The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73657

Guest
Ale dan laat zien?

Beste Erlend,
Het was voor XB al zo goed als gedaan maar nu weten we het zeker het was een leuke en mooie strijd maar ik wil nog niet stoppen op deze wereld.

Ik denk wel dat jullie iemand als mij kunnen gebruiken en ik denk dat ik misschien beter bij jullie thuis pas want in XB is er de laatste tijd nogal inactiviteit omdat ze weten dat de strijd gestreden is. En dan is het niet zo leuk om nog verder te spelen als de helft van je stam AFK is.
Ik denk wel dat ik een ''aanwinst'' zou zijn want jullie zullen hoe dan ook tegen Divine /War moeten strijden daar kan je net om , het moet gebeuren en met hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb lang gewacht om dit te vragen maar met mijn positie gezien lig ik nogal slecht om mij tegen XB te keren.
Bird of Prey en zwenti lagen beter om over te stappen en zoals ik al zei ik wou dit eerder vragen maar ja zoals ik eerder al had vermeld..
Dus om het kort te maken .. zouden jullie mij accepteren in Rise ik wil me niet aanmelden bij divine want ja met het verleden gezien is het nogal moeilijk , en ik denk dat we samen kunnen strijden en de wereld winnen want jullie ingesteldheid staat me wel aan.

Alvast bedankt voor u tijd om deze PM te lezen en als u liever hebt van niet dan zegt u het maar en dan snap ik dit ook wel ergens ik denk gewoon dat het handiger is zo weinig mogelijk troepen gebruiken voor de XB - Rise oorlog .

MVG xxxxxx .
Goede nacht !


8874dc690aa810e64676629ad2d5ea92.png
 

DeletedUser

Guest
Als mensen nu nog niet willen stoppen binnen divine willen ze dat binnen een maand wel. Ik ken deze situatie, en het is beter om de eer aan jezelf te houden. Vanaf nu ga je enkel nog maar sneuer overkomen. Het is al vrij sneu, dit hele gebeuren, maar maak het niet erger dan het al is. Ik weet niet hoe de andere werelden erbij staan, maar deze wereld is overduidelijk gespeeld. Pak dan gewoon je verlies, in navolging van de betere spelers van ghosts.

ik schrijf al een paar keren dat ik nooit geloof dat ik zal winnen dus mijn verlies aanvaard ik wel, maar ik heb geen reden om te stoppen. ik heb nooit gespeeld om deze wereld te winnen, zelfde met nog andere spelers op deze wereld trouwens.

Of denk je dat spelers zoals een schoterbos als voorbeeld die heeft 2 milioen punten, ik geloof nooit dat hij nu speelt om de wereld te winnen, maar wel voor zijn plezier en om te zien hoe ver hij zal geraken.
Zelfde her. Ik wou ook de oorlog verderzetten tussen de ghost clan versus divine clan maar blijkbaar is die gedaan, dus gaan we gewoon verdergroeien en een mooie cluster opbouwen.

En dat er spelers gaan stoppen kan ik me wel voorstellen, topspelers zoals jullie hebben niets aan al die gedelete spelers te blijven edelen. Ik respecteer da ook en zal het jammer vinden.
 

DeletedUser18673

Guest
Beste Erlend,
Het was voor XB al zo goed als gedaan maar nu weten we het zeker het was een leuke en mooie strijd maar ik wil nog niet stoppen op deze wereld.

Ik denk wel dat jullie iemand als mij kunnen gebruiken en ik denk dat ik misschien beter bij jullie thuis pas want in XB is er de laatste tijd nogal inactiviteit omdat ze weten dat de strijd gestreden is. En dan is het niet zo leuk om nog verder te spelen als de helft van je stam AFK is.
Ik denk wel dat ik een ''aanwinst'' zou zijn want jullie zullen hoe dan ook tegen Divine /War moeten strijden daar kan je net om , het moet gebeuren en met hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb lang gewacht om dit te vragen maar met mijn positie gezien lig ik nogal slecht om mij tegen XB te keren.
Bird of Prey en zwenti lagen beter om over te stappen en zoals ik al zei ik wou dit eerder vragen maar ja zoals ik eerder al had vermeld..
Dus om het kort te maken .. zouden jullie mij accepteren in Rise ik wil me niet aanmelden bij divine want ja met het verleden gezien is het nogal moeilijk , en ik denk dat we samen kunnen strijden en de wereld winnen want jullie ingesteldheid staat me wel aan.

Alvast bedankt voor u tijd om deze PM te lezen en als u liever hebt van niet dan zegt u het maar en dan snap ik dit ook wel ergens ik denk gewoon dat het handiger is zo weinig mogelijk troepen gebruiken voor de XB - Rise oorlog .

MVG xxxxxx .
Goede nacht !


8874dc690aa810e64676629ad2d5ea92.png

Dat kan iedereen schrijven.
 

DeletedUser

Guest
Beste Erlend,
Het was voor XB al zo goed als gedaan maar nu weten we het zeker het was een leuke en mooie strijd maar ik wil nog niet stoppen op deze wereld.

Ik denk wel dat jullie iemand als mij kunnen gebruiken en ik denk dat ik misschien beter bij jullie thuis pas want in XB is er de laatste tijd nogal inactiviteit omdat ze weten dat de strijd gestreden is. En dan is het niet zo leuk om nog verder te spelen als de helft van je stam AFK is.
Ik denk wel dat ik een ''aanwinst'' zou zijn want jullie zullen hoe dan ook tegen Divine /War moeten strijden daar kan je net om , het moet gebeuren en met hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb lang gewacht om dit te vragen maar met mijn positie gezien lig ik nogal slecht om mij tegen XB te keren.
Bird of Prey en zwenti lagen beter om over te stappen en zoals ik al zei ik wou dit eerder vragen maar ja zoals ik eerder al had vermeld..
Dus om het kort te maken .. zouden jullie mij accepteren in Rise ik wil me niet aanmelden bij divine want ja met het verleden gezien is het nogal moeilijk , en ik denk dat we samen kunnen strijden en de wereld winnen want jullie ingesteldheid staat me wel aan.

Alvast bedankt voor u tijd om deze PM te lezen en als u liever hebt van niet dan zegt u het maar en dan snap ik dit ook wel ergens ik denk gewoon dat het handiger is zo weinig mogelijk troepen gebruiken voor de XB - Rise oorlog .

MVG xxxxxx .
Goede nacht !


8874dc690aa810e64676629ad2d5ea92.png

Overstappen naar de vijand is zo laag, dat doe je niet. Ik zou zo iemand ook nooit aanvaarden im mijn stam, op gelijk welke wereld.
 

DeletedUser73657

Guest
Mijn reactie was in 30 seconden tijd ofzo, jij schrijf dit in 30 sec tijd zeker? Man accepteer de waarheid eens, je stam is helemaal niet trouw en iedereen weet dat jullie gaan verliezen dus zoeken ze andere stammen die eventueel interesse hebben.

04c14924b6b1df1304f88f2e830cabdc.png
 

DeletedUser18673

Guest
Mijn reactie was in 30 seconden tijd ofzo, jij schrijf dit in 30 sec tijd zeker? Man accepteer de waarheid eens, je stam is helemaal niet trouw en iedereen weet dat jullie gaan verliezen dus zoeken ze andere stammen die eventueel interesse hebben.

04c14924b6b1df1304f88f2e830cabdc.png

Als je met zoiets afkomt moet je namen noemen anders ben je geen goede leider en steun je zo mensen,


Maar zoals ik al zij praatjes , frustratie
 

DeletedUser73657

Guest
Als je met zoiets afkomt moet je namen noemen anders ben je geen goede leider en steun je zo mensen,


Maar zoals ik al zij praatjes , frustratie

Neuh, enkel medelijden met jou :D Wij winnen deze wereld zonder problemen, geen reden om gefrustreerd te zijn ;) Waarom zou ik jouw werk doen voor je? Jij mag lekker uitzoeken wie van je stam trouw is en wie niet :D

En mensen die xb willen leaven zal ik altijd steunen :)
 

DeletedUser18673

Guest
Praatjes ......

Maar hoe komt het dat toxic zo lomp is?
Zijn die van rise alemaal zo lomp?
 

DeletedUser18673

Guest
Je wilt alleen toxic zen stommiteit van de baan helpen zo , maar dat zal niet lukken ,

Waarom heeft hem dat gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan