Timen-tut, 4 of 5 aanvallen in 1 sec.

DeletedUser974

Guest
Omdat sommige mensen niet precies weten hoe ze dat moeten aanpakken, hier een kleine uitleg.


Timen met verschillende vensters (FF/IE)

Als je wilt timen met Firefox of Internet Explorer, dan is de beste manier om 4 verschillende vensters te openen.
In elk venster zet je de aanval klaar, zodat je alleen nog maar op "Ok" hoeft te klikken.

Dan ga je de vensters verkleinen, en wel zo dat de Ok knoppen precies langs elkaar zitten.

Dat zou er ongeveer zo uit moeten zien:


4venstersec7.jpg



Dan ga je proberen zo snel mogelijk de Ok knoppen aan te klikken.

Let wel op, bij het voorbeeld hierboven moet je van rechts naar links klikken, omdat anders het onderste venster voor de 2de komt, en je zo niet meer op de Ok knop kan klikken.
Als je liever van links na rechts klikt, moet je de vensters eventjes anders neerzetten.


Timen met tabbladen (Opera)

De meeste mensen timen liever met Opera (( Homepage - Download )), omdat de tabbladen daar snel zijn en je zo gemakkelijk 4 of 5 aanvallen in 1 seconde kan versturen.

Als je Opera gedownload hebt, moet je 1 optie bij de voorkeuren even aanvinken.

Die kan je vinden onder Extra -> Voorkeuren -> Geavanceerd -> Sneltoetsen -> en dan de knop "enkelknops-sneltoetsen inschakelen." aanvinken.


voorkeurenqy2.jpg




Als je dat gedaan hebt, kan je door 1x op de knop 2 te drukken naar het volgende tabblad gaan.
Nu ga 4 of 5 tabbladen met aanvallen klaarzetten, zodat je alleen nog maar op Ok hoeft te klikken.
Dan proberen zo snel mogelijk Klik - 2 - Klik - 2 - Klik - 2 - Klik proberen.
Je kan ook de muisknop op de Ok zetten, en dan met Enter - 2 de aanvallen versturen.

Zo kan je 4 of 5 aanvallen in 1 seconde versturen.
(6 gaat niet, omdat TW daar een limiet op gesteld heeft, maximaal 5 aanvallen in 1 seconde)


Met wat oefening, zou het er zo uit moeten te komen zien:


5inseczd5.jpg




Het kan ook zijn, dat je zoiets te zien krijgt:


aanvalrs3.jpg




Maar dat hoeft niet te betekenen dat de aanval niet in dezelfde seconde arriveren.
Daarvoor ga je naar de milliseconden kijken.
Dan klik je op de 1ste en de laatste aanval, en ga je naar de milliseconde kijken:


aanval1hx5.jpg




aanval2tu1.jpg



Even uitrekenen:
50,691 - 49,828 = 0,863

Daar heb je dus 5 aanvallen binnen 0,863 seconden verstuurt.
t ziet er wat minder leuk uit, maar feitelijk is t binnen de seconde :)



Update @ 31-5-10



Timen met tabbladen (FF)

Met FF kan je op dezelfde manier timen als met Opera.
Daar is een Firefox addon voor nodig genaamd SwifTabs

SwiftTabs Downoad

Met deze addon kan je een toets instellen om na het volgende tabblad te gaan, en een toets om na het vorige tabblad te gaan.
Je kan dus instellen, net zoals bij Opera, dat je met de toetsen 1 en 2 van tab kan switchen.

40740.png


In dit plaatje is ingesteld dat je met F2 na het volgende tabblad kan gaan, en met F3 na het vorige.
Ik raad je wel aan beide vinkjes eronder aan te vinken.


FAQ:
Als ik met meerdere vensters/tabbladen probeer te timen, krijg ik de melding: "De sessie is afgelopen. Meld je opnieuw aan op de startpagina."
Zorg dat je jezelf NIET meerdere keren inlogt, maar zodra je ingelogd bent en bv op een dorpsinfo pagina staat nieuwe tabs/vensters opent door op rechtermuisknop op een url te klikken en ''koppeling openen in nieuw venster/tabblad'' (FF) klikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het kan niet maar ik zeg het toch.

+rep for you.

Echter ben je nu ook geen n00b meer^^ en je moet je certificaat weer inleveren bij appel.
 

DeletedUser

Guest
bij: "je kan ook zoiets krijgen" werkt het plaatje niet :(
voor de rest netjes :)
en dat opera he, is dat een aanvulling op je internet browser of word dat in plaats van IE/FF?
 

DeletedUser

Guest
bij: "je kan ook zoiets krijgen" werkt het plaatje niet :(
voor de rest netjes :)
en dat opera he, is dat een aanvulling op je internet browser of word dat in plaats van IE/FF?

Doet het hier wel hoor.

Opera is een aparte browser.
 

DeletedUser974

Guest
bij: "je kan ook zoiets krijgen" werkt het plaatje niet :(
voor de rest netjes :)
en dat opera he, is dat een aanvulling op je internet browser of word dat in plaats van IE/FF?


Bij mij werken alle plaatjes anders wel :)

En Opera is een aparte browser.


Echter ben je nu ook geen n00b meer^^ en je moet je certificaat weer inleveren bij appel.

*Snik* *Snik* :(
 

DeletedUser

Guest
IK weet nog andere voor IE.

Alles op OK zetten. Dan vingers bij CTRL en W dan : muisklik+CTRL+klik+CTRL+klik+CTRL+klik

tis me nog niet gelukt precies in 1 sec, maar toch wel 3 edels 1 sec.
 

DeletedUser

Guest
voor firefox gebruik ik zelf de tabs naast elkaar en dan de sneltoets ctrl-tab, bij mijn weten werkt dit sneller dan wat er nu uitgelegd staat.
 

DeletedUser974

Guest
voor firefox gebruik ik zelf de tabs naast elkaar en dan de sneltoets ctrl-tab, bij mijn weten werkt dit sneller dan wat er nu uitgelegd staat.


Die wist ik nog niet, maar werkt wel goed :)
Bij me eerste poging daarnet al 4 in 0.5/0.6 sec :D
 

DeletedUser

Guest
bij mij lukt het niet als ik alle 4 internets aandoe en naar tribal wars ga en wil aanvallen komt er dit te staan

Sessie afgelopen
De sessie is afgelopen. Log je aub opnieuw in op de Startpagina."
 

DeletedUser974

Guest
bij mij lukt het niet als ik alle 4 internets aandoe en naar tribal wars ga en wil aanvallen komt er dit te staan

Sessie afgelopen
De sessie is afgelopen. Log je aub opnieuw in op de Startpagina."


Heb je 4x je internet opgestart en toen ook 4x ingelogd?
Dan krijg je idd Sessie afgelopen

Ik raad je aan met 1 internet scherm het dorp op de kaart te zoeken wat je aan wil vallen, en dan de link "Troepen sturen" 3 of 4x openen in een nieuw venster.
 
Reactiescore
276
Volgens mij hadden we er al zo een. Een op de hulp en diezelfde op het forum?

Maargoed, wel mooi dat er ook eentje is voor Opera, cheers ;)
 
Bovenaan