The Golden Awards

DeletedUser

Guest
probeer maar :p
het word vrij duidelijk toch? :)
x-aantal spelers leaven, andere stoppen dan weer,
en een paar weken geleden was me dat ook al duidelijk, toen fort de aanval inzette op Airmaxjes, in het begin werd hij een beetje ondersteund,
later werd hij hoogstwaarschijnlijk buitengegooid (wegens teveel aanvallen ^^) en werd hij verwezen naar jullie A-S stam.. en iets nadien heeft de speler zelf het opgegeven..
 

DeletedUser22017

Guest
De speler zelf had het al een tijdje eerder opgegeven hoor. Altijd zeker zijn van je informatie!

Daarnaast, als je een aanval ingezet hebt op een speler, dan weet je van zijn ligging ( tov Lux ) af? Wel, taktisch als je bent, weet je dan wel dat hij zo'n 20-30 dorpjes afzat van het lux-cluster. Idem Dito: elk afzonderlijk dorp moest ondersteund worden.. Probeer dat maar eens te doen bij het aantal dorpen dat hij toendertijd had, onder vuur genomen door 2 stammen. ;)

Je begrijpt vast wel dat je dus héél wat klasse nodig hebt om dorpjes van hem over te nemen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er is een goede reden waarom de twee stammen samen zijn gegaan en de chemie is er. Beide stammen hadden goede spelers en zeer veel potentieel en VIP was op dat moment actiever dan gummi, dat klopt wel, maar door de fusie is er bij beide partijen, na wat onwennigheid in het begin, een goede band ontstaan en we opereren nu ook als 1 stam en de gezamenlijke aanvallen zijn over het algemeen bijzonder succesvol te noemen (STG/Ruthless bijvoorbeeld). We kunnen de koe in de kont blijven kijken en het verleden blijven aanhalen, maar we zijn nu 1 stam die zeer goed draait en in mijn ogen ook absoluut de terechte nummer 1 is. Ik hoop dat er stammen opstaan die veel weerstand gaan bieden, want anders kan wereld 8 weleens heel snel naar een einde lopen, dan wordt VIB te dominant.

Feit.
ViB is momenteel de best georganiseerde stam.
alleen hun arrogantie vind ik er wat over.
Ok, ze zijn zo arrogant omdat ze het kunnen bewijzen, en ja, daar kom ik al weer:p, tot dat ze man op man af gaan spelen:p
dan vallen ze.
Een deel zal blijven staan, oa jijzelf demo, maar een ander deel verliest en keert terug met hangende pootjes.
 

DeletedUser32994

Guest
Meest onterechte top stam*: lux

Zegt een speler uit FORT:rolleyes:

probeer maar :p
het word vrij duidelijk toch? :)
x-aantal spelers leaven, andere stoppen dan weer,
en een paar weken geleden was me dat ook al duidelijk, toen fort de aanval inzette op Airmaxjes, in het begin werd hij een beetje ondersteund,
later werd hij hoogstwaarschijnlijk buitengegooid (wegens teveel aanvallen ^^) en werd hij verwezen naar jullie A-S stam.. en iets nadien heeft de speler zelf het opgegeven..

Zoals ik al 3x heb gezegd volgens mij, Lux gaat gewoon verder.

Stoer stoer, vinden jullie jezelf nou goed, door met een hele stam op 1 speler te gaan en dan ook nog in de examen periodes... BE PROUD:cool:
 

DeletedUser

Guest
Zorg dan maar dat er een VV op zit, zoals in Fort gebeurt tijdens de aanvallen van Feniks..
 

DeletedUser

Guest
even ter info, ik wou eerst feniks plaatsen als onterechte topstam, maar dat kan je niet echt een topstam noemen :D

en het was vrij duidelijk dat het account nog bespeeld werd op het moment dat de aanvallen werden ingezet.. :)


"Zoals ik al 3x heb gezegd volgens mij, Lux gaat gewoon verder.

Stoer stoer, vinden jullie jezelf nou goed, door met een hele stam op 1 speler te gaan en dan ook nog in de examen periodes... BE PROUD"

dit heet dan samenspel.. georganiseerd aanvallen, mss kan lux daar wel wat van leren?
 

DeletedUser22017

Guest
Niet om je de grond in te stampen hoor, maar wat is jou aandeel daarin, wat maakt jou de man-van-de-aanval? Veel overnamen op Lux staan er namelijk nog niet op jou rekening.
Daarnaast ligt FORT momenteel op nog meer dan een armlengte achter op Lux hoor. ;)
 

DeletedUser32994

Guest
even ter info, ik wou eerst feniks plaatsen als onterechte topstam, maar dat kan je niet echt een topstam noemen :D

en het was vrij duidelijk dat het account nog bespeeld werd op het moment dat de aanvallen werden ingezet.. :)




dit heet dan samenspel.. georganiseerd aanvallen, mss kan lux daar wel wat van leren?

Ik heb niks tegen jullie "samenspel" (want hij was niet erg goed gecordineerd als je het mij vraagt), maar met een hele stam een speler edelen, die zich niet eens voor 30% kan inzetten in verband met examens noem ik geen prestatie.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niks tegen jullie "samenspel" (want hij was niet erg goed gecordineerd als je het mij vraagt), maar met een hele stam een speler edelen, die zich niet eens voor 30% kan inzetten in verband met examens noem ik geen prestatie.

dan zoek je een speler die de andere 70% kan opvangen?
en als iets niet goed gecoördineerd is hoe kan het dan toch effectief zijn(ook al is het met de hele stam) lux is toch wel een stuk groter.
en als hij afgelegen ligt dan lijkt het me nogal logisch dat je er preventieve os in steekt??
 

DeletedUser

Guest
Niet om je de grond in te stampen hoor, maar wat is jou aandeel daarin, wat maakt jou de man-van-de-aanval? Veel overnamen op Lux staan er namelijk nog niet op jou rekening.
Daarnaast ligt FORT momenteel op nog meer dan een armlengte achter op Lux hoor. ;)

Ik heb Falc niet horen zeggen dat hij het meeste geedeld heeft, of de meeste troepen gemolt heeft, of de beste timing had, of de beste stratagie..
Sterker nog, de westkant van Fort heeft nieteens meegedaan aan de actie tegen AIR...

Ik heb niks tegen jullie "samenspel" (want hij was niet erg goed gecordineerd als je het mij vraagt), maar met een hele stam een speler edelen, die zich niet eens voor 30% kan inzetten in verband met examens noem ik geen prestatie.

Belooft wat, als we onze actie volledig gaan cordineren :)
En een prestatie kan alles zijn, wij maken geen olifant van een mug. Wij (Fort & DoA.) edelen 3 mill van een andere stam, niet meer, niet minder.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niks tegen jullie "samenspel" (want hij was niet erg goed gecordineerd als je het mij vraagt), maar met een hele stam een speler edelen, die zich niet eens voor 30% kan inzetten in verband met examens noem ik geen prestatie.

Naar mijn gedacht deed heel ViB mee, met fakes te sturen naar de buren, en dan de echte clears naar de ene speler. Examens had er niets mee te maken, aangezien de aanval juist achter de examens begon.

30 %, kan je daar zeker 80 % van maken. Ook als je dat geen prestatie noemt, hoe komt het dan dat Ruthless verslagen werd?

Laat me even het verschil uitleggen tussen de prestatie van Lux en ViB:
Toen er eenmaal (ik zeg dus eenmaal) een massa-aanval werd georganiseerd op een speler van ViB, was het dus fakes en clears uitsturen op dezelfde speler, terwijl ViB met de hele stam meedoet, op op meerdere spelers, en de echte clearing begint op de ene speler ze in gedachte hebben. Zo word het moeilijker voor lux om te weten welke spelers ze moeten ondersteunen. Dus nogmaals even beter uitleggen:
Lux organiseert een massa-aanval op 1 speler (fakes + clears + edels)
ViB organees een massa-aanval op meerdere spelers ( fakes + clears)

Verschil: ViB doet iedereen mee met organisaties, Lux niet.

Ook toen de ene massa-aanval werd ge-organiseerd door Lux, waren er leden die willen meedoen, maar toen de tijd er was, plotseling willen stoppen. Puur toeval? Nee, ze hadden er geen zin in.

Hier zou ik wel een logisch redenering willen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35668

Guest
Beste stam: atm VIB
Meest belovende stam voor de toekomst: FORT
Slechtste stam: Feniks
Beste speler: Benleonard
Meest belovende speler voor de toekomst: bladieblaat denk ik toch wel :)
Slechtste speler: die zijn niet meer op 1 hand te tellen..
Beste leider: ikzelf? ^^
Favoriete leider: Brimstone
Slechtste leider: Vliedlaners
Favoriete forumfiguur: /
Minst favoriete forumfiguur: station edeltrein of hoe noemt ie ook weer
Meest onterechte top stam*: lux
Meest onterechte top speler*: galadriel


Bedankt voor het compliment
 

DeletedUser

Guest
In de examentijd heb je toch juist meer vrije tijd?, je moet heel het jaar door leren niet enkel als de examens voor de deur staan
 

DeletedUser22017

Guest
In de examentijd heb je toch juist meer vrije tijd?, je moet heel het jaar door leren niet enkel als de examens voor de deur staan

Jij zal dan wel een zware richting studeren vermoed ik, dat je tijdens de examens geen werk hebt?
 

DeletedUser32994

Guest
Naar mijn gedacht deed heel ViB mee, met fakes te sturen naar de buren, en dan de echte clears naar de ene speler. Examens had er niets mee te maken, aangezien de aanval juist achter de examens begon.

30 %, kan je daar zeker 80 % van maken. Ook als je dat geen prestatie noemt, hoe komt het dan dat Ruthless verslagen werd?

Laat me even het verschil uitleggen tussen de prestatie van Lux en ViB:
Toen er eenmaal (ik zeg dus eenmaal) een massa-aanval werd georganiseerd op een speler van ViB, was het dus fakes en clears uitsturen op dezelfde speler, terwijl ViB met de hele stam meedoet, op op meerdere spelers, en de echte clearing begint op de ene speler ze in gedachte hebben. Zo word het moeilijker voor lux om te weten welke spelers ze moeten ondersteunen. Dus nogmaals even beter uitleggen:
Lux organiseert een massa-aanval op 1 speler (fakes + clears + edels)
ViB organees een massa-aanval op meerdere spelers ( fakes + clears)

Verschil: ViB doet iedereen mee met organisaties, Lux niet.

Ook toen de ene massa-aanval werd ge-organiseerd door Lux, waren er leden die willen meedoen, maar toen de tijd er was, plotseling willen stoppen. Puur toeval? Nee, ze hadden er geen zin in.

Hier zou ik wel een logisch redenering willen hebben.

Airmaxjes werd in de examen tijd aangevallen hooor;)
Ook hebben we het nou niet over ViB, we weten nou wel dat ViB de beste is en weet ik wel allemaal niet wat.

Ook toen de ene massa-aanval werd ge-organiseerd door Lux, waren er leden die willen meedoen, maar toen de tijd er was, plotseling willen stoppen. Puur toeval? Nee, ze hadden er geen zin in.

Hier zou ik wel een logisch redenering willen hebben.

Hier denk ik dat je duld op mij? Die aanval had niks te maken met mijn vertrek op W8, W8 sprak mij gewoon niet meer zo aan en ik had het te druk met mijn andere wereld toen der tijd.
 

DeletedUser

Guest
Airmaxjes werd in de examen tijd aangevallen hooor;)
Ook hebben we het nou niet over ViB, we weten nou wel dat ViB de beste is en weet ik wel allemaal niet wat.



Hier denk ik dat je duld op mij? Die aanval had niks te maken met mijn vertrek op W8, W8 sprak mij gewoon niet meer zo aan en ik had het te druk met mijn andere wereld toen der tijd.

Owja juist, jij was ook er 1 van :D. Nu, met Robin zal Lux wel heel wat verbeteren. Mijn Awards zijn inmiddels weer wat veranderd, hopelijk zal de motivatie in Lux terugkeren.
 

DeletedUser

Guest
nuh ik studeer niet, ik ben geen parasiet die zo lang mogelijk op studiefinanciering wil leven zodat hij niet hoeft te werken :)

ik heb me eigen in 5 jaar omhoog gewerkt tot productieleider en verdient ook zat, en heb het voordeel van Tsjechisch paspoort, dus betaal nagenoeg niks hier enkel mijn huis hier, en in Tsjechie is huis al afbetaald (huwelijkskadeau)

ach ja sommige mensen hebben het niet zo slecht he :)
 
Bovenaan