Theater @ W31

  • Topicstarter Speech In Rhetoric.
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie hier nu van.

Niet eens de mogelijkheid uit te zetten.

Innogames is het spel flink uit aan het melken via PP + advertenties / commercieel gebied.

Of helpen ze de community met deze optie ?

Laat je horen.
 

DeletedUser68420

Guest
Tsja, ik weet het zo niet...
Je moet eerst videos bekijken en dan krijg je FA gratis..
Beetje nutteloos eerlijk gezegt, je kan nog altijd beter gewoon kopen.
 

DeletedUser

Guest
naja, als er nou gewoon een leuk grapig filmpje van een toneelstukje was ofzo kon de reclame er nog wel voor.

Maar dit vind ik diep triest, het moet toneel voorstellen maar is tandpasta reclame :confused:
Ik hoop dat dit weer snel weg is het slaat nergens op, verder is FA 30 PA voor een maand, oftewel je moet 2 filmpjes kijken voor 1 PP.

Ik vind het vrij nuteloos en spel verpestend.

LarsDG,
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het al bij al nog meevallen. Het enige dat lastig kan zijn is de animatie op het dorpsoverzicht voor de mensen die het grafisch dorpsoverzicht gebruiken. Maar ze proppen het niet door je strot vind ik. Ja, sommige mensen zullen er geirriteerd door zijn maar liever dit dan bijvoorbeeld nu opeens 300PP voor een maand PA.

En daarnaast, je wordt niet verplicht de "shows" te bekijken. Het is slechts daar voor de mensen die het wel zien zitten om gratis FA te krijgen door InnoGames te helpen. 2 dagen FA / dag voor je account op deze wereld is nog een vrij goede deal lijkt me. :)
 

DeletedUser5692

Guest
En daarnaast, je wordt niet verplicht de "shows" te bekijken. Het is slechts daar voor de mensen die het wel zien zitten om gratis FA te krijgen door InnoGames te helpen. 2 dagen FA / dag voor je account op deze wereld is nog een vrij goede deal lijkt me. :)

inderdaad, niet iedereen heeft zin om geld aan een online computerspelletje te besteden en nu kunnen wij ook eens gebruik maken van de Farm assistant.
 

DeletedUser64517

Guest
Het grafische hindert mij idd op de mobiel. Word dan maar weer klassieke overzicbt..
Ik kan het filmphe niet eens bekijken via de mobiel X-(
 

DeletedUser

Guest
naja, als er nou gewoon een leuk grapig filmpje van een toneelstukje was ofzo kon de reclame er nog wel voor.

Maar dit vind ik diep triest, het moet toneel voorstellen maar is tandpasta reclame :confused:
Ik hoop dat dit weer snel weg is het slaat nergens op, verder is FA 30 PA voor een maand, oftewel je moet 2 filmpjes kijken voor 1 PP.

Ik vind het vrij nuteloos en spel verpestend.

LarsDG,

Dat jij dat filmpje überhaupt kijkt.
Ik was gewoon bezig in een andere tab ondertussen.
 

DeletedUser

Guest
Beter een optie om die animatie uit te zetten dan maar ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het al bij al nog meevallen. Het enige dat lastig kan zijn is de animatie op het dorpsoverzicht voor de mensen die het grafisch dorpsoverzicht gebruiken. Maar ze proppen het niet door je strot vind ik. Ja, sommige mensen zullen er geirriteerd door zijn maar liever dit dan bijvoorbeeld nu opeens 300PP voor een maand PA.

En daarnaast, je wordt niet verplicht de "shows" te bekijken. Het is slechts daar voor de mensen die het wel zien zitten om gratis FA te krijgen door InnoGames te helpen. 2 dagen FA / dag voor je account op deze wereld is nog een vrij goede deal lijkt me. :)

Zooo, jij bent snel terug! Je zou toch wegblijven? En net alsof InnoGames nu opeens 300PP voor een maand PA zou moeten hebben, dat is BS. Je kent de cijfers niet eens zo te horen, want TribalWars is enorm winstgevend.
 

DeletedUser

Guest
Beter een optie om die animatie uit te zetten dan maar ? ;)

Zou volgens mij het nut van deze hele actie om zeep helpen. De mensen die het willen gebruiken zullen het sowieso gebruiken, maar als het er blijft staan zullen er uiteindelijk toch wel mensen overwegen het te gebruiken. En mogelijk zullen die mensen het dan ook blijven gebruiken. InnoGames kan er enkel mee verliezen door die optie aan te bieden.

Vanuit een spelersstandpunt zou het handiger zijn ja, maar het is niet iets dat mensen zo erg zou irriteren dat het je zou doen stoppen. Dus ik denk niet dat die optie er zal komen, ze zullen je eerder zeggen dan geen grafisch overzicht te gebuiken.
 

DeletedUser

Guest
Zou volgens mij het nut van deze hele actie om zeep helpen. De mensen die het willen gebruiken zullen het sowieso gebruiken, maar als het er blijft staan zullen er uiteindelijk toch wel mensen overwegen het te gebruiken. En mogelijk zullen die mensen het dan ook blijven gebruiken. InnoGames kan er enkel mee verliezen door die optie aan te bieden.

Vanuit een spelersstandpunt zou het handiger zijn ja, maar het is niet iets dat mensen zo erg zou irriteren dat het je zou doen stoppen. Dus ik denk niet dat die optie er zal komen, ze zullen je eerder zeggen dan geen grafisch overzicht te gebuiken.

Om de playerbase krijg ze betaald om reclame te laten zien, het is juist 'alweer' enorm winstgevend voor innogames, uitmelken dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel geinig die theatervoorstelling. Echter is het geen theater maar pure reclame achja, scheelt mij 30 PA per maand prima toch.
 

DeletedUser

Guest
Om de playerbase krijg ze betaald om reclame te laten zien, het is juist 'alweer' enorm winstgevend voor innogames, uitmelken dus.

Uitmelken zou ik het niet durven noemen. Het is niet verplicht, geeft geen enkel voordeel en het bestaan ervan kan zelfs compleet uitgewist worden door geen grafisch overzicht te gebruiken.

Het is een manier voor Innogames om wat extra geld te verdienen, maar ze 'helpen' de spelers er wel mee.
 

DeletedUser

Guest
Het is in ieder geval een betere optie dan weer van die vage shit zoals extra gs productie.
 

DeletedUser

Guest
Om de playerbase krijg ze betaald om reclame te laten zien, het is juist 'alweer' enorm winstgevend voor innogames, uitmelken dus.

Helemaal niet! Bedrijfs technisch een hele slimme zet. Reclame inkomsten die je geen eens hoeft te kijken is beter dan al die premium shit.
 

DeletedUser21972

Guest
Er zijn al veel slechtere beslissingen geweest op tw.
Het is er, was grappig voor even.

Als je gratis Fa wilt, kijk je.
Anders negeer je het.
 

DeletedUser

Guest
Idd, geef mij maar mijn oude vertrouwde scripts dan dat ik er voor moet betalen. En dan werkt het ook nog eens slechter.
 
Bovenaan