The End of the Begin

DeletedUser

Guest
wat wel opvalt vind ik , dat er veel meer leden zijn in deze wereld en toch niet de echte pro"s ...
Verder lijken de stammen mij hier de grootste flop ooit en lijkt me dit meer een individuele wereld ( ook wegens bouwtijdalvering ja ;) deze is niet onbelangrijk.
 

DeletedUser

Guest
Veel noobs.
Maar ik ben er zelf ook een! Dus leuke wereld voor mij:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er toch wel de nodige ervaren spelers verscholen zitten om toch stiekem de tijdshalvering uit te proberen en/of een easy account te kunnen runnen, zonder 24/7 online te hoeven zijn.

Persoonlijk heb ik gewoon niet de tijd om in een normale wereld te spelen, modereren heeft bij mij de prioriteit.
W20 geeft mij de kans om relaxed te spelen en eventueel nog wat beginners wat dingen te leren.
Bovendien blijven noobstammen leuk, ouderwets tot 1000 tellen op het forum en dergelijke :D

Hier geef ik mijn geld niet aan.
Premium account heeft nog een nut, die halvering is enkel nuttig in de beginperiode.
Echter wanneer de grondstoffen op zijn heeft het weer geen nut meer.
Je kan immers je looptijden van farms niet inkorten dus deze halveringen zijn allemaal commerciële stunts waarbij niet nagedacht is.
 

DeletedUser48278

Guest
Ik vind w20 een beetje vaag, net of is de wereld nog niet echt begonnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een lekkere wereld om mijn skills te verbeteren en dingen uit te proberen. Het kunnen winnen van deze wereld vind ik ook wel leuk:D
 

DeletedUser45034

Guest
Je kan niet winnen op een wereld :p

Wel op speeds of werelden die sluiten na 6 maanden ofzo. Alleen hebben ze die hier niet :D
 

DeletedUser

Guest
In principe speel je een spel om plezier te maken , vanaf het moment dat je dat doet , ben je gewonnen :)

Amen .
 

DeletedUser50626

Guest
Je kan niet winnen op een wereld :p

Wel op speeds of werelden die sluiten na 6 maanden ofzo. Alleen hebben ze die hier niet :D

# Overwinningsvoorwaarden: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten.

Dit betekent dat de wereld ongeveer 1,5 jaar actief zal zijn waarna er normaliter een winnende stam zal zijn. Enkel de punten van de eerste 40 leden tellen natuurlijk.

Clicky
 

DeletedUser40402

Guest
Mooi stukje, jammer dat deze discussie niet verder gaat.

PS: ik wil ook wel bij die belangrijke personen van het begin van de wereld staan :mad:
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegt wou ik dat doen , maar omdat je inactief was dacht ik dat het niet meer de moeite loonde :)
 

DeletedUser40402

Guest
Eerlijk gezegt wou ik dat doen , maar omdat je inactief was dacht ik dat het niet meer de moeite loonde :)

dan is het goed :p

mja ik vind wel dat je gelijk hebt. Er zijn hier wel meer spelers maar enorm veel noobs ook. En het stomme is dat die nooit op het AF komen :(
 
Bovenaan