The Golden Awards

DeletedUser

Guest
Klopt, maar het is wel erg opvallend.. inactiviteit en daarna fusie..

Kennelijk zal je dit wel voelen als er inactiviteit uitvalt, ofwel heb je het al geweten dat er sommige leden al gele bolletjes hebben staan :rolleyes:.

Je weet het, sommige spelers, zelfs leiding, kunnen veel zeggen ^^.
 

DeletedUser16768

Guest
Klopt, maar het is wel erg opvallend.. inactiviteit en daarna fusie..

Net zoals het ook heel opvallend is dat als ViB goed draait mensen kritiek krijgen.:rolleyes:

Het was ook heel opvallend dat Ajax slecht ging spelen toen Huntelaar weg gaat. Maar is Ajax daarom slecht gaan spelen omdat 1 speler weg ging?

Het was ook heel opvallend dat de negatieve spiraal van Rabobank begon met het uitvallen van Gesink. Maar heeft Rabobank een slechte tour gereden omdat 1 speler uitviel in het begin?

Het was ook heel opvallend dat Michael Jackson dood ging aan teveel pillen terwijl die alleen thuis was. Maar heeft die daarom zelfmoord gepleegd?

Veel vragen die je bijna allemaal niet kunt beantwoorden als je de rest van de informatie ook weet. Reageer niet op wat je hoort, reageer op wat je ziet.
 

DeletedUser

Guest
Net zoals het ook heel opvallend is dat als ViB goed draait mensen kritiek krijgen.:rolleyes:

Het was ook heel opvallend dat Ajax slecht ging spelen toen Huntelaar weg gaat. Maar is Ajax daarom slecht gaan spelen omdat 1 speler weg ging?

Het was ook heel opvallend dat de negatieve spiraal van Rabobank begon met het uitvallen van Gesink. Maar heeft Rabobank een slechte tour gereden omdat 1 speler uitviel in het begin?

Het was ook heel opvallend dat Michael Jackson dood ging aan teveel pillen terwijl die alleen thuis was. Maar heeft die daarom zelfmoord gepleegd?

Veel vragen die je bijna allemaal niet kunt beantwoorden als je de rest van de informatie ook weet. Reageer niet op wat je hoort, reageer op wat je ziet.

Zoveel redenen zijn er niet om te fuseren, en wel bij die bovenstaande voorbeelden. Maar alle voorbeelden hebben invloed op het team. Maar dat is slechts 1 factor ervan, en bij fusies heb je niet zoveel factoren. (die ik weet tenminste)

wel mooi argument iig ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Zoveel redenen zijn er niet om te fuseren, en wel bij die bovenstaande voorbeelden. Maar alle voorbeelden hebben invloed op het team. Maar dat is slechts 1 factor ervan, en bij fusies heb je niet zoveel factoren. (die ik weet tenminste)

wel mooi argument iig ;)

Genoeg redenen om te fuseren waren er.
Onder andere de goede communicatie die al bestond te vergroten, samen een macht creëren die nog sterker staat tegenover andere stammen. 2 stammen met 1 doel die samen gaan, zonder vijandelijke handelingen hiervoor met elkaar. Verder heb je nog een kopje inactiviteit. Maar in mijn ogen vormde die factor niet het grootste gedeelte in dit besluit.

(Ja er zijn nog veel meer argumenten, maar ik behoud het hier op de grootste factoren)
 

DeletedUser

Guest
Genoeg redenen om te fuseren waren er.
Onder andere de goede communicatie die al bestond te vergroten, samen een macht creëren die nog sterker staat tegenover andere stammen. 2 stammen met 1 doel die samen gaan, zonder vijandelijke handelingen hiervoor met elkaar. Verder heb je nog een kopje inactiviteit. Maar in mijn ogen vormde die factor niet het grootste gedeelte in dit besluit.

(Ja er zijn nog veel meer argumenten, maar ik behoud het hier op de grootste factoren)

Zou kunnen maar ik begrijp die reden niet, want waarom zou je een fusie aangaan als het al lekker draait? Maar ik denk dat inactiviteit van veel leden wel een grote rol heeft gespeeld.
 

DeletedUser16768

Guest
Zou kunnen maar ik begrijp die reden niet, want waarom zou je een fusie aangaan als het al lekker draait? Maar ik denk dat inactiviteit van veel leden wel een grote rol heeft gespeeld.

Inactiviteit bij enkele spelers is al een demotivatie voor de anderen spelers. Ik kan je niet meer dan gelijk geven dat enige inactiviteit tot meer inactiviteit zorgt. Maar aan de leiding is het hoe daarmee om te gaan. Zo zal elke stam wel enige inactiviteit kennen tijdens de vakanties, vooral stoppende leden is een grote groep mensen in de vakantie. Maar dat betekent niet dat wij van de leiding gaan denken, we hebben wat inactiviteit laten we fuseren. Of laten we recruiten. De accounts die je nu hebt behouden en activeren is belangrijk, inactiviteit heb je wel eens aan de leiding om dat om te slaan tot activiteit. Motiveren en motiveren moet de leiding doen. En ja, soms heb je een speler die stopt of een account dat niet te redden valt. Dit kan een enkele keer gebeuren.

Maar geloof me maar dat de fusie met Vip niet 1,2,3 gemaakt was. De voorbereiding die hieraan vooraf ging was veel groter dan voor de buitenwereld duidelijk was.
 

DeletedUser

Guest
Inactiviteit bij enkele spelers is al een demotivatie voor de anderen spelers. Ik kan je niet meer dan gelijk geven dat enige inactiviteit tot meer inactiviteit zorgt. Maar aan de leiding is het hoe daarmee om te gaan. Zo zal elke stam wel enige inactiviteit kennen tijdens de vakanties, vooral stoppende leden is een grote groep mensen in de vakantie. Maar dat betekent niet dat wij van de leiding gaan denken, we hebben wat inactiviteit laten we fuseren. Of laten we recruiten. De accounts die je nu hebt behouden en activeren is belangrijk, inactiviteit heb je wel eens aan de leiding om dat om te slaan tot activiteit. Motiveren en motiveren moet de leiding doen. En ja, soms heb je een speler die stopt of een account dat niet te redden valt. Dit kan een enkele keer gebeuren.

Maar geloof me maar dat de fusie met Vip niet 1,2,3 gemaakt was. De voorbereiding die hieraan vooraf ging was veel groter dan voor de buitenwereld duidelijk was.

Ok ;)
 

DeletedUser20173

Guest
ja, maar gummi was echt wel een gevallen stam op het einde hoor..

Vip heeft ze zeker gered
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: ViB
Meest belovende stam voor de toekomst: ViB
Slechtste stam: lux, TSB, FOG (alle 3 gevallen, teamspirit was weg en inactief)
Beste speler: bladieblaat, benleonard, ptagi
Meest belovende speler voor de toekomst: stafke, bladieblaat
Slechtste speler: (heel veel die zich groot voor doen)
Beste leider: benleonard, ptagi
Favoriete leider: benleonard
Slechtste leider: (momenteel geen antwoord)
Favoriete forumfiguur: ferdy
Minst favoriete forumfiguur: prima
Meest Arrogante Spelers: (momenteel geen antwoord)
Minst Arrogante Spelers: ferdy
Mooiste profiel afbeelding (speler): da phoenix
Mooiste profiel afbeelding (stam): Lux
Meest onterechte top stam*: (TSB lux)
Meest onterechte top speler*: careless xD

die klopt:p
heb teveel interns.
en te weinig bewezen.
al begint het er steeds meer op te trekken;-)
ik begin meer losse dorpen te bekijken tot wissel.
ik begin dicher te clusteren, en men ODA gaat leuk omhoog.
gisteren nog + 2,5 mil:D


Er zat geen fut meer in Gummi, vip is nooit een topstam geweest.

In VIP zat veel meer potentieel dan in Gummi.
VIP was de stam die opkomende was en terecht plaats 1 had.
FOG had die onterecht veroverd door recruting(my ass, zo'n slechte)
Je uitspraak is de grootste onzin die je uit kunt kramen.
VIP heb jij dan wss nooit aan het werk gezien.
spelers daaruit verdienen respect.
Gummi heb ik echter niet aan het werk gezien, dus weet er zoveel niet van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
die klopt:p
heb teveel interns.
en te weinig bewezen.
al begint het er steeds meer op te trekken;-)
ik begin meer losse dorpen te bekijken tot wissel.
ik begin dicher te clusteren, en men ODA gaat leuk omhoog.
gisteren nog + 2,5 mil:D




In VIP zat veel meer potentieel dan in Gummi.
VIP was de stam die opkomende was en terecht plaats 1 had.
FOG had die onterecht veroverd door recruting(my ass, zo'n slechte)
Je uitspraak is de grootste onzin die je uit kunt kramen.
VIP heb jij dan wss nooit aan het werk gezien.
spelers daaruit verdienen respect.
Gummi heb ik echter niet aan het werk gezien, dus weet er zoveel niet van.

Je spreekt jezelf hier weereens behoorlijk tegen. Je oordeelt op het ene moment en geeft vervolgens zelf al aan dat je er niks vanaf weet. Gummi had ruim voldoende potentieel, alleen maken mensen keuzes in het leven en zijn een paar van onze toppers helaas gestopt. Dat betekent niet dat de overgebleven spelers slechte spelers zijn, in tegendeel. Alleen een speler kan nog zo goed zijn, als hij niet actief genoeg is, draait hij/zij niet mee met de top. Dat doet verder niets af aan zijn/haar kwaliteiten. Dye Devil staat bijvoorbeeld mooi hoog, ondanks de enorme defwall die er bij djock was opgetrokken. Als je ook naar de clustering van de gummispelers gaat kijken, is die nagenoeg optimaal, allemaal mooie strakke aaneengesloten clusters met een flinke veilige zone. Iets wat we van de omliggende stammen zeker niet kunnen zeggen. De bereidheid voor de stam te vechten is ook groot bij heel VIB, de eerste mooie gecoördineerde actie van de omliggende stammen op VIB heb ik nog niet gezien. Voorbeeld is mijn ODD, dat boven de 40 miljoen ligt en kijk eens naar het rendement wat daaruit gehaald is, geen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je spreekt jezelf hier weereens behoorlijk tegen. Je oordeelt op het ene moment en geeft vervolgens zelf al aan dat je er niks vanaf weet. Gummi had ruim voldoende potentieel, alleen maken mensen keuzes in het leven en zijn een paar van onze toppers helaas getsopt. Dat betekent niet dat de overgebleven spelers slechte spelers zijn, in tegendeel. Alleen een speler kan nog zo goed zijn, als hij niet actief genoeg is, draait hij/zij niet mee met de top. Dat doet verder niets af aan zijn/haar kwaliteiten. Dye Devil staat bijvoorbeeld mooi hoog, ondanks de enorme defwall die er bij djock was opgetrokken. Als je ook naar de clustering van de gummispelers gaat kijken, is die nagenoeg optimaal, allemaal mooie strakke aaneengesloten clusters met een flinke veilige zone. Iets wat we van de omliggende stammen zeker niet kunnen zeggen. De bereidheid voor de stam te vechten is ook groot bij heel VIB, de eerste mooie gecoödrdineerde actie van de omliggende stammen op VIB heb ik nog niet gezien. Voorbeeld is mijn ODD, dat boven de 40 miljoen ligt en kijk eens naar het rendement wat daaruit gehaald is, geen.

Demo, klopt wat je zegt, maar je moet toegeven dat er meer potentieel zat in VIP dan gummi.
als beide stammen apart verder zouden gegaan zijn, dan was gummi niet meer.
Maat VIP wel.
nuja, dat is verleden tijd want nu is het sowieso ViB.
 

DeletedUser

Guest
Ontopic heren .. en Beurre :p

Beste stam: ViB
Meest belovende stam voor de toekomst: FORT
Slechtste stam: Fog ( niet alle spelers)
Beste speler: Demo73!
Meest belovende speler voor de toekomst: bw-king, bladieblaat , emuk
Slechtste speler: /
Beste leider: Stoute Jongens (dieter)
Favoriete leider: Ptagi & Benleonard
Slechtste leider: Leiding lux
Favoriete forumfiguur: Rickje ( bart . hurink )
Minst favoriete forumfiguur: Beurre :^$ (k)
Meest Arrogante Spelers: Prima
Minst Arrogante Spelers: becel
Mooiste profiel afbeelding (speler): da phoenix #duuuuh
Mooiste profiel afbeelding (stam): TaOw
Meest onterechte top stam*: TSB
Meest onterechte top speler*:Galadriel1
 

DeletedUser16256

Guest
Ontopic heren .. en Beurre :p

Beste stam: ViB
Meest belovende stam voor de toekomst: FORT
Slechtste stam: Fog ( niet alle spelers)
Beste speler: Demo73!
Meest belovende speler voor de toekomst: bw-king, bladieblaat , emuk
Slechtste speler: /
Beste leider: Stoute Jongens (dieter)
Favoriete leider: Ptagi & Benleonard
Slechtste leider: Leiding lux
Favoriete forumfiguur: Rickje ( bart . hurink )
Minst favoriete forumfiguur: Beurre :^$ (k)
Meest Arrogante Spelers: Prima
Minst Arrogante Spelers: becel
Mooiste profiel afbeelding (speler): da phoenix #duuuuh
Mooiste profiel afbeelding (stam): TaOw
Meest onterechte top stam*: TSB
Meest onterechte top speler*:Galadriel1

-1 voor je plaatje :D #puh
 

DeletedUser25273

Guest
Demo, klopt wat je zegt, maar je moet toegeven dat er meer potentieel zat in VIP dan gummi.
als beide stammen apart verder zouden gegaan zijn, dan was gummi niet meer.
Maat VIP wel.
nuja, dat is verleden tijd want nu is het sowieso ViB.

Er is een goede reden waarom de twee stammen samen zijn gegaan en de chemie is er. Beide stammen hadden goede spelers en zeer veel potentieel en VIP was op dat moment actiever dan gummi, dat klopt wel, maar door de fusie is er bij beide partijen, na wat onwennigheid in het begin, een goede band ontstaan en we opereren nu ook als 1 stam en de gezamenlijke aanvallen zijn over het algemeen bijzonder succesvol te noemen (STG/Ruthless bijvoorbeeld). We kunnen de koe in de kont blijven kijken en het verleden blijven aanhalen, maar we zijn nu 1 stam die zeer goed draait en in mijn ogen ook absoluut de terechte nummer 1 is. Ik hoop dat er stammen opstaan die veel weerstand gaan bieden, want anders kan wereld 8 weleens heel snel naar een einde lopen, dan wordt VIB te dominant.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, als ViB inderdaad onverslaanbaar wordt voor de concurrentie.. Ben ik vast niet de enige die m'n account op de wis zet

Maar gelukkig, is dat nog moment nog lang niet in zicht :D
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, als ViB inderdaad onverslaanbaar wordt voor de concurrentie.. Ben ik vast niet de enige die m'n account op de wis zet

Maar gelukkig, is dat nog moment nog lang niet in zicht :D

En zal nooit komen
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: atm VIB
Meest belovende stam voor de toekomst: FORT
Slechtste stam: Feniks
Beste speler: Benleonard
Meest belovende speler voor de toekomst: bladieblaat denk ik toch wel :)
Slechtste speler: die zijn niet meer op 1 hand te tellen..
Beste leider: ikzelf? ^^
Favoriete leider: Brimstone
Slechtste leider: Vliedlaners
Favoriete forumfiguur: /
Minst favoriete forumfiguur: station edeltrein of hoe noemt ie ook weer
Meest onterechte top stam*: lux
Meest onterechte top speler*: galadriel
 
Bovenaan