Tennis

DeletedUser16768

Guest
Ja een gezellig team hebben is wel belangrijk en misschien wel het leukste van de competitie, dat je na afloop met ook je tegenstanders een biertje kunt drinken.

Ik moet morgen ook aan de bak, 3 potjes spelen dus altijd leuk ^^

Man man, van 10 tot 7 uur op de baan gestaan.
De partijen duurde véél te lang.

Uiteindelijk ook nog 5-3 verloren als team. Maarja, heb met de herendubbel gewonnen van een 5'je dus dat was wel lekker ;)
 

DeletedUser

Guest
Man man, van 10 tot 7 uur op de baan gestaan.
De partijen duurde véél te lang.

Uiteindelijk ook nog 5-3 verloren als team. Maarja, heb met de herendubbel gewonnen van een 5'je dus dat was wel lekker ;)

interclub noemt dat hé ?

in belgie toch ?
 

DeletedUser

Guest
Man man, van 10 tot 7 uur op de baan gestaan.
De partijen duurde véél te lang.

Uiteindelijk ook nog 5-3 verloren als team. Maarja, heb met de herendubbel gewonnen van een 5'je dus dat was wel lekker ;)

10 tot 7 valt nog reuze mee :p.
 

DeletedUser

Guest
Terrringg, ik zit echt in een bagger team :D We hebben 6-2 verloren. Ik heb mijn eigen potjes wel gemakkelijk gewonnen gelukkig...maar met dit team wordt het vechten tegen degradatie :D
 

DeletedUser

Guest
Richard Krajicek heeft gisteren ook competitie gespeeld, in de 3e klasse landelijk :p. Hij speelde op 't Melkhuisje, hele park zat vol, het was nog drukker dan bij hun eerste team, wat Eredivisie speelt ^^. Hij staat iets van 2.6 geloof ik, denk niet dat ik van hem win :p. Die service zal nog steeds wel beestegoed zijn. Haarhuis speelde de laatste jaren ook nog gewoon Eredivisie. Wel geinig als je zo'n kerel tegen komt, hij speelt hetzelfde als ik dus in theorie had het gekund, haha.
 

DeletedUser

Guest
Richard Krajicek heeft gisteren ook competitie gespeeld, in de 3e klasse landelijk :p. Hij speelde op 't Melkhuisje, hele park zat vol, het was nog drukker dan bij hun eerste team, wat Eredivisie speelt ^^. Hij staat iets van 2.6 geloof ik, denk niet dat ik van hem win :p. Die service zal nog steeds wel beestegoed zijn. Haarhuis speelde de laatste jaren ook nog gewoon Eredivisie. Wel geinig als je zo'n kerel tegen komt, hij speelt hetzelfde als ik dus in theorie had het gekund, haha.

Ik speelde vorige week toevallig nog naast Richard + kinderen :p
 

DeletedUser

Guest
Krajicek win je bij lange na niet van Senne. Die service is ten eerste al onhoudbaar en daarnaast heeft hij een blok ervaring waar stervelingen als wij alleen maar u tegen kunnen zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Krajicek win je bij lange na niet van Senne. Die service is ten eerste al onhoudbaar en daarnaast heeft hij een blok ervaring waar stervelingen als wij alleen maar u tegen kunnen zeggen.

Denk ik ook wel idd, maar je weet niet hoe het conditioneel met hem gesteld is en hoe vaak hij nog tennist. Ik weet wel dat Paul Haarhuis nog wel nog steeds een hele goede speler is, waar ook niet veel mensen van winnen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom speel ik in tegen 11jarige kindjes -_- Krijgt zo'n jongen uit mijn team het ook nog voor elkaar om 10 games te verliezen in zijn enkel..
 

DeletedUser

Guest
ik ben:

enkel: 7
Dubbel: 7

en zojuist verloren met 7-6 0-6 0-6 omdat ik door mijn knie ging :D:mad:
 

DeletedUser

Guest
AAAHHH mijn team is slecht...:( We hebben 5-3 verloren. Ikzelf heb 3 games verloren...maar goed, mijn rating gaat nu wel weer langzaam terug naar waar het hoort..
 

DeletedUser

Guest
AAAHHH mijn team is slecht...:( We hebben 5-3 verloren. Ikzelf heb 3 games verloren...maar goed, mijn rating gaat nu wel weer langzaam terug naar waar het hoort..

Arme jij :p. Wij hebben 6-2 gewonnen, uiteraard beide dames singles weer verloren, tis ook altijd hetzelfde :p.
 

DeletedUser

Guest
De Bakker is ook lekker bezig, halve finale ATP staat hij nu na overwinning op Ferrero en gister Tsonga. Toch netjes, ben benieuwd wat hij op Roland Garos laat zien.
 
Bovenaan