Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Erg tof! maar die oranje gloed (softbrush softlight?) is een beetje raar.

Ook de tekst kan veel stoerder, is nu heel simpel.
 

DeletedUser76786

Guest
kVN4r6L.png

Als stock alleen deze render gebruikt:
http://imgur.com/a/lgho6
deze vind ik bij de mooiere plaatjes die is de laatste tijd gezien heb. Mooi clean en niet te veel (random) fractals :)
 

DeletedUser76153

Guest
09aaefb268ebb60b929806e21768a7a6.png


Ruim 2 jaar geleden vroeg ik tips op dit plaatje. Na zo'n lange tijd, en men PC gereset te hebben, wilde ik het nog eens proberen met de stock. :D

TC? :)

5ar1vew7zilnd.png


stock;
p2vjb4gdoqkh4.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
09aaefb268ebb60b929806e21768a7a6.png


Ruim 2 jaar geleden vroeg ik tips op dit plaatje. Na zo'n lange tijd, en men PC gereset te hebben, wilde ik het nog eens proberen met de stock. :D

TC? :)

5ar1vew7zilnd.png


stock;
p2vjb4gdoqkh4.png


Ik vind de strepen links boven (volgendsmij pattern overlay?) niet passen, op je oude plaatje straalt er meer rust uit! Verder vind ik de extra effecten goed gedaan, je tekst twijfel ikover haha, vind beide op hun manier wel mooi.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik vind de strepen links boven (volgendsmij pattern overlay?) niet passen, op je oude plaatje straalt er meer rust uit! Verder vind ik de extra effecten goed gedaan, je tekst twijfel ikover haha, vind beide op hun manier wel mooi.
Tekst ben i khet over eens, twijfel er ook over :p
Linksboven is zijn gewoon lijnen uit een afbeelding, vind het wel een nice effect maar das preference I guess ^^
Thanks for tc.
 

DeletedUser78303

Guest
09aaefb268ebb60b929806e21768a7a6.png


Ruim 2 jaar geleden vroeg ik tips op dit plaatje. Na zo'n lange tijd, en men PC gereset te hebben, wilde ik het nog eens proberen met de stock. :D

TC? :)

5ar1vew7zilnd.png


stock;
p2vjb4gdoqkh4.png
Ik vind je nieuwe plaatje op bijna elk vlak erg mooi.
Tekst: mooi gedaan, stuk beter dan de oude (haat aan witte glow o.a.)
Kleur en effectjes: Heerlijk! Wel vrij druk, maar ik kan er goed mee leven.

Enige minpuntje vind ik de hoeveelheid sharpen die gebruikt is, met vervolgens de lighten blur. Dat had wel iets minder gemogen, maar ik hou dan ook erg van een soft plaatje met niet al te harde lijntjes overal. :p

Lekker gewerkt pik!
 

DeletedUser76153

Guest
Ik vind je nieuwe plaatje op bijna elk vlak erg mooi.
Tekst: mooi gedaan, stuk beter dan de oude (haat aan witte glow o.a.)
Kleur en effectjes: Heerlijk! Wel vrij druk, maar ik kan er goed mee leven.

Enige minpuntje vind ik de hoeveelheid sharpen die gebruikt is, met vervolgens de lighten blur. Dat had wel iets minder gemogen, maar ik hou dan ook erg van een soft plaatje met niet al te harde lijntjes overal. :p

Lekker gewerkt pik!
Thanks voor de feedback, die nieuwe blur en sharpen layers zijn experimenteel; feit dat je ze opgemerkt hebt zegt dat het niet staat. Dus zal in de toekomst weer naar mijn oude sharpen en blur layers gaan.

<3
 

DeletedUser40402

Guest
Beetje zonde dat je jouw tijd in het verwerken van die fractals en C4D's hebt gestoken om dan ze zo goed als onzichtbaar te maken door veel te veel licht te gebruiken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Weinig fractals gebruikt, en 1 C4d. En i know dat ik daar aan moet werken, is iets wat ik gewoon fijn vind in plaatjes :p maar ik gebruik t te veel.
 

DeletedUser63918

Guest
Kwaliteit is slecht, laatste (paar) keer sharpen had niet gehoeven.
De overgang van voorgrond naar achtergrond, vooral links is een horizontale lijn, terwijl het vlammen zijn (niet logisch), Je gaat hierbij van een overdreven sharpen naar een blur, maar dit midden in een vlam.

Tekst past niet echt, je hebt de woorden die horen op te vallen juist minder opvallend gemaakt door de kleurcombinatie. 'Deviating' en 'Rules' moeten de woorden zijn die opvallen, niet 'from the'.
 

DeletedUser76153

Guest
Kwaliteit is slecht, laatste (paar) keer sharpen had niet gehoeven.
De overgang van voorgrond naar achtergrond, vooral links is een horizontale lijn, terwijl het vlammen zijn (niet logisch), Je gaat hierbij van een overdreven sharpen naar een blur, maar dit midden in een vlam.

Tekst past niet echt, je hebt de woorden die horen op te vallen juist minder opvallend gemaakt door de kleurcombinatie. 'Deviating' en 'Rules' moeten de woorden zijn die opvallen, niet 'from the'.
Zal vanavond een edit maken. :)
Than,ks voor de tips!
 
Reactiescore
338
Ik zou het tof vinden weer te beginnen met maken, maar mijn god, wat worden hier mooie plaatjes gemaakt :eek:! Dit schrikt me zo af :eek:!
 
Bovenaan