The Golden Awards voor W9.nl

DeletedUser

Guest
aan het begin is voor mij 1/2 weken dan zijn de masa stammen grotendeels weg
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:Twir
Meest belovende stam voor de toekomst:/
Slechtste stam:STAR* (domweg iedereen aannemen die even wilt overstappen)
Beste speler:/
Meest belovende speler voor de toekomst:/
Slechtste speler:Lieflap
Beste leider:The guy without a hat
Favoriete leider:The guy without a hat
Slechtste leider:Mijzelf
Favoriete forumfiguur:/
Minst favoriete forumfiguur:/
Meest Arrogante Spelers:Alle Star* spelers,denken dat ze het al gemaakt hebben.
Minst Arrogante Spelers:Twir spelers
Mooiste profiel afbeelding (speler):Mine(coming)
Mooiste profiel afbeelding (stam):Twir
Meest onterechte top stam:/
Meest onterechte top speler:/
 

DeletedUser

Guest
Sommige Twir spelers denken ook dat ze het zijn ze -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Twir is een goede stam, maar hun reputatie wordt dan weer verneukt door mensen als sir eltimos die zichzelf belachelijk maken op het forum, jammer ...
 

DeletedUser

Guest
Twir is een goede stam, maar hun reputatie wordt dan weer verneukt door mensen als sir eltimos die zichzelf belachelijk maken op het forum, jammer ...

of verneukt door spelers die overnieuw beginnen en de stamverlaten?
 

DeletedUser

Guest
of verneukt door spelers die overnieuw beginnen en de stamverlaten?

kan ook natuurlijk, maar daar zal het niet aan liggen :)
die maken zichzelf niet belachelijk op het forum en niemand weet er van dus gebeurd er niks aan de reputatie :)

en krijg aub een leven i.p.v. dehele tijd mensen af te zeiken, misschien krijg je vrienden ^^
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: ***
Meest belovende stam voor de toekomst: -D-M- Veel ervaren spelers ik verwacht ook wel wat van star* maar die hebben de eerste fusie er alweer op zitten.
Slechtste stam: welke niet?
Beste speler: Nenya
Meest belovende speler voor de toekomst: Nenya
Slechtste speler: Zijn er te veel
Beste leider: ***
Favoriete leider: ***
Slechtste leider: Zijn er ook veel
Favoriete forumfiguur: ***
Minst favoriete forumfiguur: zijn er ook veel
Meest Arrogante Spelers: ***
Minst Arrogante Spelers: ***
Mooiste profiel afbeelding (speler): Nog niet echt naar gekeken
Mooiste profiel afbeelding (stam): Die van Star* is wel heel mooi
Meest onterechte top stam: Is er dan al een top stam?
Meest onterechte top speler: Wie zich zelf de beste vind
 
Reactiescore
0
kan ook natuurlijk, maar daar zal het niet aan liggen :)
die maken zichzelf niet belachelijk op het forum en niemand weet er van dus gebeurd er niks aan de reputatie :)

en krijg aub een leven i.p.v. dehele tijd mensen af te zeiken, misschien krijg je vrienden ^^

Oewh, lunat!c on tour

maar ff ontopic, ik vind het persoonelijk nog te vroeg om hier uitspraak over te doen, ook al voel ik me gevleid als spelers mij als toekomstig of zelfs als als beste speler zien. Leuk om dat mee te maken :)
 

DeletedUser

Guest
kan ook natuurlijk, maar daar zal het niet aan liggen :)
die maken zichzelf niet belachelijk op het forum en niemand weet er van dus gebeurd er niks aan de reputatie :)

en krijg aub een leven i.p.v. dehele tijd mensen af te zeiken, misschien krijg je vrienden ^^

Zie ik der uit als pipo the clown?
 

DeletedUser

Guest
ja -.- en ga niet off topic

wat dan ga je me dan een ban geven?

Deze topic is onzin hoe kan je nu al een favoriete speler of stam hebben? Dan vraag je erom om off-topic te gaan. Of wil je zeggen dat je nu al een speler van 80 hele puntjes een award wil geven voor de meest favoriete speler op w9?
 

DeletedUser

Guest
wat dan ga je me dan een ban geven?

Deze topic is onzin hoe kan je nu al een favoriete speler of stam hebben? Dan vraag je erom om off-topic te gaan.

favoriet kan je wel al hebben, meest belovende ook maar beste niet dus topic is moeite waard ookal kan je dit beter pas zeggen na ongeveer een maand, daarin heb je gelijk
 

DeletedUser

Guest
Jongens het gaat alleen maar om antwoord te geven op die vragen en wat cometaar daar over maar niet yea het is pipo de clown of is het bassie?
 
Reactiescore
0
Clown, your = you're...voor de 2e keer

ga ff iemand anders irriteren met je spellings controle, als je het zo goed kan was teacher geworden en had ons les gegeven, anders moet je ff je muil houden want dit is wat jij o zo erg vind alleen maar off topic gebratel...

yarn the invincible zei:
Deze topic is onzin hoe kan je nu al een favoriete speler of stam hebben? Dan vraag je erom om off-topic te gaan.
favoriet kan je wel al hebben, meest belovende ook maar beste niet dus topic is moeite waard ookal kan je dit beter pas zeggen na ongeveer een maand, daarin heb je gelijk

ben ik met je eens
 

DeletedUser

Guest
strijder zei:
Meest belovende stam voor de toekomst: -D-M- Veel ervaren spelers ik verwacht ook wel wat van star* maar die hebben de eerste fusie er alweer op zitten.

Welke fusie?
 
Bovenaan