TFT vs B0RG

DeletedUser

Guest
Ja, ik dacht dat K22 niet K23 was. nuja, het kan zijn dat ik aan het dromen ben natuurlijk he. Als king het zeg, kan het niet anders dan kloppen.

Maarja, je hebt het blijkbaar nogal moeilijk om toe te geven dat K22 jullie (om maar niet je te zeggen) ding niet is.

Denk ervan wat je wil King. of je ons nu hoog of laag inschat. je/jullie zijn er ver mee gekomen, door TFT laag in te schatten.

k22 + k23 bedoel ik dan. Ik zeg ook niet dat we het goed doen daar maar om te zeggen dat we ge-ownt worden vind ik ook wel weer wat ver gaan.

Maar ik zeg ik heb jouw niet zo hoog staan wat die andere vinden weet ik niet. En ik heb nog geen enkel dorpje verloren aan TFT :eek:
 

DeletedUser22326

Guest
Dat hetzelfde als ik zeg.. Ik heb nog geen enkel dorpje verloren aan B0RG (wat ik ook niet heb).
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt inderdaad nog geen enkel dorpje aan ons verloren. Nuja, ik ligt aan het K22 B0RG front en heb ook nog geen dorp verloren aan B0RG...


Ik heb (persoonlijk) ook nooit gesproken dat jullie afgemaakt of geowned worden. Iets dat in K23 wat ik zeker kan toegeven door TFT althans niet het geval is.

In K22 daarintegen kan je niet anders dan toegeven dat we aan de bovenhand zijn.

Het maakt op zich niet uit wat ik van jou als speler vind of wat jij en anderen van mij als speler vinden. Zolang ze maar respect hebben, vriend of vijand.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt inderdaad nog geen enkel dorpje aan ons verloren. Nuja, ik ligt aan het K22 B0RG front en heb ook nog geen dorp verloren aan B0RG...


Ik heb (persoonlijk) ook nooit gesproken dat jullie afgemaakt of geowned worden. Iets dat in K23 wat ik zeker kan toegeven door TFT althans niet het geval is.

In K22 daarintegen kan je niet anders dan toegeven dat we aan de bovenhand zijn.

Het maakt op zich niet uit wat ik van jou als speler vind of wat jij en anderen van mij als speler vinden. Zolang ze maar respect hebben, vriend of vijand.

Zeg ook niet dat jullie het niet beter doen dan wij ik zeg alleen dat ik ownen zo'n groot woord vond
 

DeletedUser

Guest
jow, jow, ah.

TFT probeert king te dissen,
maar ipv van dissen kunnen ze beter gaan pissen!

King pownt ze keer op keer,
maar malle jeffat pakt dorpjes meer en meer!

toch doet TFT goed hun best,
waardoor king arthur hem stresst!

zoveel stress man hij kan er niet meer tegen,
hij denkt 50cent maar dat valt zwaar tegen.

met king maar je geen korte metten.
dus ga je troepen maar regretten.

hier praten is nada,
gelukkig op het veld dragen mijn strijders prada!

zo vechten zo euk
en geef ik net najoma weer een beuk.

so stop the talking,
and start the fighting!

amen


:rolleyes:


En toen kwam er een olifantje met een lange snuit en die blies het verhaaltje...... UIT!!
 

DeletedUser22241

Guest
Metalfreack heeft gelijk ook...

wat een zinloze discusie... :D


Dit is eigenlijk waar het op neer komt:

B0RG vecht op meerde fronten... is knap lastig natuurlijk...
Maar op het front TFT-B0RG is TFT momenteel toch wel een stukkie beter.
 

DeletedUser22326

Guest
Hmm, dit topic kwam net voor de massale aanval op Lord Rayos.. Ik denk daarom dat ze dit topic hebben gemaakt :)
 
Bovenaan