Team! VS SeI*

DeletedUser55201

Guest
Ja gezien, kheb al al mijn muren afgebroken naar 1 om de doorgang vlot te laten verlopen :p


ontopic: Sei heeft het moeilijk zo te zien vs Fear
 

DeletedUser

Guest
Ja we sloegen wel lekker terug, geen voorbereiding gewoon gaan :p En ja soms heb je gewoon def te veel, dan kan je het ons niet lastig maken (hansgaaltje).
 

DeletedUser23778

Guest
Ik zag wat mooie verovering van HYEBM op MickD. Ook het lage ODD voorafgaand aan de aanval van Mick viel me op. Heeft dat een verband?
 

DeletedUser

Guest
Ik zag wat mooie verovering van HYEBM op MickD. Ook het lage ODD voorafgaand aan de aanval van Mick viel me op. Heeft dat een verband?

Dat had het zeker.

De vorige eigenaar was gestopt vlak voor de aanval, al zijn def stond behoorlijk verkeerd waar door grens met HYEBM helemaal leeg stond. Vandaar de verliezen, en vandaar dat MickD nu ook niets meer verliest omdat het nu wel weer goed staat en het account weer actief is;)
 
Reactiescore
2.508
Go joost go joost :eek:
 

DeletedUser62248

Guest
Ik krijg MickD nog wel. Nu Joost erop zit heb ik meteen nog een rede om het op te ruimen :) Jammer dat dat acc iets van 700/800 deffdorpen heeft, zoveel kunnen mijn clears ook weer niet aan, maarja..

Verder verloor MickD ook dorpen toen de stacks wel in orde waren. Het waren niet alleen verliezen door een fout van de vorige eigenaar, maar dat terzijde.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg MickD nog wel. Nu Joost erop zit heb ik meteen nog een rede om het op te ruimen :) Jammer dat dat acc iets van 700/800 deffdorpen heeft, zoveel kunnen mijn clears ook weer niet aan, maarja..

Verder verloor MickD ook dorpen toen de stacks wel in orde waren. Het waren niet alleen verliezen door een fout van de vorige eigenaar, maar dat terzijde.

Dit klopt totaal niet. De stacks zijn nooit in orde geweest sinds de afgelopen dagen dat jij hem aan bent begonnen te vallen en ik kan het weten want ik kreeg de vv in handen. Misschien was er hier en daar een dorpje waar hij nog iets def in had staan maar 9,5 van de 10 dorpen stond leeg.
 

DeletedUser62448

Guest
Ik krijg MickD nog wel. Nu Joost erop zit heb ik meteen nog een rede om het op te ruimen :) Jammer dat dat acc iets van 700/800 deffdorpen heeft, zoveel kunnen mijn clears ook weer niet aan, maarja..

Verder verloor MickD ook dorpen toen de stacks wel in orde waren. Het waren niet alleen verliezen door een fout van de vorige eigenaar, maar dat terzijde.

Wij weten wel beter;)
 

DeletedUser

Guest
MickD heeft geen dorp meer verloren nadat ik de def weer in orde had gemaakt :)
 
Bovenaan