- Reactiescore
- 337
Waar geen ruimte is voor designers
Als er voldoende vraag naar is en leden voor zijn, kan dit er zeker nog van komen!
Waar geen ruimte is voor designers
Roy, accepteer mijn verzoek op discord even Dan kan ik je in de discord gooien
Als er voldoende vraag naar is en leden voor zijn, kan dit er zeker nog van komen!
Ik denk dat het juist andersom beter zal werken, als er een extra platform is voor de designers onderling dan zal dit juist meer mensen aantrekken. Niet eerst een vereiste eraan vast plakken en daarna verder kijken.
Oke ik bespreek het!
Hmm, hoever zet je je opacity dan? Ik speel zelf altijd gewoon wat met blur/sharpen op lighten/darken/multiply, ook met apply images.
vooral die eerste 2 erg mooi
Beste plaatjesmaker op het AF currently. Eerste is die guy niet net iets te scherp? Wel vette kleuren! Nummertje 4 is heel sick
In de twee linkse plaatjes had ik graag een lichtpuntje gehad op de wolf ipv in het midden onderaan, aangezien de wolf wel een mooi teken is die bij de naam past. Verder vind ik de sneeuw bij het gifje veel te dominant en had ik liever een rustigere sneeuwstorm gehad (snap het sneeuwstormgedeelte niet goed want de zon schijnt heel erg duidelijk in je plaatje).
Derde is ok maar niks wauw imo, maar kan preferentie zijn
No worries je vroeg tips/commentaar, maar op kwaliteit of stocks kan ik niks zeggen want die zijn altijd wel okThanks Moet zeggen dat je analyse veel meer bedacht is dan ik zelf had tijdens 't maken haha ;p Wilde gewoon voor een mooi plaatje gaan zonder de focus als bij taggen bijvoorbeeld. Waardeer 't commentaar iig!