The Wolfpack

DeletedUser21830

Guest
bij deze is het begin van de 2de wereldoorlog opnieuw begonnen:(..

op 7 december 1941 viel Japan de United States Pacific Fleet bij Pearl Harbor aan en bombardeerde. de Verenigde Staten prompt Japan de oorlog verklaarde. tevens was hier iets gebeurt wat zeer laag was (of het een fout was of niet) het hoort dat je eerst de oorlog verklaart was pas later gebeurde.


op 07.02.13 10:23:32 heeft de stam TW ons de oorlog verklaard.

hiervoor werd de aanval al ingezet.

[Divide et impera] (749|308) K37 10,019 MansonM [Dei] William Anker [TW] 2013-02-07 04:16:21.

zeer laag dit. hierbij vergelijk ik de stam TW met de japanners. dus ook aan de nazi's.

tom


Grappig, hiervoor was de aanval al idd ingezet, maar niet door ons. Maar door Jelmar Vikking. Over de aanvallen van van jemar Vikking is ook een pm gegaan naar de leiding van DEI. Deze is genegeerd.

Je hele verhaal slaat dus helemaal nergens op. Waarbij ik je laatste opmerking ronduit schofterig vind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21830

Guest
Nee, hij is TW vanaf het moment dat we de stam oprichtten. Het is dus een bewuste handeling van JV. Met zijn uitspraak erbij:
IK WIL OORLOG! :)

En als je de reden wist waarom de BG werd verbroken, dan zou menig stam al gelijk de oorlog hebben verklaard. Het is de manier van reageren van DEI geweest, die ons heeft doen besluiten de BG te verbreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Grappig, hiervoor was de aanval al idd ingezet, maar niet door ons. Maar door Jelmar Vikking. Over de aanvallen van van jemar Vikking is ook een pm gegaan naar de leiding van DEI. Deze is genegeerd.

Je hele verhaal slaat dus helemaal nergens op. Waarbij ik je laatste opmerking ronduit schofterig vind.

ja ik had het wel verwacht. maar gelijk zo een massa en paar uur later doodleuk een oorlogsverklarigen sturen...
 

DeletedUser21830

Guest
Leg eens uit, aanvallen vanuit DEI tellen niet mee of zo? Daarop mogen we maar reageren van 1 cleartje terug zeker :p En dan heb ik het nog niet over de voortdurende cleartjes die MansonM op William Anker stuurde sinds de BG gestopt was. MansonM kon dus zeker een reactie terug verwachten.

@ shynra
Bijlagen in afwachting van goedkeuring
logicfail.jpg‎ (29,6 KB)
kan ik niet zien :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64408

Guest
Aanvallen vanuit Dei naar TW heb ik geen weet van, maar het enige dat ik kan zeggen is, maak er het beste van en veel geluk toegewenst! ;)
 

DeletedUser

Guest
Pff vroeger was het veel makkelijker om afbeeldingen op dit forum te posten :(

Werkt dit?

Komt er op neer dat wat hij zegt 0 logica heeft
 

DeletedUser21830

Guest
Aanvallen vanuit Dei naar TW heb ik geen weet van, maar het enige dat ik kan zeggen is, maak er het beste van en veel geluk toegewenst! ;)
Dank je, een verademing, zo'n reactie. :D

~~/ De reden waarom ik de pm schrijf, is eerder een waarschuwing om voorzichtig om te gaan met e.e.a. Weet dat Danny op JV ook de aanval op onze stam heeft geopend. /~~
Deze pm (waar dit een stukje van is) is genegeerd door de leiding van DEI.
Pff vroeger was het veel makkelijker om afbeeldingen op dit forum te posten :(

Werkt dit?

Komt er op neer dat wat hij zegt 0 logica heeft
Ja, deze werkt. Ik doe bij plaatjes halen in TW vanaf internet het regeltje eronder het vinkje weghalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leg eens uit, aanvallen vanuit DEI tellen niet mee of zo? Daarop mogen we maar reageren van 1 cleartje terug zeker :p En dan heb ik het nog niet over de voortdurende cleartjes die MansonM op William Anker stuurde sinds de BG gestopt was. MansonM kon dus zeker een reactie terug verwachten.

@ shynra
Bijlagen in afwachting van goedkeuring
logicfail.jpg‎ (29,6 KB)
kan ik niet zien :(

het gaat mij er niet om of je aanvallen opeens stuurt maar in combinatie met;)

aanvalle ok snap ik

maar stuur dan de oorlogsverklaring voordat er word aangevallen of helemaal niet!!

en mischien ben ik wel net iets te ver gegaan in men post. hier verontschuldig ik me voor.
 

DeletedUser21830

Guest
ok. Zelfs veel te ver, je hebt me pijn gedaan daarmee.
 

DeletedUser

Guest
het gaat mij er niet om of je aanvallen opeens stuurt maar in combinatie met;)

aanvalle ok snap ik

maar stuur dan de oorlogsverklaring voordat er word aangevallen of helemaal niet!!

en mischien ben ik wel net iets te ver gegaan in men post. hier verontschuldig ik me voor.
Oorlogsverklaring of niet.. MAnson moest zich voorbereid hebben, want dit kon je toch verwachten? Of heb ik nu zo'n raar beeld over dit xp
 

DeletedUser2522

Guest
het gaat mij er niet om of je aanvallen opeens stuurt maar in combinatie met;)

aanvalle ok snap ik

maar stuur dan de oorlogsverklaring voordat er word aangevallen of helemaal niet!!

en mischien ben ik wel net iets te ver gegaan in men post. hier verontschuldig ik me voor.

Ik had de oorlog kunnen verklaren op het moment dat ik begon met aanvallen, maar dat zou dan midden in de nacht zijn wat dus ook geen gunstige reacties had opgeleverd. Nu heb ik gewoon mijn aanvalsplan uitgezet, en nadat bleek dat er rond 10 uur nog steeds geen reactie was van Dei uit, heb ik maar met Wob overlegd en hebben we zelf de oorlogsverklaring verstuurd.

Maar zoals Wobke aanhaalt, JV gooide vrij snel al 100 clears op het front van TW, Mr. Thomas op MansonM vond het nodig aanvalstroepen te dumpen op mij (toen ik nog in Still zat), en dan hebben we het nog op sommige vrij groffe reacties de laatste paar weken, waaronder die uitlatingen van afgelopen dagen over oorlog. Beweren dat jullie niet voorbereid waren, is eerder een fout van jullie dan een verwijt naar ons.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat er eens wat verandert, hebben we nog een keer wat te doen.
 
Bovenaan