TLS - Break

DeletedUser

Guest
Tribalwars zal niet de benamingen gebruiken van een gefrustreerd spelertje dat vroegtijdig w18 verliet. De frustratie spat er van af, hoe triestig :eek:. Je hebt best een kater overgehouden aan w18 zeker? ;)

Jezus de frustratie en daarmee de ironie druipt er echt vanaf man:D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat je loopt te bazelen? Elk puntje ging namelijk over een andere wereld die tot nu toe gewonnen is, in volgorde, en dat laatste over Break. Ik heb het ten eerste niet enkel over de periode |P|, maar ook daarvoor en daarna. Break heeft inderdaad al bijna altijd oorlog gehad, en meteen kwamen er al stabs aan te pas. Dan doel ik o.a. op Anass.

Dat die BG niets aan de wereld zou hebben verandert is kolder. Buiten dat, was er ook eerst de 'NAP' met Insane, waarbij jullie een datum afspraken om samen aan te vallen, waar later ook Equi en LEF bij kwamen. Daarnaast is het ook zo dat Break naar het einde toe echt wel front begon te krijgen met Equi, mocht er geen BG zijn geweest zou het dus een 1v1v1 oorlog zijn geworden, waarbij iedereen tegen iedereen streed. Mede door Rashani uiteraard, die dat grote front niet aandurfde, stel je voor. Daarna kwam nog de oorlog met Equi waarbij jullie je ook al meteen niet aan je eigen afspraken hielden, en zelfs tot gespy en gebackstab overgingen. Break is er altijd als de kippen bij om andere stammen te veroordelen, maar is zelfs geen haar beter, sterker nog, wanneer een lid zich tot wanpraktijken verlaagt, houd men die persoon de hand boven het hoofd.

Ik snap overigens niet wat je over gefrustreerd blijft praten. Het is dat Flos als laatste had gepost en ik dat dus even ging lezen gezien het altijd vermakelijk is. Toen kon ik de verleiding om te reageren niet weerstaan. Zoals ik al zei boeit w18 me niets meer, of waarom dacht je dat |P| zelfs niet meer in mijn handtekening staat? Feit is echter wel dat wanneer iemand buiten w18 aan w18 denkt, men aan |P| denkt. Wanneer men wat over de geschiedenis van de wereld wilt weten, gaat men dat veel eerder aan een |P|er vragen. Waarbij aan het ligt komt tot welke wanpraktijken de andere stamen zich verlagen. Maar goed, intussen hebben al die verhalen zich al zodanig veel verspreid, dat de enige spelers die het wat zal kunnen schelen dat Break heeft gewonnen, de huidige w18 spelers zijn, en zelfs dat nog niet. De rest zal zich dat laatste puntje uit eerdergenoemde lijst herinneren.

Wat ik kom doen is lezen en posten, nogal logisch gezien het een openbaar forum betreft.

Ja hoor, Break wint deze wereld door te stabben en altijd maar BG's te hebben. Break heeft op de 2 jaar dat ik speel, 1 BG gehad. Dat maakt ons inderdaad een onterechte winnaar. :rolleyes:

Dus eerst strijden we maanden samen met EQUI tegen |P| en daarna gaan we lekker door met bashen op |P|, maar gaan we tegelijk op elkaar bashen? Besef je wel hoe debiel dat klinkt? Dat had niks te maken met het lef van Rashani, het zou gewoon debiel geweest zijn om dat te doen :eek:. Er was dan ook nog eens veel te weinig front met elkaar om dat zelfs te doen. Dus praat aub geen onzin. Break koos de enige weg. Dit deed |P| zichzelf gewoon aan, jullie waanden zich te groot. Dat backstabgedeelte hebben we al lang betaald gekregen. Karma ja. Break heeft nooit een spion gehad in EQUI.

Het zal me niet boeien dat Break niet gezien wordt als terechte winnaar, wij weten waarvoor we strijden en daar hebben we jullie constant gezeik niet voor nodig. Je plaat blijft keer op keer hangen. Natuurlijk zijn jullie gefrustreerd, dat zal iedereen ook wel merken aan jullie posts, haal je er dan echt voldoening uit om keer op keer te zeggen dat w18 niets meer waard is? Dat |P| de enige stam ooit was op w18? Voel je je echt goed dan? :eek:. Gedraag je gewoon normaal en start niet steeds dezelfde discussie op. Je bent vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar niet, of je hebt de morele standaard van een psychopaat, allemaal mogelijk natuurlijk. Leuk om te zien dat je je meteen heel aangevallen voelt en dan maar wild om je heen gaat schoppen, een beetje infantiel dat wel maar niettemin best amusant.

Nou nee. Phalanx heeft torenhoog boven de rest uitgestoken vanaf een paar maanden na de start toen Select nog het grootste was, Break is gewoon zo'n stam zoals die er overal wel zijn, beetje laf, hier en daar een goede speler ooit maar toch vooral dertien in een dozijn. Phalanx was ronduit legendarisch in alles. Oh nee hoor, ik heb dermate veel bijgedragen aan Phalanx dat ik me best een wezenlijk onderdeel daarvan kan noemen al zijn er natuurlijk velen die nog belangrijker zijn geweest. Je gefrustreerde toon is wel echt om te smullen overigens.

Break wordt hooguit derde, ik zou maar uitkijken dat LEF en Eiland je niet voorblijven, stammen die nooit vuil hebben gespeeld en zich in moeilijke situaties staande hebben gehouden. Alles wat Break heeft gedaan is elke uitdaging uit de weg gaan en nog wat écht vuil spel op z'n tijd ook. Men denkt dat er ook maar iets gewonnen is sinds het verdwijnen van Phalanx maar Break is alleen maar verder weggezakt in de treurigheid. Wat heb je nu als Break door TW als winnaar wordt genoemd, Arbeitman? PA? De eer is alleszins al lang vervlogen. Ik zou maar heel hard je best doen voor die bronzen medaille, de rest is al een pokkeneind uit zicht.

Ik ben allerminst gefrustreerd, ik weet dat ik belangrijk ben geweest voor een mooi iets. Break heeft niets van grootsheid meer, helemaal niets. Ooit waren ze wat waard maar ook in Naamloos' tijd was lafheid al een rode draad. Dus van harte met de PA maar echt iets bereiken gaat hem niet worden, helaas Arbeitman.

Ja hoor, ik begin helemaal psychopathisch te worden van tribalwars. Ik heb mijn redenen om achter T. te staan. Of moet alles op het AF gegooid worden? :eek:

In het begin stak Select er inderdaad bovenuit, daarna had je een moment dat |P| er sterk bovenuit stak. Maar op het moment dat Break de oorlog verklaarde aan |P|, was er niets legendarisch meer aan |P|, de kwaliteit was drastisch gedaald en |P| moest spelers aannemen die ze nooit zouden aangenomen hebben, beperkte spelers ja. Er was op dat moment niets legendarisch aan |P|. Een schim van zichzelf waarbij de zwaktes bloot kwamen te liggen. Jouw bijdrage is minimaal aan de geschiedenis van |P|, dus prijs jezelf niet zo de hoogte in. Jouw naam zal niet in de geschiedenis van w18 komen. Daar heb je te weinig voor gedaan. Ik ben niet gefrustreerd, daar heb ik geen enkele reden toe ;).

Het feit dat je eiland bij de stammen zet die nooit iets misdaan hebben zegt genoeg over de informatie die je hebt over die stammen. Ik ben persoonlijk gestabt geweest door Eiland ;), dus ik neem je mening over dat Break hooguit derde wordt, ook niet serieus. Break heeft altijd de weg van oorlog genomen, en de enige weg die ze konden nemen. Neen hoor, Break is er sterker uit gekomen. het gebied van Phalanx is bijna nu al ingenomen door Break en EQUI, zoveel geven we om jullie quit. Geen moer ;). Jullie dachten w18 kapot te maken, maar daar faalden jullie in. Break speelt gewoon door tot er staat 'Gewonnen door Break'. Daar spelen wij voor, wij spelen niet voor de eer. Die hoef ik niet op een online game. En die PA geef ik gerust weg, want ik stop na w18.

Ik hoef niets te bereiken op een browsergame, ik ben hier enkel voor de gezelligheid en omdat ik dit moet afmaken. Verder dan dat gaat het niet. Je mag gerust mijn PA hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor, Break wint deze wereld door te stabben en altijd maar BG's te hebben. Break heeft op de 2 jaar dat ik speel, 1 BG gehad. Dat maakt ons inderdaad een onterechte winnaar. :rolleyes:

Klopt precies ja. En één BG inderdaad, in de -naamloos- tijd teden jullie het wat meer in achterkamertjes en met NAP's, het principe blijft echter hetzelfde. Het is grappig dat je er zo sarcastisch over doet; Als een renner de tour wint door slechts in een paar ritten doping te pakken, maar de rest van de ritten clean reed is die dus alsnog de terechte winnaar? Als je pakweg een shootertoernooi wint maar in de finale hacks gaat gebruiken, ben je dus alsnog de terechte winnaar want je deed het maar één of een paar keer? Dat is namelijk wat jij loopt te zeggen. Break heeft vals gespeeld volgens de gangbare normen en waarden van TW-enkel is er geen officiële instelling om dat te bestraffen-, en hoort dus nog steeds alle krediet en respect te krijgen die met zo'n overwinning gepaard gaat? Niet dus, en dat is o.a. precies wat Flos bedoelt als hij zegt dat Phalanx de wereld gewonnen heeft. In de letterlijke zin van het woord is dat uiteraard niet zo, ga je echter wat dieper nadenken zie je in dat hij gewoon gelijk heeft, maar straks meer hierover.


Dus eerst strijden we maanden samen met EQUI tegen |P| en daarna gaan we lekker door met bashen op |P|, maar gaan we tegelijk op elkaar bashen? Besef je wel hoe debiel dat klinkt? Dat had niks te maken met het lef van Rashani, het zou gewoon debiel geweest zijn om dat te doen :eek:. Er was dan ook nog eens veel te weinig front met elkaar om dat zelfs te doen. Dus praat aub geen onzin. Break koos de enige weg. Dit deed |P| zichzelf gewoon aan, jullie waanden zich te groot. Dat backstabgedeelte hebben we al lang betaald gekregen. Karma ja. Break heeft nooit een spion gehad in EQUI.

Je zegt het zelf al, jullie streden al samen. Achterkamertjespolitiek zijn jullie altijd sterk in geweest, dat verandert echter niets aan het feit dat jullie op BG niveau samenwerkten, op een gedeeld forum na dan. Echter spreken jullie acties je al tegen, gezien jullie eerst Divine leden gingen rekruteren om vervolgens ook Equi de oorlog te verklaren. Dat jullie dat dus niet deden omdat het 'o zo'n goede en langdurige BG was', is dus onzin. Nee, jullie deden het uit noodzaak, Break kon een extra front immers niet aan en verkoos dus alsnog de optie van een BG, ondanks meerdere malen de intentie te hebben gehad om oorlog met Equi te gaan voeren.

En je vergist je. Te weinig front? Jullie zouden er beide extra front bij hebben gekregen, het zien het front met |P| gewoon bleef bestaan. Kortom: meer gespreidde deff, minder zware stacks en een free-for-all oorlog. Het was dus niet de enige weg, wel de makkelijkste zoals jullie altijd al de makkelijkste weg kozen. Wij waanden ons te groot? Gezien we op het einde gewoon voor stonden in de totaliteit (en dan heb ik het over voor de stekker eruit getrokken werd, met name de stats die ik toen er een einde aan |P| kwam, postte) is daar van geen sprake, maar goed dat maakt verder zelfs niet uit.

Terugbetaald gekregen? Wanneer kregen jullie de stab op anass terugbetaald dan? Wanneer kregen jullie de spy van calbero, de stab met erpa of het gedoe met Moon terugbetaald? Laat me niet lachen.


Het zal me niet boeien dat Break niet gezien wordt als terechte winnaar, wij weten waarvoor we strijden en daar hebben we jullie constant gezeik niet voor nodig. Je plaat blijft keer op keer hangen. Natuurlijk zijn jullie gefrustreerd, dat zal iedereen ook wel merken aan jullie posts, haal je er dan echt voldoening uit om keer op keer te zeggen dat w18 niets meer waard is? Dat |P| de enige stam ooit was op w18? Voel je je echt goed dan? :eek:. Gedraag je gewoon normaal en start niet steeds dezelfde discussie op. Je bent vervelend.

Het zal je niet boeien? Uiteraard wel, anders zou je geen verwoedde pogingen doen om Break's eer -of beter: het schamele restje dat overblijft- te verdedigen me dunkt. En je weet waarvoor je strijd? Dat denk ik niet. Dit is namelijk een online spelletje, dus waar strijd je dan eigenlijk voor? Voor eer en respect, voor 'roem' en gewoon om de beste te willen zijn. Waarom wil je anders de moeite doen om te winnen? Geen van deze zaken kan Break echter nog bereiken, en dan blijft idd enkel een betekenisloos blauw tekstje over inderdaad. Ik snap nog steeds niet wat je nog steeds over gefrustreerd bezig bent? Ik heb al twee werelden gewonnen, zo speciaal is dat niet hoor. Echter kan ik wel zeggen dat die overwinningen eervol en verdient waren en dat mijn stam de beste was die op de wereld heeft bestaan, dat zal bij jullie het geval niet zijn.

Keer op keer? Ik heb hierbuiten één keer om wat onzin van AoW te weerleggen- al tijden niet meer gepost. Die vlieger gaat dus niet op. Maar ik vind het idd vermakelijk om je te zien spartelen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt precies ja. En één BG inderdaad, in de -naamloos- tijd teden jullie het wat meer in achterkamertjes en met NAP's, het principe blijft echter hetzelfde. Het is grappig dat je er zo sarcastisch over doet; Als een renner de tour wint door slechts in een paar ritten doping te pakken, maar de rest van de ritten clean reed is die dus alsnog de terechte winnaar? Als je pakweg een shootertoernooi wint maar in de finale hacks gaat gebruiken, ben je dus alsnog de terechte winnaar want je deed het maar één of een paar keer? Dat is namelijk wat jij loopt te zeggen. Break heeft vals gespeeld volgens de gangbare normen en waarden van TW-enkel is er geen officiële instelling om dat te bestraffen-, en hoort dus nog steeds alle krediet en respect te krijgen die met zo'n overwinning gepaard gaat? Niet dus, en dat is o.a. precies wat Flos bedoelt als hij zegt dat Phalanx de wereld gewonnen heeft. In de letterlijke zin van het woord is dat uiteraard niet zo, ga je echter wat dieper nadenken zie je in dat hij gewoon gelijk heeft, maar straks meer hierover.

Er is helemaal niets sarcastisch aan mijn post, ik begrijp niet waarom het hebben van BG's als laf wordt aanzien, als 2 individuen dezelfde vijand hebben, is het niet meer dan logisch dat die elkaar vinden ;). Ik snap niet waarom je begint over doping en hacks? Dat is totaal irrelevant. Net zoals het beweren dat Break en EQUI de oorlog vs |P| wonnen via die zogezegde doping of hacks. Inderdaad er zijn zaken gebeurd in de oorlog. Maar die hebben nooit dusdanig effect gehad dat Break of EQUI daardoor de oorlog zouden winnen tegen |P|. |P| kwam gewoon tekort. Dus neen, |P| is op geen enkele manier de winnaar van w18, maar ik gun jullie die gedachte. Als je daar beter van wordt.

Je zegt het zelf al, jullie streden al samen. Achterkamertjespolitiek zijn jullie altijd sterk in geweest, dat verandert echter niets aan het feit dat jullie op BG niveau samenwerkten, op een gedeeld forum na dan. Echter spreken jullie acties je al tegen, gezien jullie eerst Divine leden gingen rekruteren om vervolgens ook Equi de oorlog te verklaren. Dat jullie dat dus niet deden omdat het 'o zo'n goede en langdurige BG was', is dus onzin. Nee, jullie deden het uit noodzaak, Break kon een extra front immers niet aan en verkoos dus alsnog de optie van een BG, ondanks meerdere malen de intentie te hebben gehad om oorlog met Equi te gaan voeren.

Je gaat echt gewoon de essentie uit de weg. Er kon GEEN 1 vs 1 vs 1 situatie zijn. Dat zou indruisen tegen elke vorm van logica, dat zou volslagen idioot zijn geweest. De gesprekken tussen Divine en Break zijn alleen tussen de leiding gebeurd, en die zijn nooit zodanig concreet geweest. Break kon sowieso een extra front aan. Er was gewoon nog geen ander front op dat moment.

En je vergist je. Te weinig front? Jullie zouden er beide extra front bij hebben gekregen, het zien het front met |P| gewoon bleef bestaan. Kortom: meer gespreidde deff, minder zware stacks en een free-for-all oorlog. Het was dus niet de enige weg, wel de makkelijkste zoals jullie altijd al de makkelijkste weg kozen. Wij waanden ons te groot? Gezien we op het einde gewoon voor stonden in de totaliteit (en dan heb ik het over voor de stekker eruit getrokken werd, met name de stats die ik toen er een einde aan |P| kwam, postte) is daar van geen sprake, maar goed dat maakt verder zelfs niet uit.

Er was geen front tussen EQUI en Break op dat moment, vertel me dan hoe je dan een oorlog kan voeren? Er was een klein raakvlak dat echt weinig def zou hebben weggetrokken aan het |P| front. Het was de enigste weg. Ja, jullie hebben die driefrontenoorlog die er duidelijk zou komen, compleet genegeerd. Juist omdat jullie je te groot waanden

Terugbetaald gekregen? Wanneer kregen jullie de stab op anass terugbetaald dan? Wanneer kregen jullie de spy van calbero, de stab met erpa of het gedoe met Moon terugbetaald? Laat me niet lachen.

Break heeft genoeg tegenslagen gekend, talloze deletes die je karma kunt noemen ja ;). De recente delete van Emiel en het leegzetten van Wexzo zijn de karma voor Bloemkool geweest

Het zal je niet boeien? Uiteraard wel, anders zou je geen verwoedde pogingen doen om Break's eer -of beter: het schamele restje dat overblijft- te verdedigen me dunkt. En je weet waarvoor je strijd? Dat denk ik niet. Dit is namelijk een online spelletje, dus waar strijd je dan eigenlijk voor? Voor eer en respect, voor 'roem' en gewoon om de beste te willen zijn. Waarom wil je anders de moeite doen om te winnen? Geen van deze zaken kan Break echter nog bereiken, en dan blijft idd enkel een betekenisloos blauw tekstje over inderdaad. Ik snap nog steeds niet wat je nog steeds over gefrustreerd bezig bent? Ik heb al twee werelden gewonnen, zo speciaal is dat niet hoor. Echter kan ik wel zeggen dat die overwinningen eervol en verdient waren en dat mijn stam de beste was die op de wereld heeft bestaan, dat zal bij jullie het geval niet zijn.

Ik zal altijd mijn stam beschermen tegen de onwaarheden die er worden verteld. Break weet waarvoor het strijd, waarom zouden we anders verder doen? Jullie moeten ons niet vertellen waarvoor we strijden, dat bepalen wij zelf wel.
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor, ik begin helemaal psychopathisch te worden van tribalwars. Ik heb mijn redenen om achter T. te staan. Of moet alles op het AF gegooid worden? :eek:

In het begin stak Select er inderdaad bovenuit, daarna had je een moment dat |P| er sterk bovenuit stak. Maar op het moment dat Break de oorlog verklaarde aan |P|, was er niets legendarisch meer aan |P|, de kwaliteit was drastisch gedaald en |P| moest spelers aannemen die ze nooit zouden aangenomen hebben, beperkte spelers ja. Er was op dat moment niets legendarisch aan |P|. Een schim van zichzelf waarbij de zwaktes bloot kwamen te liggen. Jouw bijdrage is minimaal aan de geschiedenis van |P|, dus prijs jezelf niet zo de hoogte in. Jouw naam zal niet in de geschiedenis van w18 komen. Daar heb je te weinig voor gedaan. Ik ben niet gefrustreerd, daar heb ik geen enkele reden toe ;).

Het feit dat je eiland bij de stammen zet die nooit iets misdaan hebben zegt genoeg over de informatie die je hebt over die stammen. Ik ben persoonlijk gestabt geweest door Eiland ;), dus ik neem je mening over dat Break hooguit derde wordt, ook niet serieus. Break heeft altijd de weg van oorlog genomen, en de enige weg die ze konden nemen. Neen hoor, Break is er sterker uit gekomen. het gebied van Phalanx is bijna nu al ingenomen door Break en EQUI, zoveel geven we om jullie quit. Geen moer ;). Jullie dachten w18 kapot te maken, maar daar faalden jullie in. Break speelt gewoon door tot er staat 'Gewonnen door Break'. Daar spelen wij voor, wij spelen niet voor de eer. Die hoef ik niet op een online game. En die PA geef ik gerust weg, want ik stop na w18.

Ik hoef niets te bereiken op een browsergame, ik ben hier enkel voor de gezelligheid en omdat ik dit moet afmaken. Verder dan dat gaat het niet. Je mag gerust mijn PA hebben ;)
Wel als je je wenst te verdedigen tegen mijn verwijten, zo niet dan moet je die ook gewoon in kunnen slikken, maar dat kan je dan weer niet. Tja.

Een moment zeg je, nee, Phalanx is onafgebroken bijzonder dominant geweest. Je hebt niet helemaal door hoe exceptioneel is om zelfs tegen een twee keer zo grote tegenstand dominant te zijn. Je kan het je niet voorstellen omdat je altijd op je luie reet je front vol hebt kunnen proppen, en dan denken dat je wat voorstelt. Juist toen Break de laffe weg koos werd Phalanx nog veel groter door alsnog stand te houden. Je hebt nu al meermaals aangetoond niets af te weten over de ontwikkeling van de kwaliteit in Phalanx, ik raad je toch ten strengste aan wat genuanceerder daarover te praten omdat ik je kan mededelen dat je echt mijlenver van de waarheid afzit. Mijns inziens is het sterkste Phalanx datgene pak 'm beet een maand voor het einde, toen er een hoop spelers snel achter elkaar stopten. Helaas kunnen slechts enkelen daadwerkelijk zoiets goed beoordelen en kijken velen alleen maar naar de resultaten op twstats die maar een heel klein stukje van het verhaal vertellen.

Mijn bijdrage aan Phalanx was zo groot dat ik in de absolute eindfase een bepalende speler was Arbeitman, je schijnt het heel vervelend te vinden maar het is echt waar. Het aantal spelers uit bijvoorbeeld Break dat meer heeft gepresteerd op W18 dan ik is op één hand te tellen en ik kan je mededelen dat jij daar zeker niet bij hoort. In de geschiedenis kom ik al helemaal, al is het maar omdat ik het grootste deel van het afscheid heb geschreven. En jij? Verloren in de marge. Omarm dat feit eens, het wordt tijd.

Ah juist, dat was ik vergeten. Nochtans zou ik liever in LEF dan in Break hebben gespeeld denk ik, al kan Break dat misschien nog repareren door sprankelend te eindigen, al is dat al moeilijk omdat de tegenstand geminimaliseerd is. Break heeft altijd de weg van hooguit één oorlog gekozen, want je zou toch eens wat strijd leveren, het idee al. Break is op een haar na gevallen en dat ze overeind zijn gebleven heeft bijzonder weinig met wilskracht te maken, als AOW toen niet was teruggekeerd was het heel anders gelopen, dat is duidelijk. Ook zo'n stompzinnig iets dat jullie kneusjes graag roepen, maar nee, Break is niet veerkrachtig geweest. Break viel bijna om bij minimale druk en herstelde zich met name op basis van toeval en geluk. Maar goed, het is zinloos, jullie stoppen je vingers toch in de oren. Ach.

Ha, geen moer, Arbeitman je weet toch wel dat je met deze teksten alleen maar duidelijk maakt dat je dit je allemaal behoorlijk aantrekt? Echt, het is zo overduidelijk. Phalanx' vertrek heeft deze wereld tot een speelveld van marginale eencelligen gemaakt, ik heb het voorspeld en ik heb elke dag weer gelijk gekregen. Niemand met een degelijk functionerende bovenkamer geeft wat om 'Gewonnen door Break' in de wetenschap dat je dat hebt bewerkstelligd middels ordinaire lafheid. Phalanx is de enige echte winnaar en het leuke is dat jij slim genoeg bent om je dat ooit te beseffen.

Als je niet voor de eer speelt, wat is 'Gewonnen door Break' dan? Wat houdt het in? Wat is de waarde als het niet om de eer gaat? Als dit echte oorlogen waren, à la, dan redde je je leven en je land ermee, maar nu? Alles wat er te behalen valt is eer, juist omdat het maar een spel is. Wanneer gaat het doordringen, ik wacht met smart.

Gezelligheid, prima, maar de winnaar blijft Phalanx. Dat is duidelijk. Je 'moet' dit afmaken? Want? Het is gelul in de marge Arbeitman, ik was ooit beter van je gewend maar je hebt je vandaag enorm laten kennen. Treurig.
 

DeletedUser

Guest
Oh en ga hier eens écht op in:
Het zal je niet boeien? Uiteraard wel, anders zou je geen verwoedde pogingen doen om Break's eer -of beter: het schamele restje dat overblijft- te verdedigen me dunkt. En je weet waarvoor je strijd? Dat denk ik niet. Dit is namelijk een online spelletje, dus waar strijd je dan eigenlijk voor? Voor eer en respect, voor 'roem' en gewoon om de beste te willen zijn. Waarom wil je anders de moeite doen om te winnen? Geen van deze zaken kan Break echter nog bereiken, en dan blijft idd enkel een betekenisloos blauw tekstje over inderdaad. Ik snap nog steeds niet wat je nog steeds over gefrustreerd bezig bent? Ik heb al twee werelden gewonnen, zo speciaal is dat niet hoor. Echter kan ik wel zeggen dat die overwinningen eervol en verdient waren en dat mijn stam de beste was die op de wereld heeft bestaan, dat zal bij jullie het geval niet zijn.
 

DeletedUser

Guest
Wel als je je wenst te verdedigen tegen mijn verwijten, zo niet dan moet je die ook gewoon in kunnen slikken, maar dat kan je dan weer niet. Tja.
Ik heb geen problemen met verwijten als ze terecht zijn, jij hebt helemaal geen weet van de situatie dus is mij een psychopaat noemen nogal vergaand ja. Niet dat ik er problemen met heb, ik kan dat relativeren. Maar het is hier totaal niet van tel.

Een moment zeg je, nee, Phalanx is onafgebroken bijzonder dominant geweest. Je hebt niet helemaal door hoe exceptioneel is om zelfs tegen een twee keer zo grote tegenstand dominant te zijn. Je kan het je niet voorstellen omdat je altijd op je luie reet je front vol hebt kunnen proppen, en dan denken dat je wat voorstelt. Juist toen Break de laffe weg koos werd Phalanx nog veel groter door alsnog stand te houden. Je hebt nu al meermaals aangetoond niets af te weten over de ontwikkeling van de kwaliteit in Phalanx, ik raad je toch ten strengste aan wat genuanceerder daarover te praten omdat ik je kan mededelen dat je echt mijlenver van de waarheid afzit. Mijns inziens is het sterkste Phalanx datgene pak 'm beet een maand voor het einde, toen er een hoop spelers snel achter elkaar stopten. Helaas kunnen slechts enkelen daadwerkelijk zoiets goed beoordelen en kijken velen alleen maar naar de resultaten op twstats die maar een heel klein stukje van het verhaal vertellen.

Ik zou zo graag hebben dat iemand jou het licht toont. Dat iemand jou doet beseffen dat |P| niet is zoals jij het voor ogen hebt. Het lijkt wel of je klaarkomt terwijl je over P zit te praten, het probleem is dat P niet dominant is geweest, hoe kwamen jullie dan aan de grote achterstand tegen Break, hoe kwam EQUI dan zo hard terug tegen jullie? Jullie waren noch constant noch dominant. Het was zéér netjes wat jullie deden, maar jullie kwamen toch tekort, en dat komt omdat P niet meer P was ;). Break koos niet de laffe weg, dat heb ik al ettelijke malen uitgelegd. Maar jullie snappen het blijkbaar niet. Er was GEEN andere weg. Dat is zoals de VS in de Verenigde Staten eerst de geallieerden hielp tegen de nazi's en dan plots tegen de nazi's en de geallieerden gaat vechten. Dat heeft geen enkele logica. Het sterkste |P| is al tijdenlang geleden Flos. Jij behoorde daar niet toe, dat heeft menig P'er toegegeven die alle stadia van P heeft doorlopen ;). En dat zag je zelfs gewoon aan de recruits, dat zag je aan de kwaliteit op sommige accounts Flos. Geef dat nu gewoon eens toe.

Mijn bijdrage aan Phalanx was zo groot dat ik in de absolute eindfase een bepalende speler was Arbeitman, je schijnt het heel vervelend te vinden maar het is echt waar. Het aantal spelers uit bijvoorbeeld Break dat meer heeft gepresteerd op W18 dan ik is op één hand te tellen en ik kan je mededelen dat jij daar zeker niet bij hoort. In de geschiedenis kom ik al helemaal, al is het maar omdat ik het grootste deel van het afscheid heb geschreven. En jij? Verloren in de marge. Omarm dat feit eens, het wordt tijd.

In de geschiedenis van P stelt dat gewoon niet zo veel voor, je prijst jezelf steeds maar de hemel in. Je hebt nooit tot de top 20 beste spelers op w18 gehoord. Het gaat hier ook niet over mij, mij ga je niet horen zeggen dat ik de pro ben van Break. Ik hoef ook niet zo aanzien te worden, ik geniet respect binnen Break, en daar is waar het bij mij om gaat.

Ah juist, dat was ik vergeten. Nochtans zou ik liever in LEF dan in Break hebben gespeeld denk ik, al kan Break dat misschien nog repareren door sprankelend te eindigen, al is dat al moeilijk omdat de tegenstand geminimaliseerd is. Break heeft altijd de weg van hooguit één oorlog gekozen, want je zou toch eens wat strijd leveren, het idee al. Break is op een haar na gevallen en dat ze overeind zijn gebleven heeft bijzonder weinig met wilskracht te maken, als AOW toen niet was teruggekeerd was het heel anders gelopen, dat is duidelijk. Ook zo'n stompzinnig iets dat jullie kneusjes graag roepen, maar nee, Break is niet veerkrachtig geweest. Break viel bijna om bij minimale druk en herstelde zich met name op basis van toeval en geluk. Maar goed, het is zinloos, jullie stoppen je vingers toch in de oren. Ach.

Ik heb geen weet welke accounts juist in LEF zaten en welke in EQUI. Break kan niet sprankelend eindigen, alhoewel tegen TLS nog niets beslist is. Maar dat komt wel in orde. Break heeft zijn oorlogen altijd snel kunnen beslissen. Mede door de zwakte van de tegenstander. Eiland, Guard, TNO, RA en dergelijke hebben nooit een vuist kunnen maken. Daarom kende Break altijd een 1frontoorlog. Nu ja, TNO is altijd een 'front' geweest. Kijk Flos, het is nu eenmaal hoe het is, Break verdient credits op w18. Daar bestaat geen twijfel over, Break is altijd een sterke stam geweest. Maar wij hebben nooit de kans gehad om ons te bewijzen. Wij konden geen 2frontenoorlog aangaan. Er was 1 optie. De boel op slot en wachten tot er een winnaar was in EQUI tegen P. Break zat vast tegen |P| ;). Dus het moest op deze manier.

Ha, geen moer, Arbeitman je weet toch wel dat je met deze teksten alleen maar duidelijk maakt dat je dit je allemaal behoorlijk aantrekt? Echt, het is zo overduidelijk. Phalanx' vertrek heeft deze wereld tot een speelveld van marginale eencelligen gemaakt, ik heb het voorspeld en ik heb elke dag weer gelijk gekregen. Niemand met een degelijk functionerende bovenkamer geeft wat om 'Gewonnen door Break' in de wetenschap dat je dat hebt bewerkstelligd middels ordinaire lafheid. Phalanx is de enige echte winnaar en het leuke is dat jij slim genoeg bent om je dat ooit te beseffen.

Neen Flos, EQUI en Break hebben zich weinig van dat vertrek aangetrokken. Break is voor 90% compleet gebleven, waar jullie dachten dat jullie vertrek de wereld zou uitdoven. Kijk nu, de wereld is netjes in 2 verdeeld. Wat Break ook doet Flos, je zal Break nooit de credits geven. Zelfs niet zonder de stabs, zonder alles. Voor jou bestaat alleen P, en dat is best triestig. Want ik weet dat jij dat helemaal niet meent, dat je wel degelijk weet dat in Break verdomd veel kwaliteit rondliep.

Als je niet voor de eer speelt, wat is 'Gewonnen door Break' dan? Wat houdt het in? Wat is de waarde als het niet om de eer gaat? Als dit echte oorlogen waren, à la, dan redde je je leven en je land ermee, maar nu? Alles wat er te behalen valt is eer, juist omdat het maar een spel is. Wanneer gaat het doordringen, ik wacht met smart.

Wat ben je met 'eer' op een browserspel Flos? Is dat iets waardoor je je in RL beter voelt? Waarom spelen wij dit spel Flos? Om te kunnen opscheppen tegen onze vrienden? Tribalwars houdt helemaal niets in Flos. Het is een verdomd kutspel. En dat besef jij ook. Er is hier niets te winnen. Break strijdt voor hun terechte plaats in de geschiedenis, om het tegendeel te bewijzen. Waarvoor ik strijd? Ik laat EQUI niet winnen. Dat zou nog een hardere blamage zijn voor w18. Dat weet iedereen.

Gezelligheid, prima, maar de winnaar blijft Phalanx. Dat is duidelijk. Je 'moet' dit afmaken? Want? Het is gelul in de marge Arbeitman, ik was ooit beter van je gewend maar je hebt je vandaag enorm laten kennen. Treurig.

Ik moet dit afmaken ja. Om bovenstaande reden.

Het zal je niet boeien? Uiteraard wel, anders zou je geen verwoedde pogingen doen om Break's eer -of beter: het schamele restje dat overblijft- te verdedigen me dunkt. En je weet waarvoor je strijd? Dat denk ik niet. Dit is namelijk een online spelletje, dus waar strijd je dan eigenlijk voor? Voor eer en respect, voor 'roem' en gewoon om de beste te willen zijn. Waarom wil je anders de moeite doen om te winnen? Geen van deze zaken kan Break echter nog bereiken, en dan blijft idd enkel een betekenisloos blauw tekstje over inderdaad. Ik snap nog steeds niet wat je nog steeds over gefrustreerd bezig bent? Ik heb al twee werelden gewonnen, zo speciaal is dat niet hoor. Echter kan ik wel zeggen dat die overwinningen eervol en verdient waren en dat mijn stam de beste was die op de wereld heeft bestaan, dat zal bij jullie het geval niet zijn.

Zal wel bovenstaand duidelijk zijn waarom? Anders leg ik het gerust nog eens uit.

E: Godver, heb ik dat gespoilerd ipv in quote
 

DeletedUser

Guest
Leuk om weer wat posts van kwaliteit te lezen.
Arbeitman, nog geen maand geleden zei je dat het een illusie was dat wereld 18 nog iets kon worden zonder Phalanx. Je schaamde jezelf voor die illusie. Nu Break zich bijna van haar tegenstand ontdaan heeft (ik gebruik bewust het woord "gewonnen" niet) is het walgelijke schouwspel van de afgelopen maanden ineens allemaal heel glorieus en bijzonder geweest? Wat een belachelijke vertoning van wie de enige fatsoenlijke Break'er had kunnen zijn. Ook jij bent blijkbaar verzopen in het gal dat de afgelopen tijd is gespuwd.

De weg van Break is voortgekomen uit effectiviteit, en de weg van Phalanx uit eer. Een eervolle stam was een 1 vs 1 vs 1 oorlog aangegaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk om weer wat posts van kwaliteit te lezen.
Arbeitman, nog geen maand geleden zei je dat het een illusie was dat wereld 18 nog iets kon worden zonder Phalanx. Je schaamde jezelf voor die illusie. Nu Break zich bijna van haar tegenstand ontdaan heeft (ik gebruik bewust het woord "gewonnen" niet) is het walgelijke schouwspel van de afgelopen maanden ineens allemaal heel glorieus en bijzonder geweest? Wat een belachelijke vertoning van wie de enige fatsoenlijke Break'er had kunnen zijn. Ook jij bent blijkbaar verzopen in het gal dat de afgelopen tijd is gespuwd.

De weg van Break is voortgekomen uit effectiviteit, en de weg van Phalanx uit eer. Een eervolle stam was een 1 vs 1 vs 1 oorlog aangegaan.

Nu zit je mijn woorden te verdraaien alsof ik een hypocriet ben ;). Laten we dat maar even rechtzetten. Ik zei dat het een utopie was dat er een eervolle oorlog kon zijn. Ik schaamde me er voor dat ik dat kon denken. Ik schaamde me niet om de oorlog. Alsook heb ik nooit gezegd dat deze oorlog glorieus is, dat is hij verre van. Maar ik denk wel dat dit het juiste afscheid is van w18. We moesten sowieso bewijzen dat P deze wereld niet zou verzieken ;). Dus het is helemaal niet zo'n belachelijke vertoning zoals jij het hier vooropstelt The Rafinator ;).

De weg van P was zeker die van eer, die van Break was effectief, maar nog steeds naar mijn mening, de enig mogelijke weg.
 

DeletedUser

Guest
Het vertrek van Phalanx hééft de wereld verziekt. Ik verdraai niks. Een wereld, een overwinning, of een oorlog op Tribalwars ís niks als er niet eervol wordt gespeeld. Je probeert dit spel, net zoals een potje Monopoly, te winnen voor de eer. Als je eerloos wint verdien je de eer niet die bij het spelletje winnen hoort. Het afscheid van wereld 18 staat redelijk objectief in Een Eschatologisch Moment beschreven. Alles wat zich hierna heeft afgespeeld is slechts het door blijven lopen van de kip nadat hij is onthoofd. de kip die dood, zonder hoofd, nog steeds rondloopt. Slechts een laatste stuiptrekking van dat wat al lang overleden is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het vertrek van Phalanx hééft de wereld verziekt. Ik verdraai niks. Een wereld, een overwinning, of een oorlog op Tribalwars ís niks als er niet eervol wordt gespeeld. Je probeert dit spel, net zoals een potje Monopoly, te winnen voor de eer. Als je eerloos wint verdien je de eer niet die bij het spelletje winnen hoort. Het afscheid van wereld 18 staat redelijk objectief in Een Eschatologisch Moment beschreven. Alles wat zich hierna heeft afgespeeld is slechts het door blijven lopen van de kip nadat hij is onthoofd. de kip die dood, zonder hoofd, nog steeds rondloopt. Slechts een laatste stuiptrekking van dat wat al lang overleden is.

Dat is jouw mening over deze wereld, die respecteer ik, maar mijn woorden worden gedraaid, dat respecteer ik niet ;).
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat je mijn mening niet deels is gebaseerd op argumenten neem ik aan? Zo ja, dan zou ik die graag zien. En nee, die argumenten staan hierboven niet beschreven, als je denkt dat dat antwoord valide is.
 

DeletedUser

Guest
Verdorie Rafinator wat een verstandige teksten, kom jij eens op Skype.
 

DeletedUser

Guest
Frustratie? Leedvermaak ja, als ik zie hoe het er hier aan toe gaat. Van zo'n wereld wil ik geeneens deel uitmaken, stel je voor. Nee, geef mij dan maar de classic die je wel gewoon door pure dominantie kan winnen, al spannen er nog zoveel naab stammetjes samen.

Haha, Volgens mij hadden jullie kwantiteit nodig om te overleven hoor.
Jullie hadden toch 2 def stammetjes nodig. Anders waren jullie allang weg.
Tja dat jullie nu werelddominatie hebben heeft niks te maken met skills, maar met het bedroevige activiteitslevel/niveau van de spelers.

Ik kan niet ontkennen dat je de beste |P|-speler was in de vroegere tijd (Waar ik ook veel respect voor had). Maar op bosshogg heb je toch gefaald. Ondanks hoge stacks en dan ook nog de CF die je edelde. Oke, je hebt hem niet opgebouwd en gebruikt, maar dat je die toen moest edelen zegt eigenlijk al genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het feit dat je mijn mening niet deels is gebaseerd op argumenten neem ik aan? Zo ja, dan zou ik die graag zien. En nee, die argumenten staan hierboven niet beschreven, als je denkt dat dat antwoord valide is.

Je antwoordt compleet naast de kwestie, je legt me uitspraken in de mond die ik nooit gezegd heb. Dat is beneden alle peil.
 

DeletedUser

Guest
Er is helemaal niets sarcastisch aan mijn post, ik begrijp niet waarom het hebben van BG's als laf wordt aanzien, als 2 individuen dezelfde vijand hebben, is het niet meer dan logisch dat die elkaar vinden ;). Ik snap niet waarom je begint over doping en hacks? Dat is totaal irrelevant. Net zoals het beweren dat Break en EQUI de oorlog vs |P| wonnen via die zogezegde doping of hacks. Inderdaad er zijn zaken gebeurd in de oorlog. Maar die hebben nooit dusdanig effect gehad dat Break of EQUI daardoor de oorlog zouden winnen tegen |P|. |P| kwam gewoon tekort. Dus neen, |P| is op geen enkele manier de winnaar van w18, maar ik gun jullie die gedachte. Als je daar beter van wordt.

Ik bedoelde dat je sarcastisch op mijn uitspraken reageerde. En och, wat een onzin. Het was al vier tegen 1, en dan gaan jullie alsnog gezamelijk een dag afpsreken om aan te vallen. Oké, |P| blokkeerde veel accounts en dus moesten jullie de oorlog wel verklaren, maar vervolgens ook afspraken maken getuigt gewoon van lafheid. Zoals ik al zei: Break heeft altijd de makkelijkste weg gekozen en schuwde daarbij het vuil spel niet.

En precies mijn punt ja, als je één rit wint door doping te gebruiken win je niet automatisch de tour, maar de punten die je sprokkelt stapelen zich wel op. Tuurlijk gaat een stam niet door één actie vallen, echter betekent het wel dat je weer een achterstand oploopt, en het demotiveert de leden. In any case maakt het niet uit hoor of dat nou wel of niet zo'n danig groot effect heeft gehad, het gaat erom dat jullie je tot zo'n praktijken hebben verlaagd, en de winst dus onverdient is. Vergelijk het maar met Contador die een schorsing kreeg, al was het bij Break heel wat minder onschuldig.


Je gaat echt gewoon de essentie uit de weg. Er kon GEEN 1 vs 1 vs 1 situatie zijn. Dat zou indruisen tegen elke vorm van logica, dat zou volslagen idioot zijn geweest. De gesprekken tussen Divine en Break zijn alleen tussen de leiding gebeurd, en die zijn nooit zodanig concreet geweest. Break kon sowieso een extra front aan. Er was gewoon nog geen ander front op dat moment.

Leugens. Je post zowat hetzelfde als AoW ook deed, helaas weet ik hoe de vork aan de steel zat. Het stond al op het forum, en letterlijk iedereen was voor. Dus het punt dat ik in mijn vorige post maakte -dat het jullie geen zak boeide of de BG met Equi nou wel of niet bleef bestaan omwille van Equi, maar enkel omdat dat jullie op dat moment het beste uit kwam- blijft gewoon staan. Zoals ik ook al tegen AoW zei (met bewijzen overigens ;)) hadden jullie daarna zelfs ALSNOG de intentie om de BG te beëindigen met de recruits die jullie toen deden.

Gewoon de makkelijkste weg gekozen dus, zoals altijd. Met respect jegens jullie BG had het niets te maken, integendeel.


Er was geen front tussen EQUI en Break op dat moment, vertel me dan hoe je dan een oorlog kan voeren? Er was een klein raakvlak dat echt weinig def zou hebben weggetrokken aan het |P| front. Het was de enigste weg. Ja, jullie hebben die driefrontenoorlog die er duidelijk zou komen, compleet genegeerd. Juist omdat jullie je te groot waanden

Er was wel degelijk front, dat hadden jullie er net bijgerekruteerd. Sowieso is het zoals ik al eerder zei: mocht Break werkelijk zo goed zijn (geweest), dan hadden jullie al dat afspreken en samenwerken niet nodig, en konden jullie -mochten jullie er dan wél in geslaagd zijn |P| te 'verslaan' - zeggen dat jullie eervol en verdient gewonnen hadden (laat ik de vuile acties even buiten beschouwing, maar goed). En grappig hoe je denkt te weten waar wij wel of geen rekening mee hielden? |P| was bezig een oorlog tegen LEF te voeren, om in de rim safezone te krijgen. Daarnaast waren we ook al tegen Insane bezig, om het stamcluster te dichten. Dat is niets meer of minder dan er rekening mee houden hoor. Het enige waar we geen rekening mee hdden gehouden is dat Break weer snel op de kar zou springen en gaan samenwerken, we hadden jullie idd wat hoger ingeschat, maar goed.



Break heeft genoeg tegenslagen gekend, talloze deletes die je karma kunt noemen ja ;). De recente delete van Emiel en het leegzetten van Wexzo zijn de karma voor Bloemkool geweest

Daar gaat het niet eens om. Al gingen er 1000 accounts op delete, dat zorgt er helemaal niet voor dat jullie streken (en dus mijn punt) plots niet meer relevant zouden zijn.



Ik zal altijd mijn stam beschermen tegen de onwaarheden die er worden verteld. Break weet waarvoor het strijd, waarom zouden we anders verder doen? Jullie moeten ons niet vertellen waarvoor we strijden, dat bepalen wij zelf wel.

Zeg mij dan maar eens waar ik leugens verkondig? Alles wat ik post over Break klopt gewoon. Je negeert mijn tekst overigens volledig, maar ik zie dat je een post later er iet of wat dieper op in ging, dus zal ik er daar maar op reageren.


Ik zou zo graag hebben dat iemand jou het licht toont. Dat iemand jou doet beseffen dat |P| niet is zoals jij het voor ogen hebt. Het lijkt wel of je klaarkomt terwijl je over P zit te praten, het probleem is dat P niet dominant is geweest, hoe kwamen jullie dan aan de grote achterstand tegen Break, hoe kwam EQUI dan zo hard terug tegen jullie? Jullie waren noch constant noch dominant. Het was zéér netjes wat jullie deden, maar jullie kwamen toch tekort, en dat komt omdat P niet meer P was ;). Break koos niet de laffe weg, dat heb ik al ettelijke malen uitgelegd. Maar jullie snappen het blijkbaar niet. Er was GEEN andere weg. Dat is zoals de VS in de Verenigde Staten eerst de geallieerden hielp tegen de nazi's en dan plots tegen de nazi's en de geallieerden gaat vechten. Dat heeft geen enkele logica. Het sterkste |P| is al tijdenlang geleden Flos. Jij behoorde daar niet toe, dat heeft menig P'er toegegeven die alle stadia van P heeft doorlopen ;). En dat zag je zelfs gewoon aan de recruits, dat zag je aan de kwaliteit op sommige accounts Flos. Geef dat nu gewoon eens toe.

Ik vind het grappig hoe mensen die nooit in |P| hebben gespeeld denken te kunnen weten hoe het er in |P| aan toe ging voor de wereldoorlog losbarstte. Het pre en post |P| verschilde namelijk helemaal niet zoveell qua kwaliteit. We verloren enkele toppers, dat wel, maar uiteindelijk heeft dat echt niet zo'n enorm verschil gemaakt. Het enige wat daarmee echter wel ontbrak was een leiding, die was namelijk gestopt. Daardoor kwam |P| even in chaos terecht, maar zodra die leiding gevonden was begon het tij al te keren, tot uiteindelijk Insane zich bij ons voegde. Hoe we aan een achterstand kwamen is vrij simpel te verklaren me dunkt. Als je 100% front hebt en al je troepen constant moet gebruiken, groei je een pak mnder snel dan spelers die in de rim liggen. Daarnaast is het ook nog eens veel lastiger om te edelen van een van die vier stammen, gezien ze allemaal zwaar gestackt stonden (en dus nog meer troepen nodig om überhaupt wat te edelen). Daarnaast lag zowat elk account constant onder vuur, en ook dat gaat ten koste van de groei. Ook door o.a. het defftekort gingen er dorpen verloren, en dorpen die je aan de vijand verliest tellen dubbel qua punten. Daarnaast hadden jullie ook nog eens oud Eiland accounts gerekruteerd en ging funkytwinkel op delete -iets waar jullie overigens niks tegen deden ook al lagen de bewiijzen dat |P| er niks mee te maken had gewoon op tafel-.

En er was wel degelijk een andere weg, een heel andere weg zelfs. Maar die heb ik hierboven reeds uitgelegd, en zo ook je leugens over het niet willen verbreken van de BG. De vergelijking met de VS gaat dus niet op, buiten dat mensenlevens verliezen of een online spelletje iets helemaal anders is. Sowieso hadden jullie er geen problemen mee om na de BG Equi te stabben, te vroeg aan te vallen, aan te vallen met Kredit en het account niet te willen afgeven etc. Dus doe nou niet alsof de BG o zo belangrijk voor jullie was, nee, enkel zolang ze nuttig waren waren ze belangrijk en daarna laten jullie ze vallen als een baksteen.

Overigens is de reden waarom jij zo over het oude |P| denkt puur aan de P&P te wijten.


In de geschiedenis van P stelt dat gewoon niet zo veel voor, je prijst jezelf steeds maar de hemel in. Je hebt nooit tot de top 20 beste spelers op w18 gehoord. Het gaat hier ook niet over mij, mij ga je niet horen zeggen dat ik de pro ben van Break. Ik hoef ook niet zo aanzien te worden, ik geniet respect binnen Break, en daar is waar het bij mij om gaat.

Nogmaals: dat weet jij helemaal niet. En flos heeft echt wel veel gedaan voor de stam, een pak meer dan 80% van het oude |P|. Dus hij heeft hier wel degelijk gelijk in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Flos, het is nu eenmaal hoe het is, Break verdient credits op w18. Daar bestaat geen twijfel over, Break is altijd een sterke stam geweest. Maar wij hebben nooit de kans gehad om ons te bewijzen. Wij konden geen 2frontenoorlog aangaan. Er was 1 optie. De boel op slot en wachten tot er een winnaar was in EQUI tegen P. Break zat vast tegen |P| ;). Dus het moest op deze manier.

Een twee fronten oorlog? Break stond meerdere malen op het randje van de afgrond toen het 2v1 was, laat staan als het 1v1 of 2v1 was, dan hedden jullie geen schijn van kans. Maar nogmaals: zie wat ik hierboven schreef over geen gezamelijke datums afspreken etc etc. Dat ook een andere stam front had met |P| konden jullie idd niks aan doen, dat jullie gingen afspreken en samenwerken échter wel. Het is gewoon het typische de makkelijkste weg kiezen.


Neen Flos, EQUI en Break hebben zich weinig van dat vertrek aangetrokken. Break is voor 90% compleet gebleven, waar jullie dachten dat jullie vertrek de wereld zou uitdoven. Kijk nu, de wereld is netjes in 2 verdeeld. Wat Break ook doet Flos, je zal Break nooit de credits geven. Zelfs niet zonder de stabs, zonder alles. Voor jou bestaat alleen P, en dat is best triestig. Want ik weet dat jij dat helemaal niet meent, dat je wel degelijk weet dat in Break verdomd veel kwaliteit rondliep.

Wat is er nog over van de schoonheid die w18 ooit had dan? Het AF is vervallen tot een pot der treurnis, in-game zijn stabs zowat dagelijke kost en van een leuke oorlog valt al helemaal niet meer te spreken. Lees anders maar wat Rafinator zei, die denkt er namelijk net zo over.



Wat ben je met 'eer' op een browserspel Flos? Is dat iets waardoor je je in RL beter voelt? Waarom spelen wij dit spel Flos? Om te kunnen opscheppen tegen onze vrienden? Tribalwars houdt helemaal niets in Flos. Het is een verdomd kutspel. En dat besef jij ook. Er is hier niets te winnen. Break strijdt voor hun terechte plaats in de geschiedenis, om het tegendeel te bewijzen. Waarvoor ik strijd? Ik laat EQUI niet winnen. Dat zou nog een hardere blamage zijn voor w18. Dat weet iedereen.

Gezien je eerdere reacties en je misnoegdheid om het feit dat we het niet eens zijn dat er voor Break nog enige eer valt te behalen blijkt dat het je wel degelijk iets kon schelen naast dat winnen van Equi. Maar goed, het is idd een online browserspel, en net zoals monopoly of pakweg risk, valt er buiten de eer niets te behalen. Met op TW nog het verschil dat indien je iets presteert, andere spelers hier ook lucht van krijgen en je zullen respecteren. Maar goed, dat had ik in dat andere stukje degelijk uitgelegd.

Om Equi niet te laten winnen dus. Maar zoals je zelf terecht al opmerkt, zou dat een NOG grotere blamage zijn. Waarmee je dus -waarschijnlijk onbewust- toegeeft dat je het met ons eens bent, en dat het feit dat Break zal winnen óók al een blamage is.





Haha, Volgens mij hadden jullie kwantiteit nodig om te overleven hoor.
Jullie hadden toch 2 def stammetjes nodig. Anders waren jullie allang weg.
Tja dat jullie nu werelddominatie hebben heeft niks te maken met skills, maar met het bedroevige activiteitslevel/niveau van de spelers.

Ik geloof dat je niet precies weet wat er nou aan de hand was. Buiten wat jullie in je chat zaten te vertellen natuurlijk. Even opsommen: we lagen tegen 7 w12 spelers (ex War!), TWD, die dragonfiend, kaaspatatte en nog een stuk of zes spelers uit een noobstam. Wij waren aan de start een noobstam gejoined (geen deffstam overigens) en speelden ook gewoon in die stam. Toen we gingen edelen (we hadden al twee edels + pakketjes voor vier) liepen we dood omdat Duckje de instellingen fout had gezet. Normaal waren toen al drie van die W12 dudes weggeadelt, en de volgende ochtend TWD. Helaas dus genaait, we hadden nog een deel van de clear over dus gingen we Brooz77 edelen, wat lukte (maar waarbij we ook een backtime kregen en onze deff verloren) maar die had geen AH, waardoor we niet meten nog een target konden pakken. Volgende ochtend kregen we incs van vier spelers, en kregen we OS van onze stam. Intussen hadden we onze clear teruggekregen, maar daar hadden we toen ook niets aan gezien hij grotendeels weer kapot ging door de backtimes die we moesten doen.

Vervolgens alles weer rechtgetrokken en zelf een stam opgericht, wat geen compleet nieuwe stam was maar welgeteld één nieuw lid kende dat nog niet in onze oude stam zat. Dus waar je die twee deffstammen vandaan haalt is me een raadsel, maar goed. Toen we vijf dorpen hadden weer een massa, omdat jullie (met name stripboek) zo zielig waren dat allemaal op te zetten, die massa gedefft en TWD is zijn clears + edels verloren, krondor zijn main -wat we vervolgens weer verloren aan porto- en stabde ook kaaspatatte ons, die eerder had gevraagd of die in de stam mocht.

Alle bewijzen dat stripboek dit alles opzette (naast TWD die iedereen zat aan te schrijven) heb ik overigens ook nog liggen. Daarna kwam die dragonfiend ook nog eens aasgieren, is die vervolgens geadelt door mijn stamgenoot en pakte ik zijn resterende twee dorpen. Daarna gewoon weer teruggekomen en easy top drie, waarbij we ook TWD wegspeelden. Grappig dat je het niveau van Eend bedroevend vind, al ben ik het er wel mee eens ja. Drie keer raden overigens wie de massa op kill deffte ;)

Maar goed, buiten NLC5 heb je geen idee wat voor spelers er speelden, dus kun jij daar echt geen uitspraken over doen hoor. Buiten dat zijn er aan de start meestal zat goede spelers, enkel worden die steeds door onze stam weggespeeld. NLC3 (die speelde ik niet) was het overigens 10v1 en wonnen o.a. mijn huidige stamgenoten die wereld. Buiten dat ligt het niveau hier echt niet hoger, verre van zelfs.


Ik kan niet ontkennen dat je de beste |P|-speler was in de vroegere tijd (Waar ik ook veel respect voor had). Maar op bosshogg heb je toch gefaald. Ondanks hoge stacks en dan ook nog de CF die je edelde. Oke, je hebt hem niet opgebouwd en gebruikt, maar dat je die toen moest edelen zegt eigenlijk al genoeg.

Ow het bosshog verhaal. Dat ook maar even opklaren ja. Je weet volgens mij wss niet eens waarom ik op dat account ging spelen? Ik had net de retail versie van WoW gekocht, en Derk, die toen op Widar speelde, zou mij gaan powerlevelen. In ruil zou ik op een Equi account gaan spelen. Ik ging akkoord en ging op Bosshog spelen. Daarna moest ik echter toch zelf me acc levelen omdat het niet lukte, dus werd ik meteen weer inactief (zat WoW te spelen). Tevens stopte Derk toen ook meteen, dus was het al helemaal niet leuk meer. Ow en die CF's heb ik idd geadelt ja, omdat jullie je weer niet aan je afspraken hielden. Heb ik ze daarna opgebouwd? Nope :eek:

Maar goed, ringo heeft toen het account gestackt via VV en daarna ben ik er amper nog op gelogd om uiteindelijk helemaal te stoppen, mede doordat me laptop kapot was. Ik heb het niet opgebouwd nee, maar das niet zo boeiend. Heb het zelfs niet ingedeelt, wat al weer genoeg zegt :D
 

DeletedUser

Guest
Je antwoordt compleet naast de kwestie, je legt me uitspraken in de mond die ik nooit gezegd heb. Dat is beneden alle peil.
Jouw uitspraak komt exact neer op wat ik zei, en er staat twee posts hierboven beschreven waarom. Tenzij je dat weet te ontkrachten. Mijn punt staat: een eerloze oorlog is niks en daarin valt niks te winnen. Lees het stuk waarin ik jou woorden in de mond zou hebben gelegd maar terug zonder de Break oogkleppen die je nu op hebt.
En ga daarna maar in op mijn post en overigens ook op het stukje van Aus dat flos aankaartte.
 
Bovenaan