TFT vs B0RG

DeletedUser22241

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: acacacac

Side 2:
Tribes:
Players: king artur 1th

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 6
Verschil: 1

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 73,714
Kant 2: 68,117
Verschil: 5,597

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TFT

Side 2:
Tribes: BORG B0RG

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29
Kant 2: 4
Verschil: 25

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 176,115
Kant 2: 36,603
Verschil: 139,512

image.php
 

DeletedUser

Guest
Gaap moet je niet er nog 2,5 miljoen bij doen ???


Want recruiten is toch ook het zelfde als veroveren knap gedaan hoor :rolleyes:

Jullie hebben maar 1 grens en daar maar over blijven opscheppen dat je een keer een paar dorpjes pakt. TFT is echt da bom :rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
Gaap moet je niet er nog 2,5 miljoen bij doen ???


Want recruiten is toch ook het zelfde als veroveren knap gedaan hoor :rolleyes:

Jullie hebben maar 1 grens en daar maar over blijven opscheppen dat je een keer een paar dorpjes pakt. TFT is echt da bom :rolleyes:

kan me herinneren dat BORG dat ook Deed tegen CdM, dus king SU! stop met whine en accepteer gewoon dat je dorpen verliest of laat zien dat jullie beter zijn dan TFT, voorlopig lukt jullie dit niet.

PUNT!
 

DeletedUser

Guest
kan me herinneren dat BORG dat ook Deed tegen CdM, dus king SU! stop met whine en accepteer gewoon dat je dorpen verliest of laat zien dat jullie beter zijn dan TFT, voorlopig lukt jullie dit niet.

PUNT!

Ik heb genoeg laten zien met mijn vv's

Maar BORG heeft nooit minder dan 3 grenzen gehad dus als je iets schreeuwt zorg dan dat de feiten kloppen.

Waarbij CDM een fusie is van 2 van onze vijanden dus het ook het zelfde kan gezien worden als 2 grenzen maar ook als je het ziet als 1 grens hebben we er nog niet minder dan 3 gehad.

ps het gene wat ik nu doe is het gene wat jullie het hele CDM tijdperk door gedaan hebben. Alleen jullie waren er velen male fanatieker in dan ik dus ga mij niet beschuldigen voor iets wat je zelf ook deed


+ je kan punten neer zetten wat je wilt het heeft geen nut
 

DeletedUser

Guest
Bladiebladiebla. De laatste tijd worden je post NOG matiger (*schok* kon dat :eek:)

B0rg heeft ook in de loop der tijden massas spelers aangetrokken door fusies of recruitment, so stop whining. Exodus is btw niet eens met CdM gefuseerd, exodus is uit elkaar gevallen en CdM heeft +-10-15 man gerecruit. 9 mensen ervan gingen naar FIRM, de rest werd opgeedeld, etc.

Dat jullie ook eens de pijn moeten voelen wat het is om op meerdere fronten actief te vechten, ontmaskert nu toch mooi de hele b0rg parade.

Ja, als je dan goeie resultaten boekt is het mooi om daar een memotje van te maken op het forum. Maar nee, als het slecht gaat hoef je hier niet te komen janken dat de wereld zo gemeen is. So please, ga zielig doen op je eigen stammenforum.

Wat je op het laatst zegt is idd mooi. Je kunt tegen jou zeggen wat je wil, je bent toch zo koppig als een ezel, nooit voor rede vatbaar, leeft in je eigen belevingswereldje.
 

DeletedUser

Guest
Bladiebladiebla. De laatste tijd worden je post NOG matiger (*schok* kon dat :eek:)

B0rg heeft ook in de loop der tijden massas spelers aangetrokken door fusies of recruitment, so stop whining. Exodus is btw niet eens met CdM gefuseerd, exodus is uit elkaar gevallen en CdM heeft +-10-15 man gerecruit. 9 mensen ervan gingen naar FIRM, de rest werd opgeedeld, etc.

Dat jullie ook eens de pijn moeten voelen wat het is om op meerdere fronten actief te vechten, ontmaskert nu toch mooi de hele b0rg parade.

Ja, als je dan goeie resultaten boekt is het mooi om daar een memotje van te maken op het forum. Maar nee, als het slecht gaat hoef je hier niet te komen janken dat de wereld zo gemeen is. So please, ga zielig doen op je eigen stammenforum.

Wat je op het laatst zegt is idd mooi. Je kunt tegen jou zeggen wat je wil, je bent toch zo koppig als een ezel, nooit voor rede vatbaar, leeft in je eigen belevingswereldje.

Jouwn posten zijn ook niet van een hoog niveau overigens ( behalve als je weer iets analyseert ) maar voor de rest stelt het ook niet zoveel voor.

Zoals ik al zei B0RG van vroeger is deze B0RG niet ik ben ook niet verandtwoordelijk geweest voor het recruitings beleid dus ik ben overal onschuldig in.

Dat van eXodus was geen fusie nee dat klopt daar vergis ik me in mijn foutje :eek:

Pijn voelen is zo'n groot woord meestel worden de spelers opgeruimt die toch nooit zo actief waren en niks voor de stam deden ;)

Ik zit ook niet op te scheppen over mijn stats maar wie deb al kaatst ....

Waarom ben ik niet voor rede vatbaar ??

Waarom mag iedereen zijn mening posten op het forum behalve ik ??

Leg me dat maar eens uit mijn mening hoeft nergens op te slaan, het is mijn mening en dat moeten jullie maar respecteren.

Ik ben goed genoeg voor rede vatbaar. En ik leeft volgens mij in dezelfde wereld als jij. :rolleyes:
 

DeletedUser19263

Guest
ach zolang een noob als mij nog dorpjes van hun pakt mogen ze niet pronken:D

De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

24.3%
Moraal: 100%

Aanvaller: sonnie
Dorp: #Zuidwolde 142# (384|203) C23

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Verdediger: Lucadello
Dorp: 593047624 (385|199) C13

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0




Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/204720
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 10 naar -11
 

DeletedUser22326

Guest
*kuch kuch*

Lol ik wil jou verloren dorpen hier neer zetten kreeg ik dit :p

De ingevoerde tekst is te lang (35781). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens.

In elk geval waren het er 373.. o_O

Dat is bijna net zoveel als onze stam in totaal..
 

DeletedUser22241

Guest
ach zolang een noob als mij nog dorpjes van hun pakt mogen ze niet pronken:D

De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

24.3%
Moraal: 100%

Aanvaller: sonnie
Dorp: #Zuidwolde 142# (384|203) C23

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Verdediger: Lucadello
Dorp: 593047624 (385|199) C13

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0




Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/204720
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 10 naar -11

Jup, dat was weer een grove onderschatting van mij.... Dacht eigenlijk dat jij ergens zat te wenen om je verloren dorpen aan FIRM ;)

Helaas.
 

DeletedUser

Guest
Luca leer eerst eens timen kom op zeg. Dat tegen sonnie was geen onderschatting je snapt het spel blijkbaar niet zo goed
 

DeletedUser

Guest
Oeh, shit doe je weer VV :")

Ja ik doe de vv ja. en 17 uur met edels gaan lopen met een clear die anderhalf uur voor de edels aan komt en 1 clear die midden in nachtbonus aan komt ??


Code:
Binnenkomende troepen	Aankomst
 Bijl  	                      9:01:27
 Bijl  	                      16:13:07
 Edel 13:04:51:351  	17:47:24
 Edel 13:04:51:825  	17:47:24
 Edel 13:04:52:036  	17:47:25
 Edel 13:04:52:517  	17:47:25

En als je edels nouw goed getimt waren zelfs dat niet zit 1,2 sec tussen :eek:

Dan kun je beter helemaal niet de moeite nemen om je edels te timen :rolleyes:
 

DeletedUser22241

Guest
Hmmm, had eigenlijk op de gok gedaan... Gezien die dorpen 'leeg' staan volgens enkele leden van FIRM...

Gezien de uitbranders die we kregen bij TFT omdat er niet voldoende aangevallen zou worden dacht ik: troepen dump :D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, had eigenlijk op de gok gedaan... Gezien die dorpen 'leeg' staan volgens enkele leden van FIRM...

Gezien de uitbranders die we kregen bij TFT omdat er niet voldoende aangevallen zou worden dacht ik: troepen dump :D

Blablabla. Je lult totaal uit je nek grote bek op het forum totaal geen daden net weer een dorp kwijt geraakt en er kwam weer wat onzin uit van onderschating blablabla

en nu noem je dit troepen dump. Denk je echt dat Firm tegen je had gezegt dat dorp staat leeg pak hem maar ??

Dat dorp ligt aan de Firm grens Firm had hem zelf wel gepakt.

Conclusie: Je doet alsof je iets voorstelt maar eigenlijk ben je niks en overschat je je eigen kunnen en skillsz ook nog eens door iedereen te onderschatten.
 

DeletedUser22241

Guest
Blablabla. Je lult totaal uit je nek grote bek op het forum totaal geen daden net weer een dorp kwijt geraakt en er kwam weer wat onzin uit van onderschating blablabla

en nu noem je dit troepen dump. Denk je echt dat Firm tegen je had gezegt dat dorp staat leeg pak hem maar ??

Dat dorp ligt aan de Firm grens Firm had hem zelf wel gepakt.

Conclusie: Je doet alsof je iets voorstelt maar eigenlijk ben je niks en overschat je je eigen kunnen en skillsz ook nog eens door iedereen te onderschatten.


what ever,
Nee, ik ben geen ster speler :D
Nee, ik onderschat niet alles :D
Ja, ik ben een noob :(
Nee, FIRM stelde een lijst op met geclearde dorpen die overgenomen zouden moeten worden. Een van de leden is daar werd daar onlangs behoorlijk boos over, dat TFT niet genoeg edelt. Wat opzich idd onzin is zoals je zelf net zei. Want ik heb looptijden van 18u, zij 2 uur.

Das kort samen gevat hoe dit in elkaar steekt ;)
 

DeletedUser

Guest
what ever,
Nee, ik ben geen ster speler :D
Nee, ik onderschat niet alles :D
Ja, ik ben een noob :(
Nee, FIRM stelde een lijst op met geclearde dorpen die overgenomen zouden moeten worden. Een van de leden is daar werd daar onlangs behoorlijk boos over, dat TFT niet genoeg edelt. Wat opzich idd onzin is zoals je zelf net zei. Want ik heb looptijden van 18u, zij 2 uur.

Das kort samen gevat hoe dit in elkaar steekt ;)

En er staan geen lege dorpjes aan de TFT kant :rolleyes:

Dit is total bs. Jullie clearen niks jullie doen geen flikker jullie sturen een keer edels naar dat Firm heeft ge-edelt en jullie gaan hier strijken met de eer. Het is te gek voor woorden.
 

DeletedUser22241

Guest
Daar moet ik je deels gelijk in geven.

Idd, aan de king A kant doen wij het bar bar slecht. Maar ik geloof dat ik de enige TFT ben, op counters van Stijne. na, die ooit edels jullie kant daar heeft op gestuurd?

Verder, hoewel ik daar niet lig, miss maar goed ook, pwnt TFT jullie kei en kei hard in C22/21 :D

Dus behalve C23 mondje dicht king ;)
 

DeletedUser

Guest
Daar moet ik je deels gelijk in geven.

Idd, aan de king A kant doen wij het bar bar slecht. Maar ik geloof dat ik de enige TFT ben, op counters van Stijne. na, die ooit edels jullie kant daar heeft op gestuurd?

Verder, hoewel ik daar niet lig, miss maar goed ook, pwnt TFT jullie kei en kei hard in C22/21 :D

Dus behalve C23 mondje dicht king ;)

Mond dicht ??

ga geen dingen lopen verdraaien. Jij zit noob te timen gooit clears midden in nachtbonus. En ga nu niet over iets anders beginnen.

Maar jullie ownen kei hard xD whaha wat een grap zeg. Jullie pakken een paar dorpjes meer niet en hebben 1 speler gerecruit voor de rest hebben jullie amper iets gedaan en dat durft dan over ownen te spreken kom op zeg.

Waarbij ik het had over jouwn noob timing dus waarom ik mijn mond moet houden weet ik niet.

Kun je de waarheid niet aan ??

Grote bek op het forum maar ingame geen enkele daad jij moet je mond houen en ingame maar eens presteren voor je je bek opentrekt op het forum.
 
Bovenaan