Timen met FireFox [guide]

DeletedUser47551

Guest
Ik vrees dat mijn guide nu verouderd is :( en ik speel niet meer, dusjah
 

DeletedUser

Guest
Hmm, deze guide was volgens mij toen eerst voor F=p.A (W17) destijds geschreven. Was toen nog helemaal nieuw :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm jammer, heeft iemand nog een timescript voor mij voor op MozzilaFireFox
 

DeletedUser25181

Guest
koop dan een muis ;)

geen geld voor xD

haha , nee maar is niet echt handig aangezien ik in de sofa zit en dan heb ik de laptop op mijn staan. dus is niet erg handig dan met een muis.
alsook in bed of op de wc (jaja ook op de wc speel ik tw :p zoals nu...):cool:
 

DeletedUser

Guest
Op deze manier de edeltreinen sturen is wat mij betreft ideaal.
Ik ben een echte Firefox liefhebber en gebruik dan ook niks anders. Al meerdere dingen uitgeprobeerd ivm timen; T-Timen, meerdere tabs, je kan ze zo gek niet verzinnen.

Dit is wat mij betreft de beste manier. Het werkt makkelijk, efficiënt en is betrouwbaar. Deze reactie is misschien wat laat, maar beter laat dan nooit :) Top!
 

DeletedUser

Guest
Op deze manier de edeltreinen sturen is wat mij betreft ideaal.
Ik ben een echte Firefox liefhebber en gebruik dan ook niks anders. Al meerdere dingen uitgeprobeerd ivm timen; T-Timen, meerdere tabs, je kan ze zo gek niet verzinnen.

Dit is wat mij betreft de beste manier. Het werkt makkelijk, efficiënt en is betrouwbaar. Deze reactie is misschien wat laat, maar beter laat dan nooit :) Top!



Bij mij werkt die niet, omdat de optie scrollen tussen tabbladen bij de nieuwere TabMixPlus er niet meer is.
Maar weet jij toevallig welke versie TabMixerPlus jij gebruikt dat zal ik kijken of ik die dan downloaden.
 

DeletedUser59624

Guest
Bij mij werkt die niet, omdat de optie scrollen tussen tabbladen bij de nieuwere TabMixPlus er niet meer is.
Maar weet jij toevallig welke versie TabMixerPlus jij gebruikt dat zal ik kijken of ik die dan downloaden.

Inderdaad, de optie bestaat niet meer in de Tab Mix Plus. Scroll timen werkt dus niet meer daarmee.
 

DeletedUser52801

Guest
Bij mij werkt die niet, omdat de optie scrollen tussen tabbladen bij de nieuwere TabMixPlus er niet meer is.
Maar weet jij toevallig welke versie TabMixerPlus jij gebruikt dat zal ik kijken of ik die dan downloaden.

zelfde hier, nieuwe pc en dan heb je het oude vertrouwde spul niet meer :eek:
 
Reactiescore
974

DeletedUser26555

Guest
ik heb toch nog altijd scrollende tabbladen

enigste probleem is dat als ik teveel scrol zowel mijn tabblad als mijn tablaen te samen scrollen:(
 

DeletedUser60072

Guest
Bijmijn werkt ie niet omdat als ik al die ad-ons heb gedownload,maar er staat nog steeds niet bij:scrollen tussen de tabbladen.weet iemand hoe je dit wel krijgt?
 

DeletedUser64167

Guest
bij mij hetzelfde
ik heb die scroll add
wel gedownload,

maar zie scrollen tussen de tabbladen nergens staan :confused:
 

DeletedUser64167

Guest
ik heb het geprobeerd zonder die nieuwe scroll add
alleen met de add die ik eerst moest downloaden

en hij doet het gewoon
 
Bovenaan