The Golden Awards voor W9.nl

DeletedUser

Guest
Ja maar als bijvoorbeeld T.A.B. uit elkaar is gevallen omdat hun interne problemen ( wat niet zeker is) hadden zonder dat jullie daar iest aan hadden egdaan dan hebben jullie daar toch helemaal niks mee te maken.

Polyurethane is naar PGS overgestapt, voor de rest is er aan T.A.B. toen niet veel veranderd.

En je kan uiteraard nooit claimen dat je een vijand volledig hebt vernietigd, dat doet HUNT ook niet; maar ontkennen dat HUNT er geen aandeel in heeft gehad is een beetje onnozel. :)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk heeft HUNT wel aandelen gehad
HUNT is de agresiefste stam die ik ken

Reactieve mensen daar toch :p
wees is proactief en praat er over
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk jog

en de cijfertjes zeggeta HUNT de aggresiefste stam is


VT --> Als Aanval

1
De Wilde Jacht 223,20 Mio.


_

Bassie
let goed op die 1tje .. je weet wel dat getalletje.
klopt dat orf niet/?
 

DeletedUser24402

Guest
Tuurlijk jog

en de cijfertjes zeggeta HUNT de aggresiefste stam is


VT --> Als Aanval

1
De Wilde Jacht 223,20 Mio.


_

Bassie
let goed op die 1tje .. je weet wel dat getalletje.
klopt dat orf niet/?
Jammer bijna goed ;).

Als je iets verder kijkt dan dat je neus lang is zie je dat hun heel wat meer leden hebben ;)


http://forum.tribalwars.nl//showthread.php?t=25544

En dan de: Top 10 ODA Stammen.


Daarnaast spreek me niet zo stoer aan met die 'Bassie', Naast dat het denigrerend klinkt is het ook nog eens dom als je dan ook nog eens een foute bewering doet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24402

Guest
Hmm... Owned?

*Probeer ook 2x over je net getypte tekst te kijken. Dingen zoals ''let goed op die 1tje'', ''zeggeta'' en ''klopt dat orf niet/?'' slaan nergens op....
 

DeletedUser

Guest
Jij bent echt n00b man...

elke keer als je een discussie niet kunt winnen ga je steeds de spelers,
andere namen geven.

zoals Basv1 : bassie
Lobelia : loebloebloe (iets in die richting)

nu weet ik ook waarom er steeds gezegd wordt W9 niveu is laag,
dat komt door jouw reacties steeds... die halen het nivea dramatisch onderuit.

Sorry hoor
Dat van Lobelia whatever. Ik maakte een dom bericht omdat Pg Vs exire mij niet zo veeel aangaat. dan komt Lobelia met een bericht waar ik boos om word.
@VMatch
Basv1 noemde ik bassie omdat ik de naam mischien even vergeten was. ik ben toevallig niet de slimste van TW, wat is er zo erg. is het erg als ik bassie zeg ipv Basv1, dat is gelul

wat ook al helemaal gelul is dat jij met de domme reactie komt dat W9 saai word van mijn reacties. dat slaat echt op helemaal niks. mischien op jou domme gedrag.

basv1
Een typfout kan gebeuren, al zitten er toevallig meer in mijn bericht dan in andere. ik had geen tijd om mijn bericht door te kijken omdat er een film begon. maar zo een situatie kan jij je natuurlijk helemaal niet voorstellen omdat jij 24 uur per dag achter TW zit en niet eens weet wat een film is.
--

Basv1 nu moet ik je wel gelijk geven
ik was het ledenaantal van HUNT vergeten
mijn fout.

Green
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog even ter info basv1 "bassie", en greenslash: HUNT heeft belachelijk veel leden die geinternd worden, en dus geen ODA meer verdienen. Toch staat we al die tijden nog op nr 1, wat dus wel een prestatie genoemd kan worden. :)
 

DeletedUser24402

Guest
Sorry hoor
Dat van Lobelia whatever. Ik maakte een dom bericht omdat Pg Vs exire mij niet zo veeel aangaat. dan komt Lobelia met een bericht waar ik boos om word.
@VMatch
Basv1 noemde ik bassie omdat ik de naam mischien even vergeten was. ik ben toevallig niet de slimste van TW, wat is er zo erg. is het erg als ik bassie zeg ipv Basv1, dat is gelul

wat ook al helemaal gelul is dat jij met de domme reactie komt dat W9 saai word van mijn reacties. dat slaat echt op helemaal niks. mischien op jou domme gedrag.

basv1
Een typfout kan gebeuren, al zitten er toevallig meer in mijn bericht dan in andere. ik had geen tijd om mijn bericht door te kijken omdat er een film begon. maar zo een situatie kan jij je natuurlijk helemaal niet voorstellen omdat jij 24 uur per dag achter TW zit en niet eens weet wat een film is.
--

Basv1 nu moet ik je wel gelijk geven
ik was het ledenaantal van HUNT vergeten
mijn fout.

Green

Ga maar gauw stilletjes voor de Film zitten, hier hebben we je niet nodig :D. Ik en VMatch redden het wel.. En beverbeverbever natuurlijk :D
 

DeletedUser

Guest
Nog even ter info basv1 "bassie", en greenslash: HUNT heeft belachelijk veel leden die geinternd worden, en dus geen ODA meer verdienen. Toch staat we al die tijden nog op nr 1, wat dus wel een prestatie genoemd kan worden. :)

Ja tuuurlijk hebben jullie dat verdiend
al voordat jullie fuseerde hadden jullie de rang 1 ODA tog??

))

basv1 . ik kom hiern iet om ruzie te maken. wees toch niet zo reactief en gedraag je is proactief
 
Bovenaan