Theater @ W31

  • Topicstarter Speech In Rhetoric.
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Helemaal niet! Bedrijfs technisch een hele slimme zet. Reclame inkomsten die je geen eens hoeft te kijken is beter dan al die premium shit.

InnoGames zal enkel geld krijgen als de reclame effectief wordt bekeken. Tenzij je slechts bedoelt dat je gewoon een 2e tabblad kan openen en kan de commercial muten, dan ben ik het volledig met je eens.
 

DeletedUser

Guest
Zooo, jij bent snel terug! Je zou toch wegblijven? En net alsof InnoGames nu opeens 300PP voor een maand PA zou moeten hebben, dat is BS. Je kent de cijfers niet eens zo te horen, want TribalWars is enorm winstgevend.

Tribalwars zit imo bij de minst winstgevende spelen van Innogames, waarom denk je dat ze al die nieuwe stufjes plots nu toevoegen? Toch niet om nog meer PA eruit te halen terwijl er veel spelers net daarom stoppen?
Daarbij, hoe zou een debieletje als jij ooit aan die cijfers kunnen geraken? De enigste keer dat er daar iets over werd gezegd, was in een filmpje van een of andere TW-meeting waarin Duckje een paar getalletjes voorlas, in dat zelfde filmpje zei hij nog dat Travian meer winstgevend is dan TW.

Maar ontopic: het is gewoon een beetje als sponsorpay maar dichter bij de man, over sponsorpay werd toch nooit geklaagd, dacht ik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe lang blijft dat theater hier eigenlijk?

Ze hadden opzich ook nog 1 of ander filmpje kunnen laten zien en die reclame ervoor plakken, maargoed.
 

DeletedUser67345

Guest
ik heb een stom filmpje gezien van tandpasta en dat zon kerel zegt dat ze 5 minuten later mag komen ....
het zou toch vermakend zijn voor de koning(in) van het dorp?

Hoe lang blijft dat theater hier eigenlijk?

Ze hadden opzich ook nog 1 of ander filmpje kunnen laten zien en die reclame ervoor plakken, maargoed.

gok een maandje
 

DeletedUser

Guest
In ruil voor het afschaffen van die debiele nieuwe pa functies mag er van mij nog een theater bij.
 

DeletedUser62766

Guest
In dat geval gooien ze het hele dorp wat mij betreft vol met bioscopen, theaters, café's en andere uitgaansgelegenheden.
 

DeletedUser

Guest
InnoGames zal enkel geld krijgen als de reclame effectief wordt bekeken. Tenzij je slechts bedoelt dat je gewoon een 2e tabblad kan openen en kan de commercial muten, dan ben ik het volledig met je eens.

Dat bedoel ik ja.
 

DeletedUser

Guest
Het is zo dat jullie beloond worden om te kijken (jullie hebben geen verplichting of iets dergelijks). Innogames zal zijn graantje hier ook wel van mee pikken ik neem aan dat ze hier voor betaald krijgen, al ben ik dit niet zeker (tv stations krijgen toch ook gewoon betaald voor reclame te laten tonen?).

Verder is het theater een goede invoering voor spelers die geen PA hebben, en toch genoeg willen farmen ;p

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Ja het is alleen nogal overheersend op het dorpsoverzicht, verder heb je er weinig last van.
 

DeletedUser67345

Guest
nja alleen krijg ik de hele tijd maar 2 reclames ...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind trouwens wel dat er een mogelijkheid moet zijn om het theater met kata's te slopen ;)
 

DeletedUser64517

Guest
Verdorie! Volgende dag precies het zelfde filmpje weer..
 

DeletedUser64517

Guest
Nu bugt de grafische kaart op de mobiel ook nog.
Het is alleen maar nacht bij de theater.. schijnbaar..
 
Reactiescore
4
Bovenaan