DeletedUser62454
Guest
jij speelt in Creed?
Jeez, ik misschien binnekort ook
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
jij speelt in Creed?
Jeez, ik misschien binnekort ook![]()
Creed! is dan ook baas(nee ik speel er niet haha)
jij speelt in Creed?
Jeez, ik misschien binnekort ook![]()
Ook genoeg bij No ID. En ik tel ook al voor 20 natuurlijk.Spelen er wel meer van w22 in creed![]()
Wie wilt er nu bij die noobs en verliezers horen?
Ook genoeg bij No ID. En ik tel ook al voor 20 natuurlijk.![]()
De 10e dat kan zo, maar zegt meer over hen dan over mij. En 1 van de oprichters speelt nog steeds hoor.Jij bent al de 10de speler die ik zie op an idiot abroad.
Beter dan bij de stabbers van String in ieder geval ^^
En hoezo verliezers, volgens mij staat creed 30 dorpjes voor op No ID.![]()
De 10e dat kan zo, maar zegt meer over hen dan over mij. En 1 van de oprichters speelt nog steeds hoor.![]()
Dat kan. Geen officiële oorlogs gedoe en geen tijd om via tw stats te checken. Maarja. Met stacks van 30 coords minimaal breed zoals bij Raving is het ook niet moeilijk om geen dorpen te verliezen.![]()
Op ridder zijn er ook al een aantal gepasseerdteam waarmee ik op ridder begon (gijs en vadim) zijn er ook niet meer
Raving heeft groot front, vaak het target. We hebben de deff (tevens hebben No ID en String er ook geen tekort van). Dusja. Fair is fair![]()
Tis maar hoe je het interpreteert. Je kunt het ook opvatten als een teken van zwakte van de speler zelf. Dat die zo diep gestackt dient te worden.![]()
Dat is weer hetzelfde als fruit. op w21 zegt. Jij bent noob omdat jij stacks hebt 30lijnen diep in je cluster. Maar, ik heb daar clusterfcks, en intotaal tussen de 50-60 clusterfcks![]()
Ik en Steff hebben gezamenlijk zo'n 8 dorpen in het cluster van Raving. Maar dan nog hoef je niet 30 a 40 coords diep te stacken.![]()
Doe gerust een solli![]()
Tis maar hoe je het interpreteert. Je kunt het ook opvatten als een teken van zwakte van de speler zelf. Dat die zo diep gestackt dient te worden.![]()
Tactisch zeer slim om dit plaatje neer te zetten man![]()
Tja, ik moet jullie arme stakkers toch een beetje helpen? Als het zo voortgaan eindig ik nog met 10miljard ODD![]()