Timen-tut, 4 of 5 aanvallen in 1 sec.

DeletedUser41257

Guest
Ik probeer met FF, maar soms lukt het soms niet.
Als het niet lukt zegt hij, de sessie is verlopen

?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een speciale add-ons van FF geinstalleerd zodat ik met 1 en 2 naar de vorige of volgende pagina ga. Dan druk ik gewoon op Ok tijden dat ik op 2 druk, dat werkt prima :D
 

DeletedUser

Guest
excuses als ik het fout heb maar ik kan me herinneren dat jij een paar maanden terug ook hoog van de toren aan het blazen was hoe pro je wel niet bezig was op een vv en dat hun noob waren. en toen je dorpen begon te verliezen direct niet meer te horen was en de vv in de steek liet.(daarbij wou je toen ook anoniem blijven).
dus volgens mij heb jij geen recht van spreken.

dat noem ik pas +1

Sorry hoor, dat ik liever niet iemand anders zijn account een paar aanvallen wou laten krijgen ;)

Dan wacht ik liever tot ik mijn eigen acc heb. (wat ik ook heb)

En waarom zeg je het niet? aanvallen zijn volgens mij het ergste dat je hier kan krijgen hoor..

-.-



Hornet doet niet stoer, hij IS stoer.

hoe schattig


Tower en Tibbe beginnen een nieuwe stam?
Onderlinge ruzie?
Of waren ze het gewoon beu dat ze het niet konden halen van ons? ^^


Vooral dat 2de denk ik :D
anyway ik hoop voor jou dat dit een sarcastische opmerking was anders wil ik niet weten hoe dom jij wel niet bent

heel erg irritant, volgens mij ben ik blind geworden:eek:
ik zie het knopje "Extra" niet.. heb btw de nieuwste versie;)

aah, gevonden!!:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
Kleine update in beginpost :)

Ik heb een speciale add-ons van FF geinstalleerd zodat ik met 1 en 2 naar de vorige of volgende pagina ga. Dan druk ik gewoon op Ok tijden dat ik op 2 druk, dat werkt prima :D

Staat er bij.
 

DeletedUser

Guest
ik heb soms gelezen dat je met google chrome ook kunt timen maar hoe? was het tabs of niet en hoe kun je geavanceerde instel. doen en dan snel toetsen :) en wat zijn daar de sneltoetsen
 

DeletedUser2826

Guest
ik heb soms gelezen dat je met google chrome ook kunt timen maar hoe? was het tabs of niet en hoe kun je geavanceerde instel. doen en dan snel toetsen :) en wat zijn daar de sneltoetsen
CTRL + TAB laat je toe te switchen tussen tabbladen. Je kan dus timen in Chrome d.m.v. tabbladen.
 

DeletedUser

Guest
moet je ook eerst met je muis op de knop klikken rechtermuisknop:D
 

DeletedUser

Guest
Thank you! Dan hoef ik niet telkens m'n opera op te starten om te timen.

Ik gebruik grotendeels Firefox, voor Google Docs (das voor mn werk enzo) Google Chrome en dan voor timen Opera ^^

Timen in Firefox gaat ozeiwezo niet goed; Die is te langzaam.
 

DeletedUser

Guest
ik snap het nog steeds niet ik drukte op ctrl en toen gebeurde er niks:confused:

ik klikte op extra tap en maakte een aanval klaar en toen drukte ik op Ok en toen CTRL en toen niks
 

DeletedUser

Guest
Je moet wel op OK drukken he ^^

Anders switch je alleen maar van tabblad ;)
 

DeletedUser

Guest
ik klik op op ok en druk dan op CTRL en dan gerbeurd er niks:confused:
 

DeletedUser47551

Guest
met de nieuwe chrome lukt het niet meer :(
omat je anders crtl moet loslaten
 

DeletedUser

Guest
bedankt:)

alleen er zit nog wel ong 2 sec tussen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan