Tijd voor een lijstje!

Reactiescore
1.089
Spelen er wel meer van w22 in creed :p
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser69459

Guest
Jij bent al de 10de speler die ik zie op an idiot abroad.
 
Reactiescore
1.089
Wie wilt er nu bij die noobs en verliezers horen?:eek::confused:
Ook genoeg bij No ID. En ik tel ook al voor 20 natuurlijk.:cool::)

Beter dan bij de stabbers van String in ieder geval ^^

En hoezo verliezers, volgens mij staat creed 30 dorpjes voor op No ID. :cool:
 

DeletedUser69389

Guest
Jij bent al de 10de speler die ik zie op an idiot abroad.
De 10e dat kan zo, maar zegt meer over hen dan over mij. En 1 van de oprichters speelt nog steeds hoor. ;)

Beter dan bij de stabbers van String in ieder geval ^^

En hoezo verliezers, volgens mij staat creed 30 dorpjes voor op No ID. :cool:

Dat kan. Geen officiële oorlogs gedoe en geen tijd om via tw stats te checken. Maarja. Met stacks van 30 coords minimaal breed zoals bij Raving is het ook niet moeilijk om geen dorpen te verliezen.:eek:
 
Reactiescore
1.089
De 10e dat kan zo, maar zegt meer over hen dan over mij. En 1 van de oprichters speelt nog steeds hoor. ;)

Op ridder zijn er ook al een aantal gepasseerd :p team waarmee ik op ridder begon (gijs en vadim) zijn er ook niet meer :p


Dat kan. Geen officiële oorlogs gedoe en geen tijd om via tw stats te checken. Maarja. Met stacks van 30 coords minimaal breed zoals bij Raving is het ook niet moeilijk om geen dorpen te verliezen.:eek:

Raving heeft groot front, vaak het target. We hebben de deff (tevens hebben No ID en String er ook geen tekort van). Dusja. Fair is fair :p
 

DeletedUser69389

Guest
Op ridder zijn er ook al een aantal gepasseerd :p team waarmee ik op ridder begon (gijs en vadim) zijn er ook niet meer :p




Raving heeft groot front, vaak het target. We hebben de deff (tevens hebben No ID en String er ook geen tekort van). Dusja. Fair is fair :p

Tis maar hoe je het interpreteert. Je kunt het ook opvatten als een teken van zwakte van de speler zelf. Dat die zo diep gestackt dient te worden.;)
 

DeletedUser69459

Guest
Tis maar hoe je het interpreteert. Je kunt het ook opvatten als een teken van zwakte van de speler zelf. Dat die zo diep gestackt dient te worden.;)

Dat is weer hetzelfde als fruit. op w21 zegt. Jij bent noob omdat jij stacks hebt 30lijnen diep in je cluster. Maar, ik heb daar clusterfcks, en intotaal tussen de 50-60 clusterfcks :confused::confused:
 

DeletedUser69389

Guest
Dat is weer hetzelfde als fruit. op w21 zegt. Jij bent noob omdat jij stacks hebt 30lijnen diep in je cluster. Maar, ik heb daar clusterfcks, en intotaal tussen de 50-60 clusterfcks :confused::confused:

Ik en Steff hebben gezamenlijk zo'n 8 dorpen in het cluster van Raving. Maar dan nog hoef je niet 30 a 40 coords diep te stacken.:p
 
Reactiescore
1.089
Tis maar hoe je het interpreteert. Je kunt het ook opvatten als een teken van zwakte van de speler zelf. Dat die zo diep gestackt dient te worden.;)

Vind ik ook wat kort door de bocht.

Als de kans er is word er het liefst zo laag mogelijk gespeeld daar. Kan een aantal voorbeelden geven; de backstab van tfh, lag in de safezone van raving. CF's van 3k bb dorpjes in het verleden van vlemis (nog voor steff daar kwam) die CF affaire laatst. Of vroeger (ook voordat steff op vlemis speelde) het kapot katapulteren door vlemis (e.a.); van het hele achterland van raving george (in combinatie met die CF's).

Er zijn gewoon met veel scenario's rekening gehouden. Daar heeft men het zelf naar gemaakt. Dus valt niemand anders dan de oude/vroegere spelers van choice te verwijten. Voorheen werd dan nog gezegd van ''Katapulteren en CF's horen bij het spel'' dat geldt voor (over)stacken net zo goed.

En zolang men daarmee doorgaat, blijven die hoge stacks er ook gewoon staan, niet meer dan logisch.
 

DeletedUser

Guest
Tis maar hoe je het interpreteert. Je kunt het ook opvatten als een teken van zwakte van de speler zelf. Dat die zo diep gestackt dient te worden.;)

als je genoeg deff hebt om zo diep te stacken hoezo zou je het dan niet doen?

waarom het risico lopen als er deff zat is?
 
Bovenaan