hier zo dood is dat het niet meer normaal is zal ik hier maar eens een topic openen over een pas gestarte oorlog.

De oorlog tussen TLW en Semper

Zijde 1:
Stammen: TLW
Zijde 2:
Stammen: Semper

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 14
Kant 2: 82
Verschil: 68

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 26
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 101,688
Kant 2: 743,949
Verschil: 642,261

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,451
Kant 2: 237,663
Verschil: 231,212

chart

Als je zo naar de statistiek kijkt lijkt TLW a serieuze klappen te krijgen,
Is dit hoe de oorlog zal verder gaan of zal TLW de moed en kracht vinden om terug te slaan
tegen het veel grotere en aanvallender spelende Semper?

Het zat er al wel langer aan te komen dat deze twee stammen elkaar in de haren zouden vliegen als je naar de ligging kijkt.

nl25

Korte geschiedenis:

TLW:
opgericht: 2011-11-28 18:12:29 simplyred die nu niet meer speelt
beste rang: 13de (1 juli)
extra info: over het algemeen een defstam met een wel zeer gesloten cluster

Semper:
opgericht: 2011-12-04 18:12:14 door 5 spelers waaronder Milo001
beste rang: 1ste (23 december)
extra info: Semper zoals we het nu kennen is ontstaan uit het vroegere Semper, SWAS en ODA(nu de mb-stam van Semper). Ze hebben dus een rijke fusiegeschiedenis.​

Enjoy :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik probeer tenminste, laat jij dan eens wat zien? :rolleyes:

Waarom zou ik? Er is weinig nuttigs te vertellen over deze pleuriswereld. En ik ga hier mn moeite niet in insteken. Ik speel ook niet meer actief meer op W25 aangezien mn motivatie weg is.
 

DeletedUser61518

Guest
Waarom zou ik? Er is weinig nuttigs te vertellen over deze pleuriswereld. En ik ga hier mn moeite niet in insteken. Ik speel ook niet meer actief meer op W25 aangezien mn motivatie weg is.

Geef vv maar hier dan, ik doe er wel iets leuks mee :D
 

DeletedUser

Guest
Al had je er 1000 ;) Moet je er wel iets mee doen

Hee, we zijn bezig maar ik heb hulp nodig voor wat fakes en die zijn op vakantie. Mn front staat stacked. Ik gooi er f 6 clears op één dorp f kijken wat er gebeurt. En ja hoor, van de 6 clears is de muur beschadig van 8 naar 7, 7 naar 6 & van 6 naar 5:eek:. Flink stacked dus. Dus moet ik achteraan beginnen en dat heeft zo z'n nadelen etc.
 

DeletedUser61518

Guest
Hee, we zijn bezig maar ik heb hulp nodig voor wat fakes en die zijn op vakantie. Mn front staat stacked. Ik gooi er f 6 clears op één dorp f kijken wat er gebeurt. En ja hoor, van de 6 clears is de muur beschadig van 8 naar 7, 7 naar 6 & van 6 naar 5:eek:. Flink stacked dus. Dus moet ik achteraan beginnen en dat heeft zo z'n nadelen etc.

We weten wat je bedoelt :rolleyes:
 

DeletedUser52567

Guest
@ eating Donuts.......

Als jij dit zo een pleur wereld vind kom hier dan ook niet.
Ik zie jou overal maar een beetje nutteloos spammen....doe iets met je leven of ga serieus mee discussiëren.
Ken je dit niet verveel ons niet met jou gespam of maak een leuk eigen toppic waar je naar harte lust kan spammen :)

Goed nu dit even van me hart te hebben gegooid, even on toppic :)

De oorlog tussen TWL en Semper.

Ook van uit het Kloetinge account wil ik een ieder van jullie veel succes wensen en moge de beste winnen :)
 

DeletedUser62799

Guest
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? 2 honden vechten om een bot en -DR- gaat ermee weg? Zoiets ging het volgens mij.
 

DeletedUser61518

Guest
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? 2 honden vechten om een bot en -DR- gaat ermee weg? Zoiets ging het volgens mij.

Nee hoor dat zie je verkeerd, het spreekwoord gaat van 2 honden vechten om een bot en -DR- zit op z'n kont en enjoys the show :D
 

DeletedUser

Guest
@ eating Donuts.......

Als jij dit zo een pleur wereld vind kom hier dan ook niet.
Ik zie jou overal maar een beetje nutteloos spammen....doe iets met je leven of ga serieus mee discussiëren.
Ken je dit niet verveel ons niet met jou gespam of maak een leuk eigen toppic waar je naar harte lust kan spammen :)

Goed nu dit even van me hart te hebben gegooid, even on toppic :)

De oorlog tussen TWL en Semper.

Ook van uit het Kloetinge account wil ik een ieder van jullie veel succes wensen en moge de beste winnen :)

Tja, ik ben hier op gestart he en aangezien ik weereens flink lekker ga wil ik het niet zomaar opgeven. Ik heb alleen f wat hulp nodig zodat er os uit mn front weggaat en er geen 10 deffdorpjes staan ik wil mn 100 edels kwijt:mad:. En over W25 valt toch weinig te discussiëren aangezien dit forum dood is.

Misschien kom ik wel op W27 die Robin van GOTA vroeg of ik nog op een paar leuke topaccountjes wou spelen op W27 sloeg het aanbod af maar ik ga eens even informeren dan maar he.
 

DeletedUser61518

Guest
Tja, ik ben hier op gestart he en aangezien ik weereens flink lekker ga wil ik het niet zomaar opgeven. Ik heb alleen f wat hulp nodig zodat er os uit mn front weggaat en er geen 10 deffdorpjes staan ik wil mn 100 edels kwijt:mad:. En over W25 valt toch weinig te discussiëren aangezien dit forum dood is.

Misschien kom ik wel op W27 die Robin van GOTA vroeg of ik nog op een paar leuke topaccountjes wou spelen op W27 sloeg het aanbod af maar ik ga eens even informeren dan maar he.

Doe faketreintjes + 2 fake clears ervoor vlak achter het front? en doe dat een paar keer en na een tijdje eens echt doen :D
 

DeletedUser

Guest
Doe faketreintjes + 2 fake clears ervoor vlak achter het front? en doe dat een paar keer en na een tijdje eens echt doen :D

Wat denk jij dan dat ik dom ben ofso allang gedaan. Ik moet echt eerst 18uur lopen met een verdomde edelman, en daar is het vrij. Dus nou hebben we een andere methode en ben ik binnenkort in de top 20 alweer na 5 - 6maandjes:p
 
Bovenaan