The New World Order

DeletedUser76756

Guest
Nog even succes aan Sagra de hypocriete basiliekbouwers en aan R-R wat inmiddels bekend staat als Regelrechte-Ramp.
Dat degene die de vuilste spelletjes wil spelen wint. Want daar staat deze wereld inmiddels voor. Laatste post.

Ciao hopelijk wint -AB- de wereld.
 

DeletedUser77389

Guest
Mooi dat je er meteen bijzet dat het je laatste post is. Hoeven we niet meer van je rare acties te schrikken
 
Reactiescore
205
Begint wat op te vallen? dit is de eerste keer dat jullie me "fatsoenlijk" aanvallen. Beetje edels spammen en dan vind jij jezelf wel een pro he. Net als die pinda, beetje 8 edels per dorp spammen, ja dan ben je echt geweldig
De reden dat ik geen ruk ga doen is omdat ik wel klaar ben hier. En voornamelijk omdat ik me prio leg bij Casual 1. Een wereld die nog niet compleet vergalt is. Daar lig ik ondertussen alweer 4 weken nonstop onder vuur. En 2 accs tegelijk deffen heb ik geen zin en tijd voor ;) Dus ja, dan is de keus makkelijk en laat ik cas2 lekker voor wat het is

Ik heb even al je noemenswaardige citaten van de afgelopen tijd gebundeld voor je, om even een beeld te creëren van de praatjes die je hier op het AF hebt vergeleken met de prestaties die je (niet) geleverd hebt.

"Mehmeh, ik ben het niet eens met de NAP dus ik ga een eigen stam oprichten om jullie toch te kunnen aanvallen en daarna naar Iratio waar jullie nog veel grootste dingen van zullen zien." Wie was Iratio ook al weer? "Oo, ja nu ga ik naar faith en pas maar op ik krijg nog wel een paar accounts van sagra op delete!" Hmm nope ook niks van gezien. "Ik heb motivatieprobleempjes en ik stop en leg mijn prio bij casual1. O de hele wereld is weer tegen sagra ik stop toch niet en ik ga even aanvallen en ik ga het jullie heel lastig maken pas maar op! O ik krijg aanvallen, ik stop toch en doe niks meer en leg mijn prio bij casual1." Waar je ook al ingemaakt wordt.

Je geloofwaardigheid is voor zover die er al was helemaal gone :) Je defte al slecht voordat er ook maar één edel richting jou gestuurd was. Waarom uitstellen van executie als het ook snel kan.
 

DeletedUser77892

Guest
Ik heb even al je noemenswaardige citaten van de afgelopen tijd gebundeld voor je, om even een beeld te creëren van de praatjes die je hier op het AF hebt vergeleken met de prestaties die je (niet) geleverd hebt.

"Mehmeh, ik ben het niet eens met de NAP dus ik ga een eigen stam oprichten om jullie toch te kunnen aanvallen en daarna naar Iratio waar jullie nog veel grootste dingen van zullen zien." Wie was Iratio ook al weer? "Oo, ja nu ga ik naar faith en pas maar op ik krijg nog wel een paar accounts van sagra op delete!" Hmm nope ook niks van gezien. "Ik heb motivatieprobleempjes en ik stop en leg mijn prio bij casual1. O de hele wereld is weer tegen sagra ik stop toch niet en ik ga even aanvallen en ik ga het jullie heel lastig maken pas maar op! O ik krijg aanvallen, ik stop toch en doe niks meer en leg mijn prio bij casual1." Waar je ook al ingemaakt wordt.

Je geloofwaardigheid is voor zover die er al was helemaal gone :) Je defte al slecht voordat er ook maar één edel richting jou gestuurd was. Waarom uitstellen van executie als het ook snel kan.
Grootste onzin ooit die je hier neer zet.
Nooit gezegd dat we nog wel paar acc's op delete kregen. Ik zei dat we dat gingen proberen, dat dat wel een mooi streven is.
toen ik stopte paar maanden geleden, speelde ik nog niet eens op casual 1. Dus dat klopt ook al voor geen meter.

Reden dat ik hier terug kwam spelen is omdat de nieuwe speler op second even snel weer weg was als dat ie gekomen was. Beetje jammer, maarja niks aan te doen.

Deffde al slecht voor er edels kwamen? Tot het moment dat er 3000 edels liepen heb ik gewoon alles gedodged. Maar ja dodgen kennen jullie niet dus dan zal ik idd wel slecht zijn.

Op casual 1 ingemaakt? hahaha. Ja goeie man. Lig met 360 graden front tegen 9 spelers, zonder stacks. Ze lopen al een maand op me te beuken, aan de ene kan edelen ze mij. Maar ik edel aan de andere kant gewoon weer bij. Niks wegspelen. Ze falen keihard. Enige daar die echt snapt hoe je TW speelt is cratos. Maar zoals ik al zei, jij spamt 4000 edels en vind jezelf meteen een kanjer. maar ik heb verder niks van je mogen zien....
 

DeletedUser71298

Guest
Nog even succes aan Sagra de hypocriete basiliekbouwers en aan R-R wat inmiddels bekend staat als Regelrechte-Ramp.
Dat degene die de vuilste spelletjes wil spelen wint. Want daar staat deze wereld inmiddels voor. Laatste post.

Ciao hopelijk wint -AB- de wereld.
Nog steeds butthurt dat je weggespeeld wordt?
Ga toch weg man xD
 

DeletedUser

Guest
Grootste onzin ooit die je hier neer zet.
Nooit gezegd dat we nog wel paar acc's op delete kregen. Ik zei dat we dat gingen proberen, dat dat wel een mooi streven is.
toen ik stopte paar maanden geleden, speelde ik nog niet eens op casual 1. Dus dat klopt ook al voor geen meter.

Reden dat ik hier terug kwam spelen is omdat de nieuwe speler op second even snel weer weg was als dat ie gekomen was. Beetje jammer, maarja niks aan te doen.

Deffde al slecht voor er edels kwamen? Tot het moment dat er 3000 edels liepen heb ik gewoon alles gedodged. Maar ja dodgen kennen jullie niet dus dan zal ik idd wel slecht zijn.

Op casual 1 ingemaakt? hahaha. Ja goeie man. Lig met 360 graden front tegen 9 spelers, zonder stacks. Ze lopen al een maand op me te beuken, aan de ene kan edelen ze mij. Maar ik edel aan de andere kant gewoon weer bij. Niks wegspelen. Ze falen keihard. Enige daar die echt snapt hoe je TW speelt is cratos. Maar zoals ik al zei, jij spamt 4000 edels en vind jezelf meteen een kanjer. maar ik heb verder niks van je mogen zien....

Kom even niet zo groot doen dat jij iets presteert op Cas1 want dat doe je niet. Je noemt iedereen keiharde falers, maar die keiharde falers pakken dorpjes van jou.

Pff, wat probeer jij "pro" voor de dag te komen man.
 

DeletedUser77260

Guest
Nog even succes aan Sagra de hypocriete basiliekbouwers en aan R-R wat inmiddels bekend staat als Regelrechte-Ramp.
Dat degene die de vuilste spelletjes wil spelen wint. Want daar staat deze wereld inmiddels voor. Laatste post.

Ciao hopelijk wint -AB- de wereld.

Geen cursus 'nuttig posten voor beginners' gevolgd dus?
 

DeletedUser77892

Guest
Kom even niet zo groot doen dat jij iets presteert op Cas1 want dat doe je niet. Je noemt iedereen keiharde falers, maar die keiharde falers pakken dorpjes van jou.

Pff, wat probeer jij "pro" voor de dag te komen man.
Wat kom jij nou praten? Jij speelt toch niet eens? En ja. het zijn falers ;).
Ze pakken inderdaad wel is dorpen van me. Alleen wanneer ik niet online ben, ben er niet 24/7 helaas. Speel nog altijd solo. En natuurlijk ongelovige dorpjes die ik niet meer ga deffen ;)
Neem Der kaiser, elke keer dat je 600 aanvallen naar hem stuurt hoor je een week niks meer van hem. Zelfde voor harrisfreak en Zibi.
Dan gregory, 1000 aanvallen en hij dodged al niks meer. Bash bij stacks weg in ongelovige dorpen aan me front...
Nogmaals, natuurlijk verlies ik wel wat dorpen. Vind je het gek met 360 graden front met 9 spelers. Ik kan niet elke minuut online zijn. Echter elke edel die ik erbij krijg, edel ik er aan de andere kant weer bij... Of was je vergeten dat ik 200+ dorpen van je BG gepakt heb? En let maar op, komende week pak ik er weer wat

Cratoss is de enige die tot nu toe heeft laten zien dat ie gewoon kei goed is. Al wist ik dat al van hem gezien me tijd met hem in de stam op deze wereld.
Verder probeer ik helemaal niet Pro voor de dag te komen. Want dat ben ik helemaal niet. Zal je mij nooit over mezelf horen zeggen. Enige wat ik met me vorige post deed, was pinda even wijzen op de grote onzin die hij uitkraamt. Die denkt precies te weten wat ik wel en niet doe en zeg. Maar helaas, dat weet hij totaal niet. Hij moet is leren dat hij niet in andersmans leven kan kijken en dus gewoon zn mond moet houden als hij de feiten niet kent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77389

Guest
Wat kom jij nou praten? Jij speelt toch niet eens?

Toen jij zei hier niet te spelen was jij ook gewoon forum posten aan het maken hier hoor... En als je hier stopt misschien net zo'n mooie eindpost als Herr jan bedenken? Kun je daarna lekker op Casual 1 forum praten.
 

DeletedUser77892

Guest
Toen jij zei hier niet te spelen was jij ook gewoon forum posten aan het maken hier hoor... En als je hier stopt misschien net zo'n mooie eindpost als Herr jan bedenken? Kun je daarna lekker op Casual 1 forum praten.
Verschil is dat ik 2 jaar actief gespeeld heb hier. En ik die clown hier nooit gezien heb, tot ik op cas1 ging spelen en hij even wijs moest doen tegen mij.
 
Bovenaan