Timen met FireFox [guide]

DeletedUser

Guest
vind het een geweldige tut kan het wel niej goed alleen maar één seconde ertussen

en nog iets kan je ook doen dat je in enkele seconden meer dan 10 dorpen aanvalt (verschillenden zonder dat je veel moeite hebt om ze allemaal te zoeken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31889

Guest
Nog een vraag jongens.

Als ik timen, en ik heb alles met tabblad er voor en de hokjes geselecteerd, en dan enter doe bij leeg tabbald en scoll dan gaan ze niet altijd allemaal. maar 2 ofzo. iemand?
 

DeletedUser

Guest
Nog een vraag jongens.

Als ik timen, en ik heb alles met tabblad er voor en de hokjes geselecteerd, en dan enter doe bij leeg tabbald en scoll dan gaan ze niet altijd allemaal. maar 2 ofzo. iemand?

Als je te snel scrollt en enter duwt stopt hij na een paar aanvallen met een error ;)
 

DeletedUser

Guest
vind het een geweldige tut kan het wel niej goed alleen maar één seconde ertussen

en nog iets kan je ook doen dat je in enkele seconden meer dan 10 dorpen aanvalt (verschillenden zonder dat je veel moeite hebt om ze allemaal te zoeken)

Snap niet wat je bedoelt.
 

DeletedUser

Guest
Vraagje, ik kan alle 4 de aanvallen perfect in 150 MS timen..

Nu is het punt:

Edel komt aan op:
12:00:00:150

Ik zeg maar wat.
Als ik leeg tabblad heb geopend, kan ik niet de servertijd zien.
Dus kan ik niet exact weten wanneer ik moet wegsturen?

Iemand oplossing??
Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Je kan met dit scriptje wel de aankomsttijd zien in het tabblad ;) (die tikt dan mee).
 

DeletedUser51938

Guest
Vraagje, ik kan alle 4 de aanvallen perfect in 150 MS timen..

Nu is het punt:

Edel komt aan op:
12:00:00:150

Ik zeg maar wat.
Als ik leeg tabblad heb geopend, kan ik niet de servertijd zien.
Dus kan ik niet exact weten wanneer ik moet wegsturen?

Iemand oplossing??
Alvast bedankt.

Je hoeft helemaal geen leeg blad te hebben .. als je maar op de pagina waar je op zit, geen link of knop met focus hebt, anders begint hij die linkt te volgen als je enter ingedrukt houd.

Dus open gewoon een dorp-overzicht, scroll eventueel wat naar beneden om de servertijd zichtbaar te hebben, en druk van daaruit op enter. Werkt prima op die manier.
 

DeletedUser5124

Guest
Op de een of andere manier lukt het niet meer na de update van firefox?

Het probleem is nu dat ik de "OK" button niet meer kan selecteren met de rechtermuisknop!

Iemand een oplossing?
 
Bovenaan