The Wolfpack

DeletedUser51666

Guest
Praktisch 1 stam? Als je dat hoopje ellende dat al tijden word overlopen een stam kan noemen dan mag je mij edelen xD
Zo veel halen die lui niet uit en nu zitten jullie met een giga massa stam waar straks het overzicht kwijt is.

Ik hoorde er al een paar via de PM zeuren dat ze dit liever ook zo niet zagen maar hee, luister maar niet naar je leden!

Tonnie <3

Komop wat wil je zeggen over ROFL? Dat deze stam uit verraders enzo bestond? Ik denk dat dit een sterk blok is ookal zijn ze wel de westelijke toppers kwijt maar behalen in oosten ferme winsten. Noriare en liekee neerhalen was toch easy als het amper bemand werd? Komop zeg ik denk dat ROFL veel grote stam heeft kunnen doen vallen. Ja voor jou mss niet groot maar konden dat wel worden.
 

DeletedUser

Guest
Komop wat wil je zeggen over ROFL? Dat deze stam uit verraders enzo bestond? Ik denk dat dit een sterk blok is ookal zijn ze wel de westelijke toppers kwijt maar behalen in oosten ferme winsten. Noriare en liekee neerhalen was toch easy als het amper bemand werd? Komop zeg ik denk dat ROFL veel grote stam heeft kunnen doen vallen. Ja voor jou mss niet groot maar konden dat wel worden.

Welke stam is gevallen door ROFL?

Ik denk niet dat T ROFL als verraders betiteld, zoals ik het lees: Dat ROFL een niet voldoende kunnen heeft om een aanwinst te zijn voor Dei. ROFL werd overlopen.
En hij legt (terecht) uit dat op deze manier de communicatie stuk gaat lopen, door een te grote stam.

Kan me in een ver verleden heugen dat dit al eerder een reden is geweest van het uit elkaar vallen van een stam( weet enkel niet cker meer welke:eek:)
 

DeletedUser21830

Guest
Heb ik wat gemist?
Hoi Aron.
Ja, er zijn wat verschuivingen geweest, de laatste week.

~~/heeft kunnen doen vallen. Ja voor jou mss niet groot maar konden dat wel worden.

Met heeft kunnen doen en konden wel wat worden kan iedereen de wereld winnen. ;)
En als je je toppers in het Westen kwijtraakt, en de winst in het Oosten uit teva bestaat, wat zegt dat dan over de kwaliteit van je stam? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51666

Guest
Met heeft kunnen doen en konden wel wat worden kan iedereen de wereld winnen. ;)
En als je je toppers in het Westen kwijtraakt, en de winst in het Oosten uit teva bestaat, wat zegt dat dan over de kwaliteit van je stam? :p

Komop zeg zelf al gingen ze niet naar dei elke stam heeft wel eens een dipje. ROFL had dat nu ook met noriare met welke speler edelt hem ook sirpho... een speler dat ik niet echt waardig zie. En ook hoor je van ROFL backstabt Dana maar wat doet grego met hem? O je moet dorpen afgeven want ik jump niet. Zo een cluster als van dana zou ik ook niet afgeven dus denk dat ROFl meer eerlijker speelt dan andere stammen. Deed nooit aan spionage enzo. Bekekeek alles goed enzo. Heeft btw ook =NG= doen vallen. Titus een zeer sterke speler door hen continue aan te vallen met een tijdgebrek laten zitten, waardoor ze moesten kiezen tussen school of tw. Dus hebben wel wat gdn.
 
Reactiescore
786
Praktisch 1 stam? Als je dat hoopje ellende dat al tijden word overlopen een stam kan noemen dan mag je mij edelen xD
Zo veel halen die lui niet uit en nu zitten jullie met een giga massa stam waar straks het overzicht kwijt is.

Ik hoorde er al een paar via de PM zeuren dat ze dit liever ook zo niet zagen maar hee, luister maar niet naar je leden!

Tonnie <3

Ton ,
Met alle respect maar als ik deze woorden lees
dan denk ik niet aan ROFL maar aan TEVA & PSY.
Vraag jezelf eens af wat TEVA ( als stam ) en PSY ooit hebben behaald op deze wereld.
En jullie zitten nu het zuidelijke deel van Dei af te breken ( Oud-ROFL ) maar hebben jullie jullie noorden al eens bekeken ?
Flopikspringerop , tijory , Satsuma , Dio-khan , ... dat kan je alles behalve goede spelers noemen.
Sommige stacken hun dorpen overdreven vol en verliezen nog dorpen , anderen stacken een cluster die tegen ons aan ligt niet eens en doen geen moeite om iets te deffen bij aanvallen.
Jullie zullen dit wel weer ontkennen , het zijn tenslotte jullie stamgenoten.
En dat doen alle stamleden wel voor hun mede-leden.
Maar als je echt eerlijk bent zul je me hierin wel gelijk geven :)
 

DeletedUser21830

Guest
Komop zeg zelf al gingen ze niet naar dei elke stam heeft wel eens een dipje. ROFL had dat nu ook met noriare met welke speler edelt hem ook sirpho... een speler dat ik niet echt waardig zie. En ook hoor je van ROFL backstabt Dana maar wat doet grego met hem? O je moet dorpen afgeven want ik jump niet. Zo een cluster als van dana zou ik ook niet afgeven dus denk dat ROFl meer eerlijker speelt dan andere stammen. Deed nooit aan spionage enzo. Bekekeek alles goed enzo. Heeft btw ook =NG= doen vallen. Titus een zeer sterke speler door hen continue aan te vallen met een tijdgebrek laten zitten, waardoor ze moesten kiezen tussen school of tw. Dus hebben wel wat gdn.

Dit zijn de algemene problemen die alle stammen hebben, hadden of nog zullen krijgen. Zeg gewoon, we hebben verloren en zijn in DEI opgegaan om samen met DEI een mooie kans te maken. Dan ben je een vent, maar kom me niet met dat geneuzel aan. Ik ken nog zo'n stam die altijd smoesjes had waarom zij weer verloren zodat ze eigen no.1 hadden horen te staan. Zo hebben net een nieuwe start! gemaakt geloof ik....

Qui s'excuse s'accuse ;)
 
Reactiescore
786
Dit zijn de algemene problemen die alle stammen hebben, hadden of nog zullen krijgen. Zeg gewoon, we hebben verloren en zijn in DEI opgegaan om samen met DEI een mooie kans te maken. Dan ben je een vent, maar kom me niet met dat geneuzel aan. Ik ken nog zo'n stam die altijd smoesjes had waarom zij weer verloren zodat ze eigen no.1 hadden horen te staan. Zo hebben net een nieuwe start! gemaakt geloof ik....

Qui s'excuse s'accuse ;)

Met alle respect wob ,
maar wat heb jij dan gedaan ?
Ik bedoel jij gaf .KoC. op als ik me niet vergis of je verliet als eerste de stam.
En ging solo in Stamp volgens mij was dit ook een soort van "Ik heb verloren en zal weer solo gaan".
Ook toen je richting Still ging was het al de hele tijd jou bedoeling om in oorlog te gaan met Dei.
Dit is iets wat je zeker niet kunt ontkennen. Ook deze zet : "we kunnen het niet halen dus halen we er Still bij en halen zo een bg weg van Dei".

Uiteraard sta ik open voor verbetering maar dit is momenteel mijn visie op wat jij de laatste maanden op w14 hebt gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Hij wilde niet meer in .KoC. verder, maar de rest gaf het op. De stam is eigenlijk niet door hem gevallen, maar door onkunde, iets wat jij wss ook hebt meegekregen.

En een stam als still als aanwinst, is mooi, maar zo denderend deden MM,DC en Juultjee het niet. Alleen Jv haalde redelijke resultaten door BuMbAh neer te halen. Still is van richting veranderd door een tekort als uitdaging.

Momenteel willen ze weer terug, want MM en kornuiten zijn nog minder uitdagend:p
 

DeletedUser51666

Guest
Dit zijn de algemene problemen die alle stammen hebben, hadden of nog zullen krijgen. Zeg gewoon, we hebben verloren en zijn in DEI opgegaan om samen met DEI een mooie kans te maken. Dan ben je een vent, maar kom me niet met dat geneuzel aan. Ik ken nog zo'n stam die altijd smoesjes had waarom zij weer verloren zodat ze eigen no.1 hadden horen te staan. Zo hebben net een nieuwe start! gemaakt geloof ik....

Qui s'excuse s'accuse ;)

Lol ik heb nooit verloren op deze wereld. Mijn spel hier heb ik zelf beindigt. Het op delete gaan van wander is het afsluiten van mij w14 hoofstuk. Wie wilt er nu niet toegeven dat ROFL wel degelijk top was. Ik denk dat iedere oudere w14 speler Titus wel kent. Had vele massa's overleeft en soms is een speler breken best met de tijd.
 
Reactiescore
786
Hij wilde niet meer in .KoC. verder, maar de rest gaf het op. De stam is eigenlijk niet door hem gevallen, maar door onkunde, iets wat jij wss ook hebt meegekregen.

En een stam als still als aanwinst, is mooi, maar zo denderend deden MM,DC en Juultjee het niet. Alleen Jv haalde redelijke resultaten door BuMbAh neer te halen. Still is van richting veranderd door een tekort als uitdaging.

Momenteel willen ze weer terug, want MM en kornuiten zijn nog minder uitdagend:p

Heb nooit het hele verhaal van .KoC. geweten.
Had dit wel graag geweten maar ben toendertijd nooit ingelicht dus zoals ik daarnet al zei.
ik kon mij vergissen. MM , DC en Juul zijn wel degelijk goede spelers maar de vraag is waren ze voorbereid op die aanval ?
Dat Still van richting veranderde zal wel door de inbreng zijn van Wobkovitz en denk niet dat jullie dit kunnen ontkennen.
Dit is iets wat wij vaak genoeg hoorden "Niet genoeg actie" ben er zelf niet mee akkoord maar goed dit zijn weer dingen die nu eenmaal gebeurd zijn en die niet meer kunnen veranderd worden.
Aan de leden van TW , zie dit niet als haat. Want ik denk dat elke w14 speler die hier al een lange tijd speelt weet dat ik voor iedereen respect heb.

Maar vindt het wel zeer spijtig van deze actie. Had liever gezien dat de oorlog werd verklaard en beide stammen toen 1 week de tijd krijgen zich voor te bereiden. Dit zou misschien meer respectvol geweest zijn tegenover hun oude-bg.
Maar goed iedereen zal hier wel anders over denken.
 

DeletedUser

Guest
Als je skype hebt zal ik je eens het hele verhaal vertellen als je wilt;)


MM was goed, maar dan praat ik over Justme en destijds zijn co Dom(of andersom whatever:D)
Dc, niemand twijfel over D, maar de momentele spelers zijn geen doordrukkers, en stoppen meestal na de eerst mass:eek:
Juultje...serieus? de orginele is een waardeloze speler, de vervanging daarvan zal best goed zijn, maar steekt/stak er geen tijd in;)

Dat laatste laat ik me buiten, heb geen deel gehad in de verklaring, noch het tijdstip van versturen;)
 
Reactiescore
786
Als je skype hebt zal ik je eens het hele verhaal vertellen als je wilt;)


MM was goed, maar dan praat ik over Justme en destijds zijn co Dom(of andersom whatever:D)
Dc, niemand twijfel over D, maar de momentele spelers zijn geen doordrukkers, en stoppen meestal na de eerst mass:eek:
Juultje...serieus? de orginele is een waardeloze speler, de vervanging daarvan zal best goed zijn, maar steekt/stak er geen tijd in;)

Dat laatste laat ik me buiten, heb geen deel gehad in de verklaring, noch het tijdstip van versturen;)

Ik beschik inderdaad over skype dus geef me even jou skype via pm dan kun je me daar inlichten

MM was inderdaad in de tijd van JustMe en Dom zeer sterk. Maar de spelers die er nu opzitten zijn ook sterke spelers.
Over de originele DC heeft niemand denk ik een slecht woord. Ik ging toendertijd richting DC gaan maar op het laatst werd dit nog afgeslagen :) Over Juul ga ik me niet uitspreken ik heb er een hele tijd terug zeer veel tijd ingestoken via vv en toen was het account mooi op orde wat er daarna meegebeurd is weet ik niet :)
 

DeletedUser

Guest
Grappig, hiervoor was de aanval al idd ingezet, maar niet door ons. Maar door Jelmar Vikking. Over de aanvallen van van jemar Vikking is ook een pm gegaan naar de leiding van DEI. Deze is genegeerd.

Je hele verhaal slaat dus helemaal nergens op. Waarbij ik je laatste opmerking ronduit schofterig vind.

Wobke jij weet net zo goed als ik, dat de aanvallen op flex al van veel langere tijd zijn(zelfs voor dat hij in stamp zat) en deze bij tijden over en weer gaan.
Zie het maar als een haat liefde verhouding tussen deze beide ACC:).
Dus de argumenten die je nu naar voren haalt en je nu doet of ik de boosdoener ben vind ik onterecht.
Het past natuurlijk prima in jouw straatje, om je plannetjes door te drijven.

Voor de rest succes met jullie stam.
 

DeletedUser21830

Guest
Dank je voor het succes wensen.

Ik zeg niet dat Hendrik de boosdoener is. En die haat/liefde klopt. Maar als vanaf account JV ineens clears komen richting Flex met over skype Danny van JV met een luid: IK WIL OORLOG! :)
Hoe moet ik dat dan anders interpreteren?

Lol ik heb nooit verloren op deze wereld. Mijn spel hier heb ik zelf beindigt. Het op delete gaan van wander is het afsluiten van mij w14 hoofstuk. Wie wilt er nu niet toegeven dat ROFL wel degelijk top was. Ik denk dat iedere oudere w14 speler Titus wel kent. Had vele massa's overleeft en soms is een speler breken best met de tijd.
Ach nog een laatste woord dan. Ik had het over stammen. Maar jij hebt het het over je eigen account? Als je de redenatie van jou neemt: Lol ik heb nooit verloren op deze wereld. Mijn spel hier heb ik zelf beindigt. Dan heeft iedereen die zijn account hier op delete heeft gezet, niet verloren in deze wereld ;)
Ik heb heb nooit ontkent dat ROFL top was. Klopt ze waren top, maar er is nu geen ROFL meer. Verloren dus, net als stamp of .KoC. of .revo, noem ze maar op ie er ook niet meer zijn. En iedere speler is te breken, altijd. Dat zegt niets over de kwaliteit van de speler. Je kan het alleen aflezen aan de hoeveelheid moeite en energie die er in gestopt moet worden om hem te breken. Maar verzin aub geen 1000 excuses om te oorzaak elders neer te leggen, dat is zo goedkoop. Daarmee doe je afbreuk aan de goede tijd van die stam. En de tegenargumenten zijn zo simpel op te noemen. Het hoofdstuk ROFL is nu afgesloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
Wobke jij weet net zo goed als ik, dat de aanvallen op flex al van veel langere tijd zijn(zelfs voor dat hij in stamp zat) en deze bij tijden over en weer gaan.
Zie het maar als een haat liefde verhouding tussen deze beide ACC:).
Dus de argumenten die je nu naar voren haalt en je nu doet of ik de boosdoener ben vind ik onterecht.
Het past natuurlijk prima in jouw straatje, om je plannetjes door te drijven.

Voor de rest succes met jullie stam.

Voor ik in Stamp zat, klopt inderdaad. Ik zat toen in wobkovitz zijn MB / DU stam?
Dat betekent dat ik toen al deel was van Stamp. De aanvallen waren volgens mij al heel lang gestopt. Ik heb 3 maanden volgens mij daar in rust geleefd. Vervolgens ging ik in TW en toen begonnen de aanvallen opeens weer.
Jammer genoeg voor Danny en Hendrik heb ik toch hun edeltjes maar gemolt :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ton ,
Met alle respect maar als ik deze woorden lees
dan denk ik niet aan ROFL maar aan TEVA & PSY.
Vraag jezelf eens af wat TEVA ( als stam ) en PSY ooit hebben behaald op deze wereld.
En jullie zitten nu het zuidelijke deel van Dei af te breken ( Oud-ROFL ) maar hebben jullie jullie noorden al eens bekeken ?
Flopikspringerop , tijory , Satsuma , Dio-khan , ... dat kan je alles behalve goede spelers noemen.
Sommige stacken hun dorpen overdreven vol en verliezen nog dorpen , anderen stacken een cluster die tegen ons aan ligt niet eens en doen geen moeite om iets te deffen bij aanvallen.
Jullie zullen dit wel weer ontkennen , het zijn tenslotte jullie stamgenoten.
En dat doen alle stamleden wel voor hun mede-leden.
Maar als je echt eerlijk bent zul je me hierin wel gelijk geven :)

Het is niet mijn stam hoor? Die ik zal verdedigen? Ik zit niet in Grego of PSY waar de accounts die je benoemd in zitten. Ik ging weg met een reden daar. En ja, ik zal niet ontkennen dat de def kunsten op sommige vlakken volledig sterk waren. In tegendeel, soms zelfs bar slecht, dat gebeurd bij iedereen. Maar laten we er niet om heen draaien dat ROFL gewoon keihard overlopen werd en dat hun clusters nou eenmaal krom zijn als je die vergelijkt met de groei van grego die kant op. Die lui gaan nog smerig op hun bek, zo simpel is dat.

Dat jullie daar de dupe van willen worden prima. Maar elke halve gaar kan zien dat als je gaat rammen daar, dat de aanhouder wint, want die def, die daar nodig is? Die hebben jullie van jullie lang zal zijn leven niet.

Zeker niet nu juultje op de del is, er veel barbaren vrij liggen en lands a lot, zo ook da capital, jv en mansonm giga front hebben.

En dan heb je nog grego die als ze het al niet doen ook op jullie gaan rammen. Wat word jullie verdeling? Jullie hadden moeten halveren in plaats van verdubbelen.

Samen sta je sterk? Helemaal niet! kleine sterke groepen moeten creeeren. But... Care?

Ton!
 

DeletedUser2522

Guest
Voor ik in Stamp zat, klopt inderdaad. Ik zat toen in wobkovitz zijn MB / DU stam?
Dat betekent dat ik toen al deel was van Stamp. De aanvallen waren volgens mij al heel lang gestopt. Ik heb 3 maanden volgens mij daar in rust geleefd. Vervolgens ging ik in TW en toen begonnen de aanvallen opeens weer.
Jammer genoeg voor Danny en Hendrik heb ik toch hun edeltjes maar gemolt :D.

Jammer genoeg voor Hendrik en danny logde Danny tweemaal in op je account terwijl zijn aanvallen liepen en konden ze 24uur lang je niet aanvallen :rolleyes:

Maar hey, inloggen bij je vijand om ff te kijken hoe het zit met de os die in aankomst is, that's allright :cool:
 

DeletedUser51666

Guest
Ach nog een laatste woord dan. Ik had het over stammen. Maar jij hebt het het over je eigen account? Als je de redenatie van jou neemt: Lol ik heb nooit verloren op deze wereld. Mijn spel hier heb ik zelf beindigt. Dan heeft iedereen die zijn account hier op delete heeft gezet, niet verloren in deze wereld ;)
Ik heb heb nooit ontkent dat ROFL top was. Klopt ze waren top, maar er is nu geen ROFL meer. Verloren dus, net als stamp of .KoC. of .revo, noem ze maar op ie er ook niet meer zijn. En iedere speler is te breken, altijd. Dat zegt niets over de kwaliteit van de speler. Je kan het alleen aflezen aan de hoeveelheid moeite en energie die er in gestopt moet worden om hem te breken. Maar verzin aub geen 1000 excuses om te oorzaak elders neer te leggen, dat is zo goedkoop. Daarmee doe je afbreuk aan de goede tijd van die stam. En de tegenargumenten zijn zo simpel op te noemen. Het hoofdstuk ROFL is nu afgesloten.
Hier moet ik ook weer op induiken. Ja ROFL is weg dus laten we dat maar zoals het is. Elke stam heeft mooie en minder mooie momenten. Maar jij zegt dus als ik het goed begrijp dat het acc. wander gefaalt heeft? Er bestaan veel reden van op delete gaan maar bij ons was het gwn dat wander altijd al als boosdoender in de stam zat en zo de zin weg was om nog veel te doen. Wij zijn niet op delete gegaan door massa ofzo gwn andere dingen. Dus we hebben wel degelijk iets bereikt.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft het over ROFL, jij hebt het over jezelf. Hoezo stam-mentaliteit? :eek:
Het stuk over jou is enkel dat volgens jouw redenering iedereen die op delete is gegaan dat zelf heeft gekozen en dus niet verslagen is geweest.
Na wander was het afgelopen voor ROFL. We zullen het verder maar als toeval beschouwen dat je op delete ging na de gefaalde stab op dana.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51666

Guest
Hij heeft het over ROFL, jij hebt het over jezelf. Hoezo stam-mentaliteit? :eek:
Het stuk over jou is enkel dat volgens jouw redenering iedereen die op delete is gegaan dat zelf heeft gekozen en dus niet verslagen is geweest.
Na wander was het afgelopen voor ROFL. We zullen het verder maar als toeval beschouwen dat je op delete ging na de gefaalde stab op dana.

Kijk waarom zou ik blijven zeuren over ROFl als hij het zelf al zegt om de stammen uit het verleden te laten rusten? Je mag van mij gerust iedereen van ex-ROFL vragen waarom wander is gestopt. Dat met Dana had niks te maken maakte wel voor veel meer front maar dat was ook alles.
 
Bovenaan