The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wanneer de f*ck hou jij op? Hoeveel dagen moeten we jou gezever nog lezen? Damn, je hebt je vanaf seconde 1 dat je op dit forum kwam belachelijk geaakt. Ga je camping bewaken, of doe eendert wat, maar blijf hier gwn weg?

Ff mezelf quoten, je begrijpt de post duidelijk niet.
Je moet niet enkel mijn bijdrage lezen, de bijdrage van de andere acounts mag je gerust ook lezen ;)

Wel grappig om dit hier allemaal te lezen :D
Dat is ook de bedoeling, er is niets meer te vertellen over de oorlog tussen ghost en divine, ondertussen kunnen we proberen om het een en ander bij te leren, zoals over konijntjes :rolleyes:

It's always Peeta .. :rolleyes:
Ocharme die jongen :(
 

DeletedUser63648

Guest
Ik ga hier toch nog een serieuze oproep doen aan mansom en consorten. Allereerst echter, ga ik een fabel ontkrachten. De wereld is gespeeld. Dat is een feit wat iedereen hier kan vaststellen: immers, er is helemaal niemand meer die nog oprecht gelooft dat divine en rise de wereld niet gaan winnen. Dan wordt er vaak geloofd, ik heb dat namelijk wel eerder meegemaakt, eigenlijk precies dezelfde situatie, dan wordt er vaak gedacht dat onze tegenstanders het ons nog een beetje 'lastig' moeten maken, om 'het spannend te maken'. Geloof mij, daar zit echt hélemáál niemand op te wachten. Echt spannend is het namelijk toch niet, het wordt gewoon ontzettend saai. Wat mij betreft, hoe eerder deze wereld afgelopen is hoe beter. W31 was precies hetzelfde verhaal ( na een gegeven moment gingen alle capabele spelers op delete) en de wereld was toen het meest saaie wat je je ook maar kon voorstellen. Heb daar zelfs de laatste paar maanden ook maar 1 of 2 keer gelogd, gelukkig had ik nog een co die wat aan edelen deed af en toe.

Lang verhaal kort: ga gewoon op delete joh. Scheelt je weer een heleboel pp, tijd en plezier die je veel beter op een andere wereld kan gebruiken.
 

DeletedUser73696

Guest
Vragen mogen pas na de spreekbeurt mannen.

Verder eten konijnen graag konijnenvoer, wat wij mensen ook wel zien als sla.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier toch nog een serieuze oproep doen aan mansom en consorten. Allereerst echter, ga ik een fabel ontkrachten. De wereld is gespeeld. Dat is een feit wat iedereen hier kan vaststellen: immers, er is helemaal niemand meer die nog oprecht gelooft dat divine en rise de wereld niet gaan winnen. Dan wordt er vaak geloofd, ik heb dat namelijk wel eerder meegemaakt, eigenlijk precies dezelfde situatie, dan wordt er vaak gedacht dat onze tegenstanders het ons nog een beetje 'lastig' moeten maken, om 'het spannend te maken'. Geloof mij, daar zit echt hélemáál niemand op te wachten. Echt spannend is het namelijk toch niet, het wordt gewoon ontzettend saai. Wat mij betreft, hoe eerder deze wereld afgelopen is hoe beter. W31 was precies hetzelfde verhaal ( na een gegeven moment gingen alle capabele spelers op delete) en de wereld was toen het meest saaie wat je je ook maar kon voorstellen. Heb daar zelfs de laatste paar maanden ook maar 1 of 2 keer gelogd, gelukkig had ik nog een co die wat aan edelen deed af en toe.

Lang verhaal kort: ga gewoon op delete joh. Scheelt je weer een heleboel pp, tijd en plezier die je veel beter op een andere wereld kan gebruiken.

Je hebt gelijk wat betreft de overwinning van divine/rise.
Maar bekijk het zo. als real madrid gaat spelen tegen.... een ploeg van 4de divisie, is er niemand die hen maar een kans geeft om te winnen tegen real madrid
en als ze 100 keer tegen elkaar spelen zal real 99 keer winnen, de spelers van die kleine ploeg weten dat ook,
waarom spelen ze dan nog?? ja kan evengoed die match afzeggen.
Ze gaan toch spelen want er is misschien 1% kans dat ze heel toevallig toch winnen.

Ik bekijk het ook zo.
Als het nog heel lang duurt gaan de beste spelers idd opgeven, maar dat telt ook voor de divine spelers. Ik weet het de kans is misschien maar 0,5% maar als je telkens opgeeft omdat een wereld er verloren uitziet dan word TW ook saai. Oh mijn buur word te groot ik stop want ik kan toch niet winnen tegen hem.
Op die manier is elke wereld na 6 maanden al gespeeld.

Ben ik nu overmoedig door te denken dat ik kan winnen? nee want ik geloof nooit dat ik ga winnen zonder mirakels.
Ik heb mijn doel op W39 al lang gehaald al de rest is extra.
 

DeletedUser18673

Guest
Rise heeft weer een domme domme fout gemaakt hahahaha

Speciaal voor men goede vriend erlend .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan