The DC vs PKS

DeletedUser

Guest
je bedoelt een new epic fail?

deze is voor jou

Enigste is het meest enig, sort of schattigste dus ;)

Verder pleit ik er nog steeds met gans grote kracht voor dat dit topic:

1. Onder het forumstof of onder het gespam van xprezz, godlight en dakingnl verdwijnt

2. Dichtgezet wordt door ons aller geerde forummoderator en postverwijderliefhebber bappos
3. Verandert wordt in ... vs PKS, of iets dergelijks. Weet ook niet meer of The DC nou nog blijft leven of niet.
 

DeletedUser16996

Guest
haha kvond die opmerking wel zo leuk.

maar hoop is meestal een uigestelde teleurstelling;)
 

DeletedUser

Guest
ik weet het niet zeker,maar ik denk dat ht oude PLAGUE wel gewonnen heeft :)
 

DeletedUser532

Guest
Jah, vooral nadat ik de dorpen heb gecleared en niet genoeg grondstoffen en edels heb om het allemaal binnen een dag te klaren..
Diep triest..
 

DeletedUser

Guest
Je kan het wel zien er zitten wel meer interners in ~phoe behalve jeurus2. Tommy8 en het wolfje kunnen er ook wat van.
 

DeletedUser659

Guest
Hm... Ooit gehoord van Phoe2? Ik niet... Ooit gehoord van PAST2? Oh ja... Die wel ;)

ooit gehoord van intern stam? ohnee:O daar zitten een paar interns in en enkele moraal brekers:rolleyes: dat is nogwel nodig met die teva naabs in de buurt.
 

DeletedUser

Guest
/care? ik bepaal zelf wel wat noob is en ik vind een paar moraal brekertjes wel handig af en toe.

Grappig dat je dit argument aandraagt, terwijl je zelf 95% van de TW-community voor noob uitmaakt. Wat nou als ze dit gebruiken bij TEVA? Wat zou jij er tegenin brengen?
 
Bovenaan