Team! VS SeI*

DeletedUser59349

Guest
Beste AF-lezers, bij deze hebben wij van Team! besloten om toch maar eens een topic’je over onze belangrijkste ‘oorlog’ in het Noorden te openen.

In navolging van hansgaaltje die zich gisteren ook eens op het algemeen forum vertoonde gaan wij ook eens een poging doen om w22 nieuw lezen in te blazen.

Eventjes een kaartje om onze situatie te laten zien:
_HZDxE1AOFJJHS03ZpAEBEs9AX-tOO_fPmQoy5Y2sqJ1Sp1j5kUm8nD3phAX0oJzpiZfLFl2jMC_Rnu3cxudJolaRWTeW-rbMCTB_iEnZLlAo9UMFWiX
BLAUW = Team!
ROOD = Sei*, play!, lotus

Zoals jullie kunnen zien hebben wij vooral veel front ,met euh,wel SeI*.
En laat nu net daar deze post over gaan ;)

Zoals jullie (misschien) al wel weten zijn we geen al te beste vriendjes met SeI*, om exact te zijn hebben we inmiddels al een tijdje een ‘oorlog’ en daar willen we graag wat meer over vertellen ;)

SeI*, momenteel 3de op de stammenranglijst.. Wel, daar verwacht je toch wel heel wat van.. Niet dan? :cool:

13 leden in de hoofdstam en x aantal kunnen we als meelopers beschouwen.

Gemakkelijke overwinning voor SeI* denken jullie waarschijnlijk, het kleine Team! met zijn 23 miljoen staat namelijk tegenover die gigantische overmacht van 138 miljoen.

Zijde 1:
Stammen: Team!
Zijde 2:
Stammen: SEI*, Lotus, Play!

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68
Kant 2: 11
Verschil: 57

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 650,939
Kant 2: 103,080
Verschil: 547,859

chart



Niet dus ;)
Het *kuch* grote *kuch* SeI* brengt het er blijkbaar toch niet zo goed vanaf tegen ‘dat kleine groepje uit het Noorden’

Vandaag presenteren wij u dus ter uwer amusement het geklungel van SeI* ;)

Allereerst hebben wij de oud top-20 speler lancel22 aan het wankelen gebracht. We hadden maar een paar edels extra nodig en lancel22 zou ge-internt worden. Jammer genoeg was dit niet zo en hebben ze zich daar herpakt, wat ons natuurlijk veel goeds heeft opgeleverd, zoals ODD ranking en ODA ranking. In de statistieken hierboven wordt dat gewankel van lancel22 nog niet eens meegerekend, omdat zowel Same! Als SeI* een keer opgeheven zijn. Anders zouden de statistieken nog veel meer in ons voordeel zijn ;)

De eerste aanval tegenover cruiseman56, deze ons plots overvallende aanval van SeI* heeft ons ja, wat moeite gekost om goed af te werken. Op sommige momenten werd dit ook wel erg makkelijk gemaakt. Als je al je edels niet goed kan verdelen om dorpen te edelen, met bijvoorbeeld 10 edels op een dorp (ik noem geen namen, maar we hebben maar front met 1 speler :p)… Maar dat is normaal geloof ik, want de enige waarvan ik een normaal treintje gezien heb, die kwam van lostrapier de MB’er van lancel22. Of ja een normaal treintje, in ieder geval 4 edels, de timing laten we maar even achterwegen ;) Dat alles bij elkaar heeft cruiseman56 een respectabele rang 2 ODD opgeleverd en 12 keer verdediger van de dag maarliefst! Volgens een mooie ‘package’ zijn er in totaal al 81 edels gesloopt op het account cruiseman56, tegen de hier boven genoemde stammen, waar het er 114 edels in totaal waren. Gesnipte en teruggeedelde dorpen meegerekend. Nog maar een paar edels te gaan en cruiseman56 mag nog een gouden awardje toevoegen bij zijn collectie ;)

Daarna, zijn wij weer aan de slag gegaan, terwijl het front helemaal vol stond… Tenminste dat hoopten ze bij SeI* ;) Door een simpele misleiding zijn de muren langzaam naar 0 gegaan, en was het ODA scoren voor het leven, wat ons de aanvaller van de dag bezorgde, en een leuk dorpenaantal. Wederom een geslaagde actie van Team! dus.

Bij de 2de aanval op white angel 00 hebben we wat meer middelen ter onzer beschikking( en laat dat dan nog ligt uitgedrukt zijn ^^) omdat het te verdedigen front een stuk kleiner is, wat getuigd van tactisch inzicht bij SeI*. Laat het zelfs zo zijn, dat lancel22, de enige speler met wie we front hebben, maar 7 dorpen echt aan het front heeft liggen, waarvan er al 4 dorpen buiten gebruik werden gesteld door white angel 00. Wat bezielt SeI* toch steeds?!

Dit zagen wij zeker meer dan 100 keer.
http://nl22.tribalwars.nl/public_report/d92924c1c0c6abf9fffd8d651579882f

En toch blijft SeI* maar kansjes wagen, ach, lekker al die ODA.

Wat wij Team! tot nu toe bewijzen is dat kwantiteit niets is bij kwaliteit, tenminste zo zien wij het in onze ogen.

Als gevolg werd weer de verdediger van de dag cadeau gedaan na twee keer achter elkaar cruiseman56 was het weer eens white angel 00 die de gelukkige was :D
Echter vinden de spelers van team The Group dat white angel 00 en cruiseman56 voor getrokken worden.
Wat erg flauw is aangezien ook die van cadeautjes houdt :p

Deze post werd mede mogelijk gemaakt door: The Dreamers!
 

DeletedUser58964

Guest
Julie zijn niet de enige hoor, als Kragtwijk en TMO nou eens opschieten (ze moeten gaan farmen die luilakken :mad:) dan zal zullen wij ons ook wel mengen vanaf de andere kant hoor ^^
 
Reactiescore
2.508
Team! is echt baas

@Dia edels is het probleem niet het probleem is het def overschot van hans -_-
 

DeletedUser27049

Guest
Succes aan SeI*! :D

ze zullen het nodig hebben :)

Go Team!
 
Reactiescore
1.142
Ik meld die arme cruisemans gwn ffkes dat ik 'm kom helpen vanaf een afstandje :D

haha daar zeggen wij zeker geen nee tegen. Al die def aan het front vertraagt ons toch wel beetje als het niet zo veel was waren we er al lang door. :D
Komt natuurlijk omdat ze ook nog een bg met tnw hebben dus kunnen ze het front helemaal vol zeten anders was het kat in het bakkie :p
 

DeletedUser58239

Guest
En de verliezers van de oorlog gaan naar Modus of Fear?
 

DeletedUser60448

Guest
Team! doe het erg goed met zen 4 daar, ik wens beide partijen veel succes toe al gaat men voorkeur naar Team!
 

DeletedUser

Guest
Weet niet waar jij al die miljoenen vandaan haalt, maar moet erbij zeggen dat je helaas niet het juiste verhaal dan weergeeft.

Jullie worden ondersteund door FEAR dus eigenlijk hoort dit thuis bij oorlog FEAR.

Dorpen die worden ingenomen lopen nog ondersteuningen dan van FEAR.
 

DeletedUser

Guest
Weet niet waar jij al die miljoenen vandaan haalt, maar moet erbij zeggen dat je helaas niet het juiste verhaal dan weergeeft.

Jullie worden ondersteund door FEAR dus eigenlijk hoort dit thuis bij oorlog FEAR.

Dorpen die worden ingenomen lopen nog ondersteuningen dan van FEAR.

Oh...hoe durven ze, de verraders!!! :D

Hup Team!
 

DeletedUser59349

Guest
Weet niet waar jij al die miljoenen vandaan haalt, maar moet erbij zeggen dat je helaas niet het juiste verhaal dan weergeeft.

Jullie worden ondersteund door FEAR dus eigenlijk hoort dit thuis bij oorlog FEAR.

Dorpen die worden ingenomen lopen nog ondersteuningen dan van FEAR.

Ik weet niet over welke miljoenen je het hebt? En als je het over puntenaantal hebt dan zijn jullie MB/internstammen meegerekend, zie Lotus en Play! Dus dan krijg je de simpele optelsom van 103 miljoen + 32 miljoen + 4 miljoen = 139 miljoen, oeps ik zat inderdaad mis :eek::rolleyes:

Zoals jij beweert, Fear! heeft niet eens meer een oorlogstopic tegenover SeI*, dus hoe wil je dat gaan doen...:eek: Enne, voorlopig staat er een volgende oorlogsverklaring:
Lopende stammenoorlogen
Bondgenoot
DreamTeam
Vijand
Want To Play Together
The Order Of The White Lotus
Suspiritus et Incursus

En ja, ik heb inderdaad een paar dorpies def gekregen van Fear! :eek: Zeg ik natuurlijk geen nee tegen... Maare als je denkt dat Fear! ons zo goed os'ed waarom ga je dan niet even langs bij ze? :rolleyes:
 

DeletedUser58964

Guest
Zoals jij beweert, Fear! heeft niet eens meer een oorlogstopic tegenover SeI*, dus hoe wil je dat gaan doen...:eek: Enne, voorlopig staat er een volgende oorlogsverklaring:
Lopende stammenoorlogen
Bondgenoot
DreamTeam
Vijand
Want To Play Together
The Order Of The White Lotus
Suspiritus et Incursus

OEH Laat ons ook eens meedoen :D
 

DeletedUser

Guest
Weet niet waar jij al die miljoenen vandaan haalt, maar moet erbij zeggen dat je helaas niet het juiste verhaal dan weergeeft.

Jullie worden ondersteund door FEAR dus eigenlijk hoort dit thuis bij oorlog FEAR.

Dorpen die worden ingenomen lopen nog ondersteuningen dan van FEAR.

En alweer baseer jij je argument totaal nergens op. Fear! ondersteunt Team! niet. Enigste uit Fear! (waar ik tot op heden van op de hoogte ben) die OS heeft gestuurd is Wanderkezanderke omdat hij en Cruiseman erg goede maatjes zijn.

Dit noemen ze een persoonlijke ondersteuning en geen Fear! ondersteunt Team!

Als jij net zo goed TW speelt als dat jij hier lult op het AF, zou ik zeggen stack nog maar 10 dorpen extra bij je front :O
 

DeletedUser59349

Guest
En alweer baseer jij je argument totaal nergens op. Fear! ondersteunt Team! niet. Enigste uit Fear! (waar ik tot op heden van op de hoogte ben) die OS heeft gestuurd is Wanderkezanderke omdat hij en Cruiseman erg goede maatjes zijn.

Dit noemen ze een persoonlijke ondersteuning en geen Fear! ondersteunt Team!

Als jij net zo goed TW speelt als dat jij hier lult op het AF, zou ik zeggen stack nog maar 10 dorpen extra bij je front :O

Correct ;)
 

DeletedUser55201

Guest
Leuk dat jullie oorlog voeren, maar waarom zo negatief tegen Sei en Hansgaaltje.

Iedereen heeft het recht om te klungelen, dat maakt TW zo leuk.^

Fear helpt idd een beetje, net zoals wij ook wat helpen om de stats van Cruiseman te verbeteren :)
 
Bovenaan