Time VS Cervix & co

DeletedUser65135

Guest
Ondanks dat cervix het totaal maar dan ook echt totaal niet verdient heeft om te winnen,
Wil ik ze toch sportief feliciteren met hun oh zo goede overwinning.

De overwinning die ze beloofd hadden is er helaas nooit gekomen, maar ja.
 

DeletedUser13822

Guest
Gratz cervix :)

Ben blij dat sommige van onze w3ers de naam van de stam hier tot een overwinning hebben gebracht
 
Reactiescore
3.584
Ondanks dat cervix het totaal maar dan ook echt totaal niet verdient heeft om te winnen,
Wil ik ze toch sportief feliciteren met hun oh zo goede overwinning.

De overwinning die ze beloofd hadden is er helaas nooit gekomen, maar ja.

Jij bent zo sportief zeg :0
 

DeletedUser52513

Guest
Gefeliciteerd Cervix.
hopelijk voor jullie was het niet zo'n anti-climax als op W27 met die geheimen enzo :)
 

DeletedUser69112

Guest
Gefeliciteerd aan de officiële winnaars ( cervix )
Gefeliciteerd aan de morele winnaars ( NS & WIfi!? )

De enige belofte waarvan ik dacht da ze die wel zouden houden ... :rolleyes:
Dikke backstab in my mind om mee af te sluiten
Ciao w28
 

DeletedUser63840

Guest
Eindelijk die kut wereld afgelopen. Iedereen hadgewoon moeten solo'en. Werd het misschien nog eens een waardige wereld.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd aan de officiële winnaars ( cervix )
Gefeliciteerd aan de morele winnaars ( NS & WIfi!? )

De enige belofte waarvan ik dacht da ze die wel zouden houden ... :rolleyes:
Dikke backstab in my mind om mee af te sluiten
Ciao w28



sinds wnnr ben jij zo Time billenlikker:S
 
Reactiescore
1.094
Ricardo is schuldige :eek: May he rest in peace.

Mocht dit die dutchwareagle zijn. Ik weet dat hij op w12 ook al vies spel heeft gespeeld. Ik heb er helaas zelf geen bewijs meer van, want het is ong. 3 jaar terug (wellicht meer). Maar ik kan me het nog goed herrineren, tot in de details.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71152

Guest
Mocht dit die dutchwareagle zijn. Ik weet dat hij op w12 ook al vies spel heeft gespeeld. Ik heb er helaas zelf geen bewijs meer van, want het is ong. 3 jaar terug (wellicht meer). Maar ik kan me het nog goed herrineren, tot in de details.

Vertel :eek:! Ik wil wel weten wat deze gast gedaan heeft :D
 
Reactiescore
1.094
Nouja het is niet zo erg als wat er op w28 is gedaan, bij lange na niet. Maar er is gewoon een account vies gebackstabbed;
Ik speelde op w12 een lange tijd op sseg (vanaf 500 k opgebouwd, ban gekregen door Multi accen van mijn co en weer opgebouwd toen gestopt door naai actie van 2 buurmannen). Ik deed af en toe eens een vv'tje op het acc: Ruelf ik kende deze speler persoonlijk
Een keer een week vanwege een vakantie van de speler (aangeduid met K.) en een keer om een snellijst scriptje erop te zetten, maar dat was echt 2 minuten. Maar ruelf lag aan de geheel andere kant van de wereld, met stammen waar mijn stam niks mee te maken had.

Toen ik later sseg verliet, en het acc overliet aan mijn co's, vroeg de speler van ruelf of ik bij hem kwam spelen. Dat heb ik gedaan, in de stam TSR kwamen we toen, een mb stam van TLR. Op een gegeven moment gingen we samen op vakantie met een groep vrienden. We gaven de vv weg; ik geloof aan buurman bahhumbug. En wij kwamen terug rond ong de 17e van augustus, en toen bleek dat ze in TLR & TSR half ons account hadden geedeld. Wij waren stom verbaasd, want dat was niet de afspraak. We kwamen gewoon terug.
Na een openstaande uitnodiging geaccepteerd te hebben (want we waren gekicked) even wat vragen gesteld te hebben, bleek dat we waren beschuldigd van spionage. Men had gezien in de vv geschiedenis dat ik via mijn eerdere acc daar 2x vv had gedraaid. Maar dat was al een aantal maanden daarvoor, toen ruelf nog niet eens in TSR zat. Dat vond men spionage. En daardoor hadden ze het acc geedeld. het was natuurlijk onzin, want mijn oude stam dacht dat ik gewoon gestopt had; ik had ook geen contact met ze (ook ivm dat ik daar ook een beetje genaaid werd door een van mijn buurmannen).

De 2 hoofdverantwoordelijke waren bahhumbug en dutchwareagle, de breinen achter deze vuile actie. En daarbij Dutch zette alles leeg, zodat bahhumbug zelf een deel kon edelen.
Ik heb toen bij de support aangekaart dat dit was gebeurd. Maar men wilde daar niks aan doen, want het was onderdeel van het spel zei men, K. was er toen klaar mee en stopte. En onze omgeving was compleet tegen ons. Heb nog een halve maand wat edels proberen te blocken en snipen. Maar we hadden in feite gewoon een 360 graden front gekregen. Toen ben ook ik gestopt daar.
Het is nooit zo opgevallen, omdat het maar een klein acc was, maar dat maakt de actie er niet minder smerig om.
 
Bovenaan