The End of the Begin

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie de edelstijl ?
Hiermee bedoel ik - 1000 punten dorpjes

Had ik maar een 1000 pnt dorp in mijn buurt :(

Gaat nog boeiend worden met max. 50 ruim ervaren spelers in 1 wereld ^^

Top 50 vind ik normaal voor no-lifers, ik ben bij deze nu ook een no-lifer :eek:
 

DeletedUser

Guest
jep ik ben erbij gekomen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ben helemaal niet good op w20
wan ik word steeds aangevallen:(:(
 

DeletedUser

Guest
@ 1ste post
niet iedereen begint op de 1ste dag :p
hoeveel spelers ken jij die van begin tot eind op rang 1 blijven?


anyway
het niveau is idd niet echt hoog (bij mij in de buurt)
en waarschijnlijk geldt dit ook voor de rest van de wereld
 

DeletedUser

Guest
@ 1ste post
niet iedereen begint op de 1ste dag :p
hoeveel spelers ken jij die van begin tot eind op rang 1 blijven?


anyway
het niveau is idd niet echt hoog (bij mij in de buurt)
en waarschijnlijk geldt dit ook voor de rest van de wereld

Jij ligt bij mij in de buurt ;)
 

DeletedUser51906

Guest
Geweldig om te lezen, dit is mijn argument om te laten zien dat er ook geen waarheid schuilt in het laatste topic van Emin :).
 

DeletedUser

Guest
@ 1ste post
niet iedereen begint op de 1ste dag :p
hoeveel spelers ken jij die van begin tot eind op rang 1 blijven?


anyway
het niveau is idd niet echt hoog (bij mij in de buurt)
en waarschijnlijk geldt dit ook voor de rest van de wereld

Eerste rede:
Vele spelers die in het begin van een nieuwe wereld op rang 1 staan blijven inderdaad niet lang op n°1 staan.. Dit waarschijnlijk omdat hij alleen maar aan punten denkt en dus niet aan het farmen..:confused: Als je van in het begin bezig bent met het farmen is het normaal dat je trager op gang komt omdat je eerst nog stal 3 moet hebben (voor Lc)

Pas daarna ga je sneller groeien en haal je de spelers die dan op n°1 staan in..

Misschien een 2e rede?
Spelers die op rang n°1 staan worden veel aangevallen door de 'noobies' die 'jaloers' zijn. Als zij dan alleen maar aan punten denken hebben ze geen troepen en zullen die 'noobies' maar blijven aanvallen omdat ze de "zogezegde" n°1 van de wereld aankunnen :rolleyes:


Dit is wat ik er van denk, nem,, :D
 

DeletedUser

Guest
Eerste rede:
Vele spelers die in het begin van een nieuwe wereld op rang 1 staan blijven inderdaad niet lang op n°1 staan.. Dit waarschijnlijk omdat hij alleen maar aan punten denkt en dus niet aan het farmen..:confused: Als je van in het begin bezig bent met het farmen is het normaal dat je trager op gang komt omdat je eerst nog stal 3 moet hebben (voor Lc)

Pas daarna ga je sneller groeien en haal je de spelers die dan op n°1 staan in..

Misschien een 2e rede?
Spelers die op rang n°1 staan worden veel aangevallen door de 'noobies' die 'jaloers' zijn. Als zij dan alleen maar aan punten denken hebben ze geen troepen en zullen die 'noobies' maar blijven aanvallen omdat ze de "zogezegde" n°1 van de wereld aankunnen :rolleyes:


Dit is wat ik er van denk, nem,, :D

Wat mij betreft, #1 ben je het haasje, #2 ben je het net niet, #3 ben je een loser, #4 dan zit je goed
 

DeletedUser47947

Guest
Wat mij betreft, #1 ben je het haasje, #2 ben je het net niet, #3 ben je een loser, #4 dan zit je goed

wat betreft spelersrang zit ik dan goed (#4). Allen jammer genoeg ben ik wel het haasje nu met /Dome :(. Er is al een of ander samenzwerings project tegen ons opgezet anderhalve week geleden ofzo. Bestaande uit ongeveer een tiental stammen in de regio #20-100. 3X niets van terechtgekomen. In totaal op de hele stam 10 aanvallen verstuurd. Maar ondanks dat vind ik het toch fijner lager op de ranglijst te staan. Dan heb je nog iets te bereiken.


Mvg,
TheFlod
 

DeletedUser40402

Guest
wat betreft spelersrang zit ik dan goed (#4). Allen jammer genoeg ben ik wel het haasje nu met /Dome :(. Er is al een of ander samenzwerings project tegen ons opgezet anderhalve week geleden ofzo. Bestaande uit ongeveer een tiental stammen in de regio #20-100. 3X niets van terechtgekomen. In totaal op de hele stam 10 aanvallen verstuurd. Maar ondanks dat vind ik het toch fijner lager op de ranglijst te staan. Dan heb je nog iets te bereiken.


Mvg,
TheFlod

We kunnen anders splitsen in 3 ofzo :) Ik heb al enkele namen in gedachten. Wat dacht je van HQ en [Act] voor de 2 andere deelstammen? Dan gebruiken we /dome voor de hoofdstam. Zou dat niet leuk zijn?
 

DeletedUser50540

Guest
Zo te zien ben ik dan het haasje :p
ik al zo snel mogelijk in mij hol kruipen :confused::eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoezo dat.

Ik lig achter op de AF van W20.

Hoe is het dat /dome weer leden heeft :D
 
Bovenaan