Time VS Cervix & co

DeletedUser

Guest
Re: Time VS Cervix & co

Als zelfs een noob als irja een dorp van jullie kon pakken door met edels een paar keer heen en weer te gaan... :eek:

als ik het op die manier al kan dan kan Woutertje het wel met Edelclears + 1 10tal clears ervoor.
 

DeletedUser

Guest
Haha, dan is het wel erg vreemd dat wij nog zo'n groot front hebben en op de 2e plaats gaan eindigen? Aleja aangezien jullie toch zo makkelijk door ons heen zouden komen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, dan is het wel erg vreemd dat wij nog zo'n groot front hebben en op de 2e plaats gaan eindigen? Aleja aangezien jullie toch zo makkelijk door ons heen zouden komen.

tja met 70 edels kan je 1 hoop:) en dan nog eens de barbaren naast je die wij dus niet hebben
 
Reactiescore
324
Re: Time VS Cervix & co

Haha, dan is het wel erg vreemd dat wij nog zo'n groot front hebben en op de 2e plaats gaan eindigen? Aleja aangezien jullie toch zo makkelijk door ons heen zouden komen.

Cervix heeft dan ook nooit een serieuze massa op Xicor gedaan. Verder had het account bakken met edels, zodat jullie nog even snel op plaats 2 kunnen eindigen door te internen en 2000 pp binnenhalen. Mattie verdient het zeker, het account Xicor ook, maar de nieuwe spelers :rolleyes:

tja met 70 edels kan je 1 hoop:) en dan nog eens de barbaren naast je die wij dus niet hebben

*intern
 

DeletedUser

Guest
Allemaal erg grote mond, maar als het puntje bij paaltje komt heb je de geheimen nodig.

Maar goed jullie zijn duidelijk de allerbeste spelers in de werelden.

Bye.
 

DeletedUser

Guest
Jullie kunnen 1 hoop zeggen maar in de oorlog tegen cervix was NG het beste

met maar 0 dorpen verlies

Vijand
Next Generation
Begin van de oorlog
vandaag om 18:51:59 uur
Duur van de oorlog
0:00:00

(Leuk oorlogen verklaren trwl de wereld voorbij is:p verveelde me)
 
Reactiescore
3.582
Kheb het beëindigen van de wereld enkele dagen geleden aangekondigd dus alle spelers die op het AF aanwezig zijn, waren hiervan op de hoogte. Op dat moment werd er amper op mijn post gereageerd...

Cervix wordt al een lange tijd een stabstam genoemd. Waarom? Omdat ze hun afspraken niet nakwamen? Zij waren niet de enigen. Trouwens, winnen op pure dominantie was geen optie. De wereld zal dan alsnog worden beëindigd door een andere stam. Zoals ik al eerder zei is W28 de meest corrupte wereld waarop ik gespeeld heb. Kspeel al vanaf het begin mee, kheb alles meegemaakt en kzal de wereld ook eindigen. Wereld 28 wordt beeindigd, de eerste week na het nieuwe jaar. Of ik ooit nog een nieuwe wereld begint, is een mysterie. Kheb momenteel belangrijkere dingen aan men hoofd + Na wat ik meegemaakt heb op W36 (Pay2Win), ben ik eiglijk niet meer van plan om Innogames ook nog maar 1 cent te gunnen.

Dus als iemand anders stabt doe zij dat ook maar wat een noob redenering is dat :p

Maar naar mijn mening is Cervix verdiend gewonnen oke ze zijn noob maar van alle stammen wel de minste noobe :D
 

Deleted User - 487958296

Guest
Dus als iemand anders stabt doe zij dat ook maar wat een noob redenering is dat :p

Maar naar mijn mening is Cervix verdiend gewonnen oke ze zijn noob maar van alle stammen wel de minste noobe :D

Klopt, die anderen zouden jou aannemen :eek:
 
Bovenaan