Terugblik topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik had het niet verwacht, maar ben het wel je eens.
Het westen was in zijn jouw tijd minder stabiel.
Maar ik denk dat die drie stammen door een toch konstante harde kern, en mischien ook wel gezamelijk vijandig verleden, het gered hebben.
Het zijn 3 stammen die nauwelijks leden uitgewisseld hebben met elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het niet verwacht, maar ben het wel je eens.
Het westen was in zijn jouw tijd minder stabiel.
Maar ik denk dat die drie stammen door een toch konstante harde kern, en mischien ook wel gezamelijk vijandig verleden, het gered hebben.
Het zijn 3 stammen die nauwelijks leden uitgewisseld hebben met elkaar.

Inderdaad. Zeer opvallend want vroeger was het nou juist andersom met het oosten dat wat stabieler was (FearUS en -IF-, begin Ins nog). Toch wel mooi om te zien dat deze 3 stammen het nog goed volhouden. Ik zie ook nog maar heel weinig terug van de Volcae-VOC spelers. Alleen de Order mensen zijn er nog wel in K44 (Opa Duck, Oriskany, Thijsie, Pipo), in de andere 3 kerncontinenten zijn er behalve de aslan's niet veel meer mensen die daar vroeger domineerden.
 

DeletedUser18986

Guest
Inderdaad. Zeer opvallend want vroeger was het nou juist andersom met het oosten dat wat stabieler was (FearUS en -IF-, begin Ins nog). Toch wel mooi om te zien dat deze 3 stammen het nog goed volhouden. Ik zie ook nog maar heel weinig terug van de Volcae-VOC spelers. Alleen de Order mensen zijn er nog wel in K44 (Opa Duck, Oriskany, Thijsie, Pipo), in de andere 3 kerncontinenten zijn er behalve de aslan's niet veel meer mensen die daar vroeger domineerden.

de meesten die vroeger K55 en omliggende contingenten domineerden zijn er nog steeds hoor. er is naar mijn weten maar een speler op dit moment tussenuit gevallen. ASlanturk, Dirkos666, Aslan1905 en ik beheersen al sinds het begin van de wereld met z'n vieren k55, relatine is helaas wel weggevallen en grindelwald ook, maar de rest zit er nog steeds vastgeroest en niet meer weg te krijgen
 

DeletedUser

Guest
Vinniej, Demo en Hafke account liggen dr volgens mij ook al vrij lang. Aan de andere kant v/d kern..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het totaal niet gevolgd. Wanneer is InS gevallen? En waardoor? :)
 

DeletedUser18986

Guest
InS is een maandje geleden gevallen door inactiviteit van een groot deel van de leden en het wegebben van de zin van de leiding van dat moment. CN heeft er nog een goede hand in gehad met de aanvallen die liepen op relatine.
 

DeletedUser

Guest
Goeiemoggel wereld 7, long time no see :D

yay leef jij ook nog


mijn terugblik

slechte fusie van if en E maar wel een aantal maatjes aan overgehouden
Hewlett mn strijdmaatje die stopte
De mega fake aanval van Ins op hewlett jaja eerste keer dat ik het benouwd kreeg :D
FearUS die viel dik dieptepunt maar de fusie met TFC mooie dingen heeft voorgebracht.
Val van Ins erg jammer en grappig nou bij CN.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Crunx eens, het is het jaar van de (mislukte) fusies geweest.

Elke stam heeft er wel 1 gehad behalve -TA- en [TWR]

Noordwesten
K32+-IMM-=>K32 (FAIL)

Zuidwesten
Ronin+-OM-=>Shh.! (FAIL)
Valt uit in Shh.!
Only+deel Shh.!=> Only

Noordoosten
E+-IF-=> EM (FAIL)
Valt uit in
Revolt. en CN
CN+OCMW=> CN
Revolt+InS=InS (FAIL inactiviteit)
Valt in grote stukken
CN+Actief InS=> CN

Ook
FearUS+-DiS-= +TDC+!
+TDC+ + Gallia => Exe.!

Zuidoosten
Next+=OAD=+-OAD-=OAD=

Ik kan er nog een aantal gemist hebben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan