TFT vs B0RG

DeletedUser

Guest
CoW pownt in k21:D

maar hé die zijn ook al gerecruteerd:eek: wat een verrassing:(
 

DeletedUser

Guest
CoW pownt in k21:D

maar hé die zijn ook al gerecruteerd:eek: wat een verrassing:(

Precies alles recruiten.

Zelfde als die TFBT stam alles recruiten wat er te recruiten valt en nu ontslaan ze iedereen omdat ze wat edelvoer willen hebben :eek:

Het is te triest voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Doet me denken aan een stam, ik kan niet echt op de naam komen.

Een vierlettertag, alles recruteren, en dan hun tweede stam dumpen en afbouwen, ze hebben zelfs een derde stam gehad, juist.

Ohja, ze recruteerde zelfs de helft van hun vijand.

De pot verwijt de ketel?
 

DeletedUser

Guest
Doet me denken aan een stam, ik kan niet echt op de naam komen.

Een vierlettertag, alles recruteren, en dan hun tweede stam dumpen en afbouwen, ze hebben zelfs een derde stam gehad, juist.

Ohja, ze recruteerde zelfs de helft van hun vijand.

De pot verwijt de ketel?

Gaap.

Ik val in herhaling volgens mij. Heb je ook lees problemen ??

Dat B0RG en dit B0RG zijn niet te vergelijken. Het waren volgens mij tijden waarin jij nog maar net begon of niet eens begonnen was dus niks van mee gekregen hebt. Jij praat met iedereen mee maar je weet niet eens waar je het zelf over hebt volgens mij.

Waarbij ik niks te maken heb gehad met welke recruite dan ook. Dus ik kan vrij uit spreken en dat doe ik ook.

En dan nog dit zegt genoeg

B0RG Aantal stam veranderingen: 400 http://nl.twstats.com/nl3/index.php?page=tribe&id=5679

TFT Aantal stam veranderingen: 1083 http://nl.twstats.com/nl3/index.php?page=tribe&id=16597
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gaap.

Ik val in herhaling volgens mij. Heb je ook lees problemen ??

Dat B0RG en dit B0RG zijn niet te vergelijken. Het waren volgens mij tijden waarin jij nog maar net begon of niet eens begonnen was dus niks van mee gekregen hebt. Jij praat met iedereen mee maar je weet niet eens waar je het zelf over hebt volgens mij.

Waarbij ik niks te maken heb gehad met welke recruite dan ook. Dus ik kan vrij uit spreken en dat doe ik ook.

En dan nog dit zegt genoeg

B0RG Aantal stam veranderingen: 400 http://nl.twstats.com/nl3/index.php?page=tribe&id=5679

TFT Aantal stam veranderingen: 1083 http://nl.twstats.com/nl3/index.php?page=tribe&id=16597

TFT is gewoon heel wat ouder, het huidige TFT heeft geen 1083 stamwisselingen.
TFT is nog een massastam geweest :eek:

Maar toen kwam billy.

Maar wie begon er over recrutering te mekkeren?
Laten we er gewoon over ophouden dan :eek:
 

DeletedUser

Guest
TFT is gewoon heel wat ouder, het huidige TFT heeft geen 1083 stamwisselingen.
TFT is nog een massastam geweest :eek:

Maar toen kwam billy.

Maar wie begon er over recrutering te mekkeren?
Laten we er gewoon over ophouden dan :eek:

oei dat moet zeer gedaan hebben als je in eens zo snel terug krabelt van " Laten we er gewoon over ophouden dan "

+ TFT is ouder ?? laat me niet lachen. Jullie hebben allemaal spelers aan de grens dat is al 1 teken dat TFT niet ouder is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In tegenstelling tot jou en andere van je discussiepartners, lukt het mij wel een discussie af te sluiten als:

"we hebben hetzelfde gedaan"
"iedereen heeft evenveel gelijk"
"hier gaan we niet uitkomen, maar ik ga je niet afbreken en daarom doen we het zo"
"omdat jij aangeeft dat ik het niet kan vergelijken, lijkt het me nutteloos hier mee verder te gaan"
"omdat jij aangeeft niets met recruiting te maken te hebben, het me niet nuttig lijkt dit met je te bespreken"

Mijn ego kan zoiets dergelijks aan.
 

DeletedUser

Guest
CoW pownt in k21:D

maar hé die zijn ook al gerecruteerd:eek: wat een verrassing:(

Begin je al schrik te krijgen dan :D

King1/9 wat zit jij nou te zeiken hoe TFT leden aanwerft. Deel van het spel, niet? Of was dat deel nog onduidelijk voor je?


TFTB... tjah. Eerst werd er gezeikt dat het een massastam was. wordt die opgeheven, dan wordt er gezeikt dat we edelvoer willen? Tjah, zo kan je hier berichten blijven posten he king.

Nu, waar komt het concreet op neer.

1.- Je maakt afgang in K22.
2.- Je kan er niets aan doen. (begin nou niet te zeiken over 2 dorpjes die je hebt kunnen nemen in een volledige aanvalswave, of enkele muren die bij sommigen wat sneller neergingen. Feit is dat onze edels er blijkbaar doorgeraken.)


We weten intussen ook allemaal dat je het spijtig vind dat je account zelf niet in onze regio ligt, maarja, das al oud nieuws he.

Mss de vv van iemand daar doen? Maarja, straks doe je daar al de vv van iedereen aan het front dan. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als king me even helpt, kan hij de datum van oprichting van Borg doorgeven...
TFT is opgericht 18 november 2007.

Een kleine 2 maanden later joint billygeets :D
Speelde toen op wereld 2 wel...
Toen nog inactief op w3, een irritante noob die het forum niet las.
Een aantal dingen zijn verbeterd, oordeel zelf.
 

DeletedUser

Guest
Als king me even helpt, kan hij de datum van oprichting van Borg doorgeven...
TFT is opgericht 18 november 2007.

Een kleine 2 maanden later joint billygeets :D
Speelde toen op wereld 2 wel...
Toen nog inactief op w3, een irritante noob die het forum niet las.
Een aantal dingen zijn verbeterd, oordeel zelf.

11.06.
10:18 De stam is door Nas-T opgericht. Ik denk dat dit ook 2007 is

Dat heb ik fout gezegd, en jij fout geïnterpreteerd, nu zijn we weer even slecht.

Nee dat zie jij fout jij maakt de fout door het verkeerd te zeggen. Ik kan er niks aan doen

Nu, waar komt het concreet op neer.

1.- Je maakt afgang in K22.
2.- Je kan er niets aan doen. (begin nou niet te zeiken over 2 dorpjes die je hebt kunnen nemen in een volledige aanvalswave, of enkele muren die bij sommigen wat sneller neergingen. Feit is dat onze edels er blijkbaar doorgeraken.)


:


Ik maak een afgang in k22 ?? Lol noobje pak de kaart eens en kijk eens waar ik lig.

2. Zoals ik zei zie kaart ik kan niet eens iets pakken maar vind het knap hoor je zelf de hemel in prijzen want ook jouw heb ik niet zo hoog staan maar je hebt ook een grote mond hier de laatste tijd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
11.06.
Ik maak een afgang in k22 ?? Lol noobje pak de kaart eens en kijk eens waar ik lig.


Tjah, king, weer zo'n idiote reactie die we konden verwachten, aangezien je niets anders kon zeggen. Ik dacht wel dat je kon afleiden uit mijn voorafgaande post, dat je helemaal niet in onze buurt ligt.

(Ik dacht nochtans dat mijn post duidelijk was:confused: Mohniels snapt het toch.)

Tjah, voor de rest wel leuk dat je op al de rest geen commentaar kon geven. Geeft nogal overduidelijk aan dat deze noob wel gelijk heeft :cool:


Trouwens B0RG was toch 1 groot collectief?:D

BTW wil dat nou wat zeggen of jij mij hoog hebt staan of niet? Hoog of laag who cares? Je bent blijkbaar de enige ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tjah, king, weer zo'n idiote reactie die we konden verwachten, aangezien je niets anders kon zeggen. Ik dacht wel dat je kon afleiden uit mijn voorafgaande post, dat je helemaal niet in onze buurt ligt.

(Ik dacht nochtans dat mijn post duidelijk was:confused: Mohniels snapt het toch.)

Tjah, voor de rest wel leuk dat je op al de rest geen commentaar kon geven. Geeft nogal overduidelijk aan dat deze noob wel gelijk heeft :cool:


Trouwens B0RG was toch 1 groot collectief?:D

ja hoor jij hebt gelijk :rolleyes:

Jullie pakken eens een paar dorpjes in k23 en wij worden ge-ownt :rolleyes:

Ga jij maar weer verder leven in je droom wereld.
 

DeletedUser22326

Guest
Nee, oeh wij krijgen rake klappen van B0RG.. daarbij komt dat het woord "ownen" niet gevallen is, maar afgaan.
 

DeletedUser

Guest
Nee, oeh wij krijgen rake klappen van B0RG.. daarbij komt dat het woord "ownen" niet gevallen is, maar afgaan.

Jullie hebben het steeds over ownen ga nouw niet jullie eigen woorden verdraaien.

en wij zijn aan het afgaan ?? Jullie worden met de dag leuker :D
 

DeletedUser

Guest
Jullie pakken eens een paar dorpjes in k23 en wij worden ge-ownt :rolleyes:

Ja, ik dacht dat K22 niet K23 was. nuja, het kan zijn dat ik aan het dromen ben natuurlijk he. Als king het zeg, kan het niet anders dan kloppen.

Maarja, je hebt het blijkbaar nogal moeilijk om toe te geven dat K22 jullie (om maar niet je te zeggen) ding niet is.

Denk ervan wat je wil King. of je ons nu hoog of laag inschat. je/jullie zijn er ver mee gekomen, door TFT laag in te schatten.
 
Bovenaan