The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73927

Guest
Hahahaha, een goed begin is het halve werk zeggen ze! Het ziet er al veel belovend uit, ik ben benieuwd naar de overige posts :)
 

DeletedUser51416

Guest
Met veel pijn en moeite is het dan eindelijk volledig op papier. Ik zal de vraag voor zijn waarom er meer reserve post gemaakt zijn dan nodig, dit is puur om eventuele belangrijke gebeurtenissen in de oorlog/wereld aan de verklaring toe te voegen. In ieder geval veel plezier met het lezen, het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost.

Ik wens hierbij nog een keer Ghosts een fijne en vooral eerlijke oorlog. Dat de beste, Divine zonder twijfel, mag winnen!
 

DeletedUser51416

Guest
Ik ben de bescheidenheid zelve. We kunnen niet gaan ontkennen dat Divine het meeste kwaliteit heeft, Ghosts heeft de meeste kwantiteit ja, maar kwaliteit.....

Er is immers nog niks bewezen door Ghosts tegenover Divine, Divine wel tegenover Ghosts.
 

DeletedUser73927

Guest
Ons front is nog niet klaar voor een aanval, het is verstandiger om te wachten dan om clears te verspillen aan een massa die gedoemd is om te falen.
Maar dit zijn allemaal excuusjes, het bewijs dat Ghosts deze wereld gaat winnen zullen we binnenkort een laten zien :cool:
 

DeletedUser51416

Guest
Net zo binnenkort als de post van deze oorlogsverklaring?
 

DeletedUser63840

Guest
Mooie verklaring hoor!

Succes divine, jullie gaan het vast nodig hebben :D
 

DeletedUser32240

Guest
Mooi geschreven :)
Alleen wel spijtig dat sommige delen subjectief zijn.
Verprutst eigenlijk de waarde van de post, vind ik persoonlijk dan (no aggression pls)
 
Reactiescore
214
mooie verklaring! :D En een hele alinea ter ere van ons :eek: en zoals ik tel maar 8 dodgefoutjes? :$ met meer dan 4k? incs valt dit nog wel mee vind k, zijn er idd 8 te veel, maar als je aankomsttijd bekijkt, zal meer dan de helft van die berichtjes 's morgensvroeg aangekomen zijn en op inactieve momenten. :(

Zijn er ondertussen al wat meer door de pro-nachtblitz van VTI, beetje jammer dat je het zo moet doen maar bon
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51416

Guest
Mooi geschreven :)
Alleen wel spijtig dat sommige delen subjectief zijn.
Verprutst eigenlijk de waarde van de post, vind ik persoonlijk dan (no aggression pls)

Zou je mij willen vertellen waar het subjectief is? In mijn ogen is dit namelijk zo objectief mogelijk geschreven.

mooie verklaring! :D En een hele alinea ter ere van ons :eek: en zoals ik tel maar 8 dodgefoutjes? :$ met meer dan 1500 incs valt dit nog wel mee vind k, zijn er idd 8 te veel, maar als je aankomsttijd bekijkt, zal meer dan de helft van die berichtjes 's morgensvroeg aangekomen zijn en op inactieve momenten. :(

Zijn er ondertussen al wat meer door de pro-nachtblitz van VTI, beetje jammer dat je het zo moet doen maar bon

Nee dit waren de leukste berichten, er waren veel meer dodge fouten, niet alleen door vanochtend. Er zijn vooral compliment te geven over de eerste dag dat er gedeft is, daarna is er ook gedeft maar met een mindere overtuiging. En dat zal ook de reden zijn dat er zoveel dodge fouten gemaakt worden.
 

DeletedUser

Guest
Lieve TLOTT bedoelt natuurlijk over de 4k inc :p
Maar met die dodge fouten, en als dat de mooiste zijn, dan zullen die andere niet veel voorstellen.
Dan is dat best goed gedaan voor een bijna 100%/360° front met 4 tegenspelers ^^
En met een adelslachter stijging van 90 en 17 succesvolle recaps van de 64 verliezen.
 
Reactiescore
117
Lieve TLOTT bedoelt natuurlijk over de 4k inc :p
Maar met die dodge fouten, en als dat de mooiste zijn, dan zullen die andere niet veel voorstellen.
Dan is dat best goed gedaan voor een bijna 100%/360° front met 4 tegenspelers ^^
En met een adelslachter stijging van 90 en 17 succesvolle recaps van de 64 verliezen.

En dat allemaal natuurlijk met eigen deff!!!
 

DeletedUser32240

Guest
Zou je mij willen vertellen waar het subjectief is? In mijn ogen is dit namelijk zo objectief mogelijk geschreven.

De eerste post ga ik niet mee tellen, tenslotte is dat wss de meest subjectieve gedeelte van de hoop.
En anders moet ik heel dat gedeelte maar kopiëren..

Het gaat meer naar het einde toe:

"Nadat Bird de verstandige keuze had gemaakt om Divine te joinen"

Deze lijkt mij echt heel subjectief gemaakt, niet dat ik er iets op tegen heb, feiten zijn feiten maar of het verstandig was, zullen wij maar op het einde van W39 weten. :)

Voor de rest zijn er ook subjectieve gedeelten tussen maar die meer een gedachte is op objectieve feiten, daarmee dat ik deze niet heb bij gerekend.
 

DeletedUser51416

Guest
Lieve TLOTT bedoelt natuurlijk over de 4k inc :p
Maar met die dodge fouten, en als dat de mooiste zijn, dan zullen die andere niet veel voorstellen.
Dan is dat best goed gedaan voor een bijna 100%/360° front met 4 tegenspelers ^^
En met een adelslachter stijging van 90 en 17 succesvolle recaps van de 64 verliezen.

Haha, het zijn niet de mooiste, het zijn een paar mooie. Bijna alle stacks die gehit werden gingen er aan zonder het laatste hapje te dodgen. Om al die berichten hier te posten zal een beetje veel ruimte in nemen, beetje onnodig punt is gemaakt namelijk. Het is ook niet zo raar dat er veel edels zijn gesneuveld, je had bijna al je def mobiel staan. Daarom dat ik ook heb aangegeven dat er de eerste dag heel deftig gedeft werd. Daarnaast heeft het acc inderdaad 100%/360 graden front, maar je had ook stacks staan over je gehele front en al je eigen def mobiel.
 

DeletedUser65908

Guest
Zijn er ondertussen al wat meer door de pro-nachtblitz van VTI, beetje jammer dat je het zo moet doen maar bon

hoe ironisch deze opmerking, tijdje terug was ghosts nog zo trots op hun nachtblitz en nu vinden ze het jammer als ze er zelf een krijgen, en dat was niet eens een blitz maar gwn aantal aanvallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan