The DC vs PKS

DeletedUser

Guest
Nee van the DC hebben we namelijk zulk spetterend vuurwerk gezien:eek:
 

DeletedUser

Guest
nou meer dan van PKS.
PKS heeft wel geteld 3x aangevallen.


denk wij toch wel heel wat meer;)
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel aanvallen van The DC zijn mislukt?
Zo'n 60%? (bij mij in ieder geval wel).
Ik lig niet voor niets nog als een van enigste midden in jullie cluster. Dit zegt meer of jullie dan over mij. Ik bedoel hier met name Pyran en Chelsea basis mee.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel aanvallen van The DC zijn mislukt?
Zo'n 60%? (bij mij in ieder geval wel).
Ik lig niet voor niets nog als een van enigste midden in jullie cluster. Dit zegt meer of jullie dan over mij. Ik bedoel hier met name Pyran en Chelsea basis mee.

Volgensmij heeft PLAGUE destijds een volledig PKS cluster weggevaagd. Jij had een laag moraal, en tjah als ze gewend zijn om niet te hoeven timen en dergelijke... Is het makkelijk verdedigen voor jou.

Ik zeg niet dat jij het makkelijk hebt gehad hoor, maar de andere PKSleden zullen het moeilijker hebben gehad vanwege het moraal.

En in het vervolg: enige ipv enigste ;)
 

DeletedUser

Guest
het is rot bij 31% moraal door 30k/30k en 5k zc te komen.

Of soms meer.
Ik vind het wel erg zwak als er nog maar 500speer staat en meer niet om dan op te geven:p En als je dan te lang wacht staat er nieuwe ondersteuning.

@Neonlight: Is dat zo? Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gezien, enige. Maar ik zal het onthouden.
 

DeletedUser

Guest
Enigste is het meest enig, sort of schattigste dus ;)

Verder pleit ik er nog steeds met gans grote kracht voor dat dit topic:

1. Onder het forumstof of onder het gespam van xprezz, godlight en dakingnl verdwijnt
2. Dichtgezet wordt door ons aller geerde forummoderator en postverwijderliefhebber bappos
3. Verandert wordt in ... vs PKS, of iets dergelijks. Weet ook niet meer of The DC nou nog blijft leven of niet.
 

DeletedUser1722

Guest
Dit gaat idd gewoon door, loopt allemaal alleen wat langzamer op t moment =)
 

DeletedUser

Guest
Heeft met de Bijbel te maken.

jezus was "a new hope" voor de mensen ;)
 
Bovenaan