The New World Order

DeletedUser44403

Guest
Nieuwe baan, 32 uur, studie, niet echt te combineren met tribalwars helaas. perfecte excuus om eindelijk uit het wereldje te stappen.. :D
Zolang dat je ons maar af en toe op het AF komt bezoeken, is het goed :p.
Succes met je nieuwe baan, man!

EDIT: Succes allen! Laat deze wereld nog maar een tijdje meegaan zodat we nog wat kunnen genieten van elkaar (en er nog 'n poar nemen hé Jeff?).
 

DeletedUser74219

Guest
BS48Js6IIAATexu.jpg


hmm heerlijk poar nem'n zeker weten @bloodbad00
 

DeletedUser77892

Guest
Volgens mij pm'en jullie al zijn buren

a0574353b1675606fe42a4e7813e98ca.png
Sylar was zo zielig al zijn buren te pm'en dat als ze hem niet aanvallen hij hen ook niet aanvalt. Blijkbaar is hij nogal bang...

Dat jij dit weer in je inbox krijgt zegt ook weer genoeg. Sagra speelt nooit eerlijk, en natuurlijk kreeg jij dit "vrijwillig" door gestuurd. En had je er weer is "niks" mee te maken. Achja, vies spelen kan ik ook. En ik was niet van plan deze oorlog nog op een nette manier voort te zetten.

Dat wij onze Bg's aansporen onze gezamelijke vijand aan te vallen lijkt me hartstikke normaal. Maarja laat het maar aan sagra om alle logica om te draaien ;)
 

DeletedUser77389

Guest
Sylar was zo zielig al zijn buren te pm'en dat als ze hem niet aanvallen hij hen ook niet aanvalt. Blijkbaar is hij nogal bang...

Dat jij dit weer in je inbox krijgt zegt ook weer genoeg. Sagra speelt nooit eerlijk, en natuurlijk kreeg jij dit "vrijwillig" door gestuurd. En had je er weer is "niks" mee te maken. Achja, vies spelen kan ik ook. En ik was niet van plan deze oorlog nog op een nette manier voort te zetten.

Dat wij onze Bg's aansporen onze gezamelijke vijand aan te vallen lijkt me hartstikke normaal. Maarja laat het maar aan sagra om alle logica om te draaien ;)

Heey wat raar nou speel je toch op second sons nog :p.

En hoezo als jullie een fout maken is het weer zo dat wij niet eerlijk spelen? Je kon beter weg blijven.

Ooh ja en veel succes met het vies spelen van een oorlog o_O
 

DeletedUser77892

Guest
Heey wat raar nou speel je toch op second sons nog :p.

En hoezo als jullie een fout maken is het weer zo dat wij niet eerlijk spelen? Je kon beter weg blijven.
speel ik op second sons?
Moment dat jullie info binnen krijgen speel je pas eerlijk als je verteld van wie. Zolang je dat voor je houd en dus de mogelijkheid neemt om vaker info te verkrijgen van die speler speel je vies...
Maar in het verleden hebben jullie al bewezen dat het jullie geen kut kan schelen
 

DeletedUser77389

Guest
Tis grappig dat je Sagra afzeikt vies te spelen en dat dit je spelletjes plezier verpest. Maar nu zelf zegt vies te spelen.

Btw noem eens de vieze acties van Sagra op? denk dat je niet eens 1 actie op kan noemen, en kijk voor je ons ergens van beschuldigt of je stammetje of je BG's het ook niet zelf hebben gedaan. (toelaten van edelgiganten bijvoorbeeld)
 

DeletedUser77892

Guest
Tis grappig dat je Sagra afzeikt vies te spelen en dat dit je spelletjes plezier verpest. Maar nu zelf zegt vies te spelen.

Btw noem eens de vieze acties van Sagra op? denk dat je niet eens 1 actie op kan noemen
ik speel nog niet vies. Maar reken er maar op dat ik dat wel ga doen ja. Wat je geeft kan je krijgen. Ben tot nu toe netjes gebleven, maar die tijd is maar is een keer voorbij.
 

DeletedUser71739

Guest
Sylar was zo zielig al zijn buren te pm'en dat als ze hem niet aanvallen hij hen ook niet aanvalt. Blijkbaar is hij nogal bang...

Dat jij dit weer in je inbox krijgt zegt ook weer genoeg. Sagra speelt nooit eerlijk, en natuurlijk kreeg jij dit "vrijwillig" door gestuurd. En had je er weer is "niks" mee te maken. Achja, vies spelen kan ik ook. En ik was niet van plan deze oorlog nog op een nette manier voort te zetten.

Dat wij onze Bg's aansporen onze gezamelijke vijand aan te vallen lijkt me hartstikke normaal. Maarja laat het maar aan sagra om alle logica om te draaien ;)

Als jullie nou eerst eens goed nadenken en kijken voor jullie iets doen krijg ik misschien minder toegespeeld. Er zijn dus toch nog spelers die Sagra niet vuil vinden spelen maar dat juist van jullie denken.

Je zei dat je mij erg slim vond en overal een vinger in de pap heb, ik ben maar een mbo'er hoor. Denk dus dat jullie gewoon dom zijn en zelf de veroorzakers zijn van hoe het loopt hier ;)
 

DeletedUser74219

Guest
Ik zit wel even prima zo, ik wil bij een stabiele stam, eerst kijken welke stam dat blijkt te zijn ;)

stabiliteit vind je bij sagra gezelligheid vind je bij sagra Poar neme'n vind je bij sagra .
Tevens houden wij van vieze spelletjes wie niet .(hmmm vanavond weer)
Ma als je echt vies wil spelen moet je met stront gaan gooien das pas echt vies .

@.Nemesis
wat lees ik, wordt je avond eten aangevallen heb je nou nog niet je hut schoongemaakt viezerik dat de muizen het van tafel halen .


ZO nu even lekker een poar neme'n
 
Bovenaan