Terugblik topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser30507

Guest
Hey w7 spelers,

het leek me wel leuk om voor jullie een terugblik topic te maken over wat er allemaal in w7 is gebeurd in 2009. Hier kun je discusseren over w7 in 2009, grote oorlogen, winnaars daarvan en opmerkelijke dingen.

Brand los.

mvg,
Jorn ;)
 

DeletedUser

Guest
Hey w7 spelers,

het leek me wel leuk om voor jullie een terugblik topic te maken over wat er allemaal in w7 is gebeurd in 2009. Hier kun je discusseren over w7 in 2009, grote oorlogen, winnaars daarvan en opmerkelijke dingen.

Brand los.

mvg,
Jorn ;)

-Oorlog Ins vs .... Iedereen (met name CN en Only).
-Het uiteindelijk uit elkaar vallen van Ins
-Fusie FearUs met +TFC+ en daarna met nog een buurstam naar Exe.! welke nu het noordelijk halfrond domineren???
 

DeletedUser

Guest
-De stam DiSturbia is en blijft mijn favoriet , de samenwerking , de band met stamleden, ...

-~BOD~ -> FearUs vs. DiS +Tfc+= TDC + FearUS = .Exe

-Altijd de intense druk van FearUS , geweldige stam ook!

-En het iets rustigere Zuidelijkhalfrond?
 

DeletedUser

Guest
't is niet omdat je het het zuidelijk halfrond niet kent dat het daarom rustiger is hoor. Kleine vergissing van je...
 

DeletedUser42177

Guest
Ronin Fuseerde met EA, en dat werd Roninm, ging hartstikke goed, en toen werd ik gekickt door mijn co, door kingben.. :mad:
 

DeletedUser

Guest
't is niet omdat je het het zuidelijk halfrond niet kent dat het daarom rustiger is hoor. Kleine vergissing van je...

Grote vergissing volgens mij, denk dat het daar minstens zo druk was alleen fuseerde alle stammen daar niet met elkaar omdat ze niet konden winnen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog wel een verhaal over -TA-, K 32 en SPQR anders. :p

'T is wel niet zo een mooi verhaal. :D
 

DeletedUser

Guest
Disturbia (L)
Jij als leider mist het zeker ook?:)
------------------------------------------------------------
't is niet omdat je het het zuidelijk halfrond niet kent dat het daarom rustiger is hoor. Kleine vergissing van je...
Wel daarom dat ik het zeg met een vraagteken:
-En het iets rustigere Zuidelijkhalfrond?
Vertel maar wat over het zuidelijkhalfrond zodat ik dan daar ook kan volgen ;)
------------------------------------------------------------

Grote vergissing volgens mij, denk dat het daar minstens zo druk was alleen fuseerde alle stammen daar niet met elkaar omdat ze niet konden winnen :D
Doe niet eens de moeite om erop integaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Doe niet eens de moeite om erop integaan.

Hmm, waarheid is hard echter is het een erg groot verschil. Waar FearUs/TFC/DiS etc. etc. etc. fuseren waar het moeilijk wordt (vaak ook nog een met een tegenstander:rolleyes:) daar blijven de zuidelijke stammen vechten. Misschien dat een paar stammen een keertje gefuseerd zijn, maar bij het noorden viel het gewoon heel erg op en was het telkens hetzelfde liedje.

Erg saai, maar vormend voor de wereld hoe die nu is.
 

DeletedUser

Guest
De val van FearUs.
Dat staat me nog in het geheugen gegrift. :(
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eerder terug aan de kleinere zaken, niettemin ook van betekenis geweest...
Spares... daarna SWAT.... gallia... de dikke van peevee.... muhaha, zaaaaalige tijd
 

DeletedUser

Guest
Leuk om te zien hoe het hier gaat op W7 :). Lang geleden weer sinds ik speelde haha, Only bestaat wel nog steeds als 1 van de enige. Ook -TA- en K 32. Netjes, wel net de 3 stammen die in het meest onstabiele deel lagen (westen), vroeger dan.

X Dennemen
 

DeletedUser

Guest
wel net de 3 stammen die in het meest onstabiele deel lagen (westen), vroeger dan.

Alles was vroeger onstabiel lijkt mee... en als daar nog altijd die 3 stammen liggen, dan is het net wel stabiel?
Of praat je van héél erg ver terug?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan