The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Haha, het zijn niet de mooiste, het zijn een paar mooie. Bijna alle stacks die gehit werden gingen er aan zonder het laatste hapje te dodgen. Om al die berichten hier te posten zal een beetje veel ruimte in nemen, beetje onnodig punt is gemaakt namelijk. Het is ook niet zo raar dat er veel edels zijn gesneuveld, je had bijna al je def mobiel staan. Daarom dat ik ook heb aangegeven dat er de eerste dag heel deftig gedeft werd. Daarnaast heeft het acc inderdaad 100%/360 graden front, maar je had ook stacks staan over je gehele front en al je eigen def mobiel.

Kruisdef schat :p
Dat is iets wat spelers al jaren gebruiken op TW.
Maar mss heb je van die term nog niet gehoord :)

En tjah, na 80 clears op sommige dorpen is die stack er dan doorheen, dus ook de kruisdef. Duh :p
 

DeletedUser

Guest
Ik wens iedereen het beste in deze oorlog en moge de beste winnen :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie post! Blij dat het ervan gekomen is :D. Ik wens Ghosts heel erg veel succes! Laat het inderdaad een eerlijke oorlog zijn, waarbij er een juiste winnaar uit de bus komt :)!
Laten we vooral niet vergeten het leuk te houden, dit is en blijft een spel ;)!

Amen.
 

DeletedUser54299

Guest
Oef, wat een propaganda, en daar hebben we maanden op gewacht :p.

Veel succes Divine, Jullie zullen het nodig hebben!

Ik hoop dat dit een eerlijke oorlog word, zonder verdere stabs of ander vuil spel!

Moge de beste winnen!
 

DeletedUser69112

Guest
Succes schatjes!

Fall to your knees and pray, cause divinity will find it's way
 

DeletedUser62882

Guest
Succes Ghosts. Op een eerlijke strijd, en dan hoop ik op veel actie zowel op de fronten als op het AF :)
Moge de beste winnen!|:)
 
Reactiescore
1.039
Mooie verklaring hoor!

Succes divine, jullie gaan het vast nodig hebben :D
Hoop het wel ja, anders is het wel erg triest gesteld met het Ghosts niveau:p?
Kruisdef schat :p
Dat is iets wat spelers al jaren gebruiken op TW.
Maar mss heb je van die term nog niet gehoord :)

En tjah, na 80 clears op sommige dorpen is die stack er dan doorheen, dus ook de kruisdef. Duh :p
Beetje denigerend:p? Niet gewend van je, schat
 

DeletedUser51416

Guest
De eerste post ga ik niet mee tellen, tenslotte is dat wss de meest subjectieve gedeelte van de hoop.
En anders moet ik heel dat gedeelte maar kopiëren..

Het gaat meer naar het einde toe:

"Nadat Bird de verstandige keuze had gemaakt om Divine te joinen"

Deze lijkt mij echt heel subjectief gemaakt, niet dat ik er iets op tegen heb, feiten zijn feiten maar of het verstandig was, zullen wij maar op het einde van W39 weten. :)

Voor de rest zijn er ook subjectieve gedeelten tussen maar die meer een gedachte is op objectieve feiten, daarmee dat ik deze niet heb bij gerekend.

Over dat ene woordje heb je gelijk, voor de rest is alles objectief geschreven. Dat een inleiding van een oorlogsverklaring richting de andere stam is geschreven is niet raar. Hierin wordt Ghosts omschreven als het kwaad, we kunnen niet een oorlog gaan voeren met vrienden niet?


Kruisdef schat :p
Dat is iets wat spelers al jaren gebruiken op TW.
Maar mss heb je van die term nog niet gehoord :)

En tjah, na 80 clears op sommige dorpen is die stack er dan doorheen, dus ook de kruisdef. Duh :p

Er is op geen enkel dorp 80 clears gegooid, in ieder geval niet in een wave te gelijk. Daarnaast ken ik heel goed het fenomeen kruisdef, maar weet zeker dat het hier niet is toegepast. In ieder geval de nieuwe stacks zijn geen kruisdef.
 
Reactiescore
214
oude stacks waren wel crossdef, nieuwe ook veel maar idd niet alles
 

DeletedUser45617

Guest
Mooie post! Veel succes aan beide partijen en laat ons hopen op een mooie strijd!

Tree

Bird is the word
Het was misschien wel de verandering van wereld 39. Op negentien februari 2015 22:17:30 staat voor Ghosts bekend als een zwarte bladzijde in zijn kleurrijke geschiedenis. Veel spelers stonden er versteld van, anderen niet. Het trio Aesthetician, The Farmers Life en Vlad the Impaler leaveden Ghosts en richten de stam Bird op.
Verleden tijd dus richtten. (Ik kon het niet laten :().
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan