TLS - Break

DeletedUser53416

Guest
Stoer Michak :cool:

Ik stond ook enkele dorpjes voor op break hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb totaal op mijn eigen def gedraaid. En aangezien ik een offensieve speler ben, heb ik niet de luxe zoals Break om al mijn dorpen te stacken. Dus jij mag van mening zijn dat ik heb gefaald, maar ik weet dat het niet het geval is. En daarbij komt ook nog dat bij mij mijn werk belangrijker is dan een spelletje. En dat is iets waar ik bij jullie mijn bedenkingen over krijg. Want bij jullie staat TW blijkbaar hoog. Dus het is maar net waar je je prioriteiten legt.

En ik snap daarentegen ook niet dat je mij blijft vergelijken met EQUI. Kijk voortaan wat vaker op de kaart, dan had je kunnen zien dat ik al een tijd uit EQUI ben. Niet iedereen hoeft te stacken zoals Break doet :eek:

Met zo weinig front is het logisch dat je op eigen def draait. Dus dat is echt geen argument. Wil je nu zeggen dat EQUI minder def had dan Break? Jullie hadden meer leden en hebben een gigantische safe zone die Break niet kan hebben omdat we TNO nog hebben ;). Iedereen in Break speelt offensief, kijk maar even naar de ODA ranglijst, best beschamend dat Break 16 leden heeft in de top 20 ODA ranglijst. Dus hoezo is offensief spelen een argument?

Inderdaad, EQUI heeft een deftekort, of ja, misschien moet je Kasperix en Atheneas geen stacks geven van 22 tot 30 dorpenstacks. Je hebt gefaald met dat cluster, einde discussie.

En ja hoor, Break-leden leven voor TW, wij hebben geen privéleven enzovoort. Wat een kolder Michak.

TLS, EQUI wat maakt het uit. :eek:
 
Reactiescore
1.094
Zo w18 staat weer op zijn kop?
Succes aan beide kanten!
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: TLS
Zijde 2:
Stammen: Break

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 431
Kant 2: 1,618
Verschil: 1,187

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 99
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,168,192
Kant 2: 15,566,683
Verschil: 11,398,491

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29,153
Kant 2: 961,657
Verschil: 932,504

chart


Zonder echt moeite te doen vanuit onze kant. Niet zo'n beste start van TLS
 
Reactiescore
1.094
M.!! Welkom terug!

Yo P.
Ik moet jou nog eens adden op skype al ben ik nu op vakantie (laatste dag) vond het even ontspannend hier te kijken.

Ik heb mijn verwachtigen nog niet aangepast (dt break de wereld wint)
Succes!
 

DeletedUser66203

Guest
Ik zal binnenkort wel eens kijken of ik ergens een nieuw frontje kan maken. Dan wil ik wel eens zien hoe jullie bij Break gaan lopen stacken. Ik durf het alleen wel aan om met minimale stacks te gaan spelen. Jij ook? :rolleyes:


kom lekker bij mij liggen ;) krijg ik misschien nog eens een backtime oorlog zoals met sigvald en oceanos toendertijd :D
 
Reactiescore
205
Ik heb totaal op mijn eigen def gedraaid. En aangezien ik een offensieve speler ben, heb ik niet de luxe zoals Break om al mijn dorpen te stacken. Dus jij mag van mening zijn dat ik heb gefaald, maar ik weet dat het niet het geval is. En daarbij komt ook nog dat bij mij mijn werk belangrijker is dan een spelletje. En dat is iets waar ik bij jullie mijn bedenkingen over krijg. Want bij jullie staat TW blijkbaar hoog. Dus het is maar net waar je je prioriteiten legt.

En ik snap daarentegen ook niet dat je mij blijft vergelijken met EQUI. Kijk voortaan wat vaker op de kaart, dan had je kunnen zien dat ik al een tijd uit EQUI ben. Niet iedereen hoeft te stacken zoals Break doet :eek:



Stoere woorden? Ik vertel enkel de waarheid. Dat jij dat dan ziet als stoere woorden, dat is dan geheel jouw probleem. Ik ken mijn kunnen. Dat jullie dat niet weten is dan jammer. En ehh, ik stond wel even een paar dorpen meer voor op jullie hoor :eek: ( o wacht, nu doe ik weer stoer zeker ):cool:

Jij kunt helaas alleen maar dorpen edelen door iemand een account te laten leeg zetten. Dus dit alles zegt meer over jou als persoon dan over mij. Laat mij me stoere woorden dan maar hebben. Ik kan met trots zeggen dat ik niets op mijn geweten heb. Wat voor jou helaas niet het geval is. Ik zal binnenkort wel eens kijken of ik ergens een nieuw frontje kan maken. Dan wil ik wel eens zien hoe jullie bij Break gaan lopen stacken. Ik durf het alleen wel aan om met minimale stacks te gaan spelen. Jij ook? :rolleyes:

Jou reacties zijn echt om van te huilen. Ik had inderdaad ongelijk, 20 dorpjes stond je voor, nounou :) Zal de stats van nu er niet bijpakken, want dan ga je helemaal de boot in met je "ik geef mijn cluster op en ben dan ook gelijk te lui om te dodgen". Tja zielig dat het je niet lukt om je te verdedigen en je weer komt met smoesjes als, ik heb geen def zoals break dat heeft en ik heb verder ook een leven en break niet. Bullshit en dat weet je zelf ook. Hoe graag je het ook wilt, je hebt geen leven.

En dat stukje over mij, met mijn leeg zetten. Leuk dat je daar nu nog steeds op terug valt. Ik heb van meerdere spelers dorpen weten te pakken, dan alleen Boom, die overigens al lang niet meer leeg staat. Hoe komt hij anders aan deze OD ranking: 4. Here Comes The Boom. 618,95 Mil. Best knap om de hoogste OD ranking te hebben van EQUI, terwijl hij leeg zou staan.

Ik durf ook wel met minimale stacks te spelen als ik mijn cluster meteen op geef zodra ik edels binnen krijg. Lekker een Michakje doen. Ik speel zelfs al tijden zonder stacks, gezien anderen het harder nodig hebben en EQUI bij mij toch niets anders deed dan mijn achterland platgooien. EQUI had me wel wat uitdaging kunnen geven, mochten ze ooit eens eindelijk die beloofde massa op mij op pootjes gezet hebben. Maar ja, dat is nu te laat. Door de val van EQUI en de deletes van meerdere spelers, heeft break nu een def overschot en heb ik lekker mijn front gestacked met 30 defs each.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Als niemand anders zich profileert als leiding en het goed ging met Bloemkool4life als leider, zijn fout buiten beschouwing gelaten, is er geen reden tot verandering. Ik sta volledig achter Bloemkool4life als leider en heb zelf ingestemd dat hij leider zou blijven. Want het maakt namelijk niets uit of hij leider is of niet. Het is niet dat jullie mening anders zal zijn over Break als Bloemkool4life geen leider meer was.

De morele bezwaren zouden dan ook vanuit Break moeten komen, dat gebeurt echter niet omdat Break haast net zo rot is als EQUI. Dat jij achter hem staat toont alleen maar aan dat je net zo'n treurig kneusje bent. Jammer. Een daadwerkelijke teleurstelling.
Voor de oorlog was de sfeer tussen de zijden prima. Helaas zijn het een paar mensen die het verpest hebben. Break rekruteerde voortijdig ex-Phalanx accounts waaronder thef1chesser, die net aangevallen werd/zou worden door EQUI. Vervolgens pakte EQUI spelers aan de Break kant (Sigvald en nog iemand). Deze spelers leavede uit EQUI en gingen naar Break. EQUI boos op Break, EQUI rekruteert TNO. Dit heb ik (ik denk dat ik dat wel mag zeggen) hoogstpersoonlijk ongedaan gekregen. En toen speelden er ineens ex-|P| spelers (dus geen accounts) in Break. EQUI nam toen ook |P| spelers aan. Dit alles onder het mom "het stond niet in de afspraken dat het niet mocht". Nou ja dan weet je het wel. Toen volgde de stab van Bloemkool. Wat ik schokkend blijf vinden is dat er in Break niemand is geweest die tegen de acties van hun stam is geweest (of in ieder geval niemand die het expliciet heeft geuit). Ikzelf was de rekruut van thef1chesser al keihard tegengegaan als ik in Break had gezeten, maar ja.
Dit is hoe ik het me herinner het kan deels fout zijn.
Ringo is gestopt, agonoize weet ik niet.
Er is maar één echt probleem geweest en dat is het gebrek aan fatsoenlijke mensen die in zijn geheel lijken te ontbreken in EQUI en Break. Dan kan je allerlei leuke voornemens hebben maar zonder mensen die daadwerkelijk iets om ethiek geven gaat er altijd rotzooi komen, wat ook wel is gebleken.
Wat ook allemaal weer een sneue vertoningen hier. Eerst willen jullie dat King Ringo op delete gaat. En jullie hem de domste/slechtste speler van W18 vinden. Nu is hij op grijs, en dan ineens krijgt hij wel respect? Wat voor sneue figuren zitten hier wel niet zeg.

W18 is gewoon een van de slechtste werelden geworden in de laatste jaar. Wat altijd leuk had kunnen zijn, is nu iets waar je met tijden gewoon met tegenzin heen gaat. Dus zou me echt niets verbazen dat er straks nog meer BB dorpen bij gaan komen. En zoals ik uit sommige verhalen kan opmaken, vind Break het alleen maar leuker om ipv de vijand te edelen, BB dorpen te pakken.

En zoals hier telkens word gezegd, jullie willen hoge en goede P&P? Nou begin dan eerst bij jezelf, en ga dan tegen een ander zeggen dat ze betere P&P gaan plaatsten. Want er is hier eigenlijk helemaal niemand meer die normaal weet te doen.

W18 is enkel nog maar een uurtje opvulling van de dag. Want dat is wat velen hier nog doen. Want een oorlog voeren met de spelers die er nu nog zijn op W18, is hetzelfde als de nieuwelingen op de laatste werelden. Het niveau is ver beneden pijl geraakt.

(en ja, ik verlies dorpen aan Break) :eek: Voordat jullie daar weer over beginnen ;) Maar Lutje panda weet wel waarom ik er niets aan doe :)
Zelden is 'karma's a bitch' treffender geweest.
Eerste paragraaf is gewoon onzin, je veralgemeent de mening van 1 persoon naar volledig Break. Iedereen heeft zijn eigen mening over King Ringo en ik ben er vrij zeker van dat ook iedereen in Break respect heeft voor Ringo, dat zou toch moeten.

W18 is een hele mooie wereld die een rijke historie heeft en enorm veel kwaliteit heeft gekend. Het is niet omdat jij er met tegenzin op inlogt, dat iedereen dat doet. Alweer zo'n gekke veralgemening. Maar ik begrijp het wel hoor, als je wordt overklast door Break, is inloggen waarschijnlijk angstaanjagend ;). Natuurlijk zijn we blij dat accounts de handdoek in de ring gooien, hoe sneller Break deze wereld wint, hoe beter. De laatste tijd was de oorlog tegen EQUI hetzelfde als barbaren edelen, grof gezegd dan.

Voor P&P moet je hier echt niet meer zijn, eigenlijk op de gehele server is het niveau van P&P drastisch gedaald. Als w18 zo'n sleur is, waarom speel je er dan nog? Nu ja, toch respect voor de motivatie van TLS.
Alle pracht van W18 is rechtstreeks terug te voeren tot Phalanx met een minimaal stukje voor Select. De rest parasiteerde op tamelijk walgelijke wijze op Phalanx. Toen dat wegviel gebeurde er exact wat ik voorspelde. Ook wel leuk eigenlijk.

Verder gaat Break deze wereld niet winnen, misschien slepen ze er nog een derde plek uit maar weer wordt het niet.
Beste allemaal,

Een nieuwe stam, die een schone start maakt. Hierbij wensen wij niet geconfronteerd te worden met gebeurtenissen uit het verleden. Dit is een nieuwe stam, met een nieuw forumtopic. Hierbij spreek ik de uitdrukkelijke wens uit, dat iedereen hier op een aardige manier met elkaar omgaat. Verschillen van mening kunnen altijd, maar de manier waarop je deze uit is belangrijker.

Ik wens beide partijen een zeer mooie strijd toe. Een last stand.

Met groeten,
Nakur - Aanspreekpunt TLS

Het zal deze en gene misschien verbazen maar ik wens TLS ook in alle oprechtheid veel succes. EQUI was een verderfelijk instituut gebouwd op lafheid, TLS is een verzameling lafbekken maar is wel een nieuw instituut op zich dat zich mag bewijzen als een stam met of zonder eer. Inderdaad een nieuwe stam met een schone lei.

Veel succes TLS.
 

DeletedUser

Guest
De morele bezwaren zouden dan ook vanuit Break moeten komen, dat gebeurt echter niet omdat Break haast net zo rot is als EQUI. Dat jij achter hem staat toont alleen maar aan dat je net zo'n treurig kneusje bent. Jammer. Een daadwerkelijke teleurstelling.

Alle pracht van W18 is rechtstreeks terug te voeren tot Phalanx met een minimaal stukje voor Select. De rest parasiteerde op tamelijk walgelijke wijze op Phalanx. Toen dat wegviel gebeurde er exact wat ik voorspelde. Ook wel leuk eigenlijk.

Verder gaat Break deze wereld niet winnen, misschien slepen ze er nog een derde plek uit maar weer wordt het niet.

Die morele bezwaren zijn er intern en extern geweest ja, dat jij niet weet waarover je spreekt is jammerlijk. Het interesseert me dan ook weinig wat jij over mij denkt Flos. Jij hebt helemaal niets meer met W18 te maken, je zou hier wegblijven, maar je hebt geen greintje karakter. Wat een zwak ventje ben je toch.

Och och, de steeds terugkerende overdrijvingen. |P| mag dan misschien wel de bekendste stam van W18 zijn geweest, maar die pracht mag je best met een korreltje zout nemen hoor ;). Overigens heb jij maar een minimaal deeltje meegemaakt van dat |P|, dus ben jij niet degene die op walgelijke wijze parasiteert? Ja dat doe je inderdaad, walgelijke parasiet.

Verder gaat Break deze wereld wel winnen, aanschouw binnenkort maar de blauwe voetnoot naast het wereld 18 AF-onderdeel. Tribalwars hanteert realistische ranglijsten, niet de ranglijst van een gefrustreerde speler die vroegtijdig de wereld verliet.
 

DeletedUser

Guest
- Gewonnen door Bgs
- Gewonnen door bots
- Gewonnen door massastam
- Gewonnen door massastam
- Gewonnen door stabs en Bgs

Past er idd in ja.
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars zal niet de benamingen gebruiken van een gefrustreerd spelertje dat vroegtijdig w18 verliet. De frustratie spat er van af, hoe triestig :eek:. Je hebt best een kater overgehouden aan w18 zeker? ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee men zal niet die benamingen gerbuiken, nogal wiedes. Echter is dat wel hoe de vork aan de steel zat in de werelden die tot nu toe gewonnen zijn. En dat is ook hoe de spelers van .nl zich die werelden zullen herinneren. Dat laaste ging overigens over Break, mocht dat niet duidelijk zijn.

Frustratie? Leedvermaak ja, als ik zie hoe het er hier aan toe gaat. Van zo'n wereld wil ik geeneens deel uitmaken, stel je voor. Nee, geef mij dan maar de classic die je wel gewoon door pure dominantie kan winnen, al spannen er nog zoveel naab stammetjes samen.

Het lijkt me eerder dat jullie gefrustreerd zijn omdat jullie het 'respect' niet krijgen waar jullie zo hard naar hunkeren. 'Break is nu toch aan het ownen, waarom ziet men ons dan nog steeds als een faalstam? :(' Iets in die trend.
 

DeletedUser

Guest
Nee men zal niet die benamingen gerbuiken, nogal wiedes. Echter is dat wel hoe de vork aan de steel zat in de werelden die tot nu toe gewonnen zijn. En dat is ook hoe de spelers van .nl zich die werelden zullen herinneren. Dat laaste ging overigens over Break, mocht dat niet duidelijk zijn.

Frustratie? Leedvermaak ja, als ik zie hoe het er hier aan toe gaat. Van zo'n wereld wil ik geeneens deel uitmaken, stel je voor. Nee, geef mij dan maar de classic die je wel gewoon door pure dominantie kan winnen, al spannen er nog zoveel naab stammetjes samen.

Het lijkt me eerder dat jullie gefrustreerd zijn omdat jullie het 'respect' niet krijgen waar jullie zo hard naar hunkeren. 'Break is nu toch aan het ownen, waarom ziet men ons dan nog steeds als een faalstam? :(' Iets in die trend.

Break heeft nooit in een periode van vrede gestaan en had geen andere keuze dan de oorlog tegen |P| aan te gaan. Dat |P| toen al in oorlog was met EQUI heeft niets aan die keuze veranderd. In het zuiden hadden we Eiland die op BB waren gegaan en er dus een grote barbarenzee was. In het westen was er ook geen uitdaging. We hadden enkel in het noorden TNO. |P| legde 7/8 leden vast van Break. Dus het was logisch dat die NAP geen stand kon houden.

De BG EQUI-Break heeft helemaal niets aan de oorlog veranderd. Enkel was het toen officieel, wat een verschil.

Je noemt Break een massastam? Had Break niet evenveel leden dan |P| :eek: :D

Als Break bots zou gebruikt hebben dan waren daar straffen voor uitgedeeld. Van je lijstje schiet niet veel meer over. Wat een niveau Aus :eek::eek:

Als je van deze wereld geen deel wilt uitmaken, moet je hier ook geen onzin rondspuien. Dit is maar een zielige vertoning. Die jaloersheid moet echt niet. Stuur gerust een solli op hoor.

Wij hoeven geen respect van gefrustreerde mensen, snap je dat dan niet? Wat loop je hier eigenlijk nog te doen? Je hebt je zegje gedaan, nu kan je gerust weggaan. Die idioterie mag stilaan wel stoppen. Zet je er over Aus :eek:
 

DeletedUser

Guest
Break heeft nooit in een periode van vrede gestaan en had geen andere keuze dan de oorlog tegen |P| aan te gaan. Dat |P| toen al in oorlog was met EQUI heeft niets aan die keuze veranderd. In het zuiden hadden we Eiland die op BB waren gegaan en er dus een grote barbarenzee was. In het westen was er ook geen uitdaging. We hadden enkel in het noorden TNO. |P| legde 7/8 leden vast van Break. Dus het was logisch dat die NAP geen stand kon houden.

De BG EQUI-Break heeft helemaal niets aan de oorlog veranderd. Enkel was het toen officieel, wat een verschil.

Je noemt Break een massastam? Had Break niet evenveel leden dan |P| :eek: :D

Als Break bots zou gebruikt hebben dan waren daar straffen voor uitgedeeld. Van je lijstje schiet niet veel meer over. Wat een niveau Aus :eek::eek:

Als je van deze wereld geen deel wilt uitmaken, moet je hier ook geen onzin rondspuien. Dit is maar een zielige vertoning. Die jaloersheid moet echt niet. Stuur gerust een solli op hoor.

Wij hoeven geen respect van gefrustreerde mensen, snap je dat dan niet? Wat loop je hier eigenlijk nog te doen? Je hebt je zegje gedaan, nu kan je gerust weggaan. Die idioterie mag stilaan wel stoppen. Zet je er over Aus :eek:


Ik snap niet wat je loopt te bazelen? Elk puntje ging namelijk over een andere wereld die tot nu toe gewonnen is, in volgorde, en dat laatste over Break. Ik heb het ten eerste niet enkel over de periode |P|, maar ook daarvoor en daarna. Break heeft inderdaad al bijna altijd oorlog gehad, en meteen kwamen er al stabs aan te pas. Dan doel ik o.a. op Anass.

Dat die BG niets aan de wereld zou hebben verandert is kolder. Buiten dat, was er ook eerst de 'NAP' met Insane, waarbij jullie een datum afspraken om samen aan te vallen, waar later ook Equi en LEF bij kwamen. Daarnaast is het ook zo dat Break naar het einde toe echt wel front begon te krijgen met Equi, mocht er geen BG zijn geweest zou het dus een 1v1v1 oorlog zijn geworden, waarbij iedereen tegen iedereen streed. Mede door Rashani uiteraard, die dat grote front niet aandurfde, stel je voor. Daarna kwam nog de oorlog met Equi waarbij jullie je ook al meteen niet aan je eigen afspraken hielden, en zelfs tot gespy en gebackstab overgingen. Break is er altijd als de kippen bij om andere stammen te veroordelen (waarbij men alsnog men die stammen in zee gat als dat hen beter uitkomt, en dan doel ik op Equi), maar is zelfs geen haar beter, sterker nog, wanneer een lid zich tot wanpraktijken verlaagt, houd men die persoon de hand boven het hoofd.

Ik snap overigens niet wat je over gefrustreerd blijft praten. Het is dat Flos als laatste had gepost en ik dat dus even ging lezen gezien het altijd vermakelijk is. Toen kon ik de verleiding om te reageren niet weerstaan. Zoals ik al zei boeit w18 me niets meer, of waarom dacht je dat |P| zelfs niet meer in mijn handtekening staat? Feit is echter wel dat wanneer iemand buiten w18 aan w18 denkt, men aan |P| denkt. Wanneer men wat over de geschiedenis van de wereld wilt weten, gaat men dat veel eerder aan een |P|er vragen. Waarbij aan het ligt komt tot welke wanpraktijken de andere stamen zich verlagen. Maar goed, intussen hebben al die verhalen zich al zodanig veel verspreid, dat de enige spelers die het wat zal kunnen schelen dat Break heeft gewonnen, de huidige w18 spelers zijn, en zelfs dat nog niet. De rest zal zich dat laatste puntje uit eerdergenoemde lijst herinneren.

Wat ik kom doen is lezen en posten, nogal logisch gezien het een openbaar forum betreft.
 

DeletedUser

Guest
Die morele bezwaren zijn er intern en extern geweest ja, dat jij niet weet waarover je spreekt is jammerlijk. Het interesseert me dan ook weinig wat jij over mij denkt Flos. Jij hebt helemaal niets meer met W18 te maken, je zou hier wegblijven, maar je hebt geen greintje karakter. Wat een zwak ventje ben je toch.

Och och, de steeds terugkerende overdrijvingen. |P| mag dan misschien wel de bekendste stam van W18 zijn geweest, maar die pracht mag je best met een korreltje zout nemen hoor ;). Overigens heb jij maar een minimaal deeltje meegemaakt van dat |P|, dus ben jij niet degene die op walgelijke wijze parasiteert? Ja dat doe je inderdaad, walgelijke parasiet.

Verder gaat Break deze wereld wel winnen, aanschouw binnenkort maar de blauwe voetnoot naast het wereld 18 AF-onderdeel. Tribalwars hanteert realistische ranglijsten, niet de ranglijst van een gefrustreerde speler die vroegtijdig de wereld verliet.
Blijkbaar niet, of je hebt de morele standaard van een psychopaat, allemaal mogelijk natuurlijk. Leuk om te zien dat je je meteen heel aangevallen voelt en dan maar wild om je heen gaat schoppen, een beetje infantiel dat wel maar niettemin best amusant.

Nou nee. Phalanx heeft torenhoog boven de rest uitgestoken vanaf een paar maanden na de start toen Select nog het grootste was, Break is gewoon zo'n stam zoals die er overal wel zijn, beetje laf, hier en daar een goede speler ooit maar toch vooral dertien in een dozijn. Phalanx was ronduit legendarisch in alles. Oh nee hoor, ik heb dermate veel bijgedragen aan Phalanx dat ik me best een wezenlijk onderdeel daarvan kan noemen al zijn er natuurlijk velen die nog belangrijker zijn geweest. Je gefrustreerde toon is wel echt om te smullen overigens.

Break wordt hooguit derde, ik zou maar uitkijken dat LEF en Eiland je niet voorblijven, stammen die nooit vuil hebben gespeeld en zich in moeilijke situaties staande hebben gehouden. Alles wat Break heeft gedaan is elke uitdaging uit de weg gaan en nog wat écht vuil spel op z'n tijd ook. Men denkt dat er ook maar iets gewonnen is sinds het verdwijnen van Phalanx maar Break is alleen maar verder weggezakt in de treurigheid. Wat heb je nu als Break door TW als winnaar wordt genoemd, Arbeitman? PA? De eer is alleszins al lang vervlogen. Ik zou maar heel hard je best doen voor die bronzen medaille, de rest is al een pokkeneind uit zicht.

Ik ben allerminst gefrustreerd, ik weet dat ik belangrijk ben geweest voor een mooi iets. Break heeft niets van grootsheid meer, helemaal niets. Ooit waren ze wat waard maar ook in Naamloos' tijd was lafheid al een rode draad. Dus van harte met de PA maar echt iets bereiken gaat hem niet worden, helaas Arbeitman.
 
Bovenaan